{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Crazy frog
Crazy frog
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37

Tykt hår? What to do? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG.
Det her handler ikke om manen, men om mit eget hår.
Det er sådan at jeg har tykt hår, og det er jeg rigtig træt af. Det fladt med ingen krøller overhovedet. Jeg synes selv at min hår er ekstremt kedelligt.
Men spørgsmålet er om en frisør kan tynde det ud, hvor det pænt, bliver evt. nemmere at sætte, og måske lidt fald.
Har I erfangeringer med det? Evt billeder
God aften :3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tykt hår? What to do?
  • #1   29. apr 2015 Jeg har både fået tyndet det, af en frisør, og også min egen mor. Ens hård bliver rigtig dejligt! (Ville foreslå en frisør, så der ikke kommer for meget af). Det virker, men alt efter hvor hurtigt dit hår vokser, kommer det jo 'tilbage' smiley

• #2   29. apr 2015 jeg har selv meget tykt hår og har flere gange fået min frisør til at tynde det ud. problemet er bare at det skal gøres temmelig tit, men det bliver dog et godt resultat.
    nu har jeg købt en kniv som man selv kan bruge til at tynde håret ud med og det bliver altså bare ikke det samme som hos frisøren. så har du råd så prøv det helt sikkert. bare vær opmærksom på at de ikke må bruge en saks med huller i, da det ikke er godt at bruge til langt, tykt hår. der skal kniven til smiley

• Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

#4   29. apr 2015 Tak for svar.
    Tror jeg tage til frisør i næste uge.
    Er bare så træt af mit hår.. -.-
    Tror også jeg overvejer etager, vil der så komme mere volume?
    Men hvis jeg får tyndet håret ud, synes I så det er nemmere at sætte og evt. Krølle håret hvor det holder mere end en time? smiley

• #5   29. apr 2015 Ja, det bliver helt sikkert nemmere at holde styr på håret og sætte det, som du ønsker smiley etager er en fremragende idé.

• #6   29. apr 2015 Mit bliver tyndet hver gang, elles kan jeg ikke sætte det op på nogle måde.

• Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

#7   29. apr 2015 Okay super det lyder som det rigtige for mig smiley
    -er der nogle der kan svare på om hvad de har gjort ved hende her hår, er der etager i det.

profilbillede
  • #8   29. apr 2015 hvis man er til undercut, så hjælper det også en del smiley

• #9   29. apr 2015 det er ligner en paryk smiley

• #10   29. apr 2015 Der er en smule etager 3-4 der smiley

• #11   29. apr 2015 Mit hår er også ekstremt tykt. De sidste maaange år, er jeg blevet tyndet hver gang jeg har været til frisør. Uanset min hårlængde. De sidste par år har jeg haft kort hår (når jeg altså husker at komme til frisøren), pt. når det længste lige ned til det underste af min kæbe. Derudover har jeg en form for sidecut. Når det er så kort får jeg det stadig tyndet, og faktisk, så har jeg også undercut for at mit hår ikke bliver sidetungt, selvom det er tyndet.

Det korte af det lange er, at det er SÅ dejligt at komme af med håret på den måde. Det bliver lettere, selvfølgelig tyndere, og et stort plus nu vi når sommer: Det er slet ikke lige så varmt smiley
    Du skal dog være opmærksom på to ting: Hvis du har langt hår og vil have rigtig langt hår, så fungerer det ikke rigtigt. Og hvis du har ligeså meget hår som mig, så kan de faktisk næsten variere en hatte-/hjelmstørrelse om håret er nytyndet eller helt tykt smiley

• #12   29. apr 2015 Jeg kan i øvrigt tilføje, at med mit korte hår bør jeg faktisk blive tyndet hver anden måned. Men mit hår vokser også ret hurtigt.

Hvis nogle ønsker sig mere hår, så skal de bare sige til. Jeg har rigelig smiley

• Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

#13   29. apr 2015 Det kan faktisk godt være det også er en paryk, det er bare fra google, altså billedet.
    Hønen tak der gjorder du mig lidt klogere. smiley
    Men jeg forstå ikke helt det med side cut altså er inde under, eller kan man se det?
    Så det bliver mindre tykt? smiley

• #14   30. apr 2015 Jeg har både sidecut og undercut. I virkeligheden har jeg vidst bare kort hår, som er en my længere i nakken og langt i den ene side smiley Det er ikke helt så meget sidecut som det har været.
    Undercuttet kan man kun se hvis jeg løfter i min lange tot, eller sætter den om bag øret.

Jeg har ikke rigtig et billede hvor man kan se mit hår ordentligt og hvor det er forholdsvist nyklippet. Jeg kan kun lige finde det her, hvor man ser den korte side af mit hår. Jeg synes egentlig det er noget kønnere når man også kan se den lange side smiley
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10923258_909209845795793_339584356062892201_n.jpg?oh=2c2646d3ada83f81fddd305949e161da&oe=55DC182A&__gda__=1440570211_77d03c9a93a9fad83582f657ee952f2c

• #15   30. apr 2015 tykt og meget mørkt hår (alle mener det er sort) så det gør det ikke bedre, også fladt og meget kedeligt, derfor begyndte jeg ar farve, forsøgte med kort hår, virkede ikke, fik det tyndet ud ved frisør, virkede heller ikke... nu lever jeg bare med min tygge trælse og kedelige hår, og farver det en gang imellem smiley at jeg så farver det blå sort er noget andet XD

profilbillede
Kommentér på:
Tykt hår? What to do?

Annonce