{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Frederikke H
Frederikke H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Sociale medier {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen jeg er igang med en projekt opgave om sociale medier derfor ville jeg lige spørge hvad betyder likes for jer? og hvorfor tror i så mange mennesker gerne vil dele deres liv på de sociale medier?

tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sociale medier
  • #1   4. maj 2015 når mine ting får "likes" tager jeg det som udtryk for at folk enten synes om det jeg har lagt ud, eller at de er enige med mig. det glæder mig selvfølgelig. men det styrer mig ikke. det styrer ikke mine meninger, eller hvad for billeder jeg poster.
    når jeg liker, så er det på samme måde. jeg synes om hvad jeg ser, eller jeg er enig i hvad der står.
    jeg jagter ikke likes. men jeg glæder mig over hvis nogen liker smiley

• #2   4. maj 2015 Fordi folk søger anderkendelse.

• #3   4. maj 2015 Tak for svarene smiley

• #4   4. maj 2015 Jeg synes det er skræmmende at se, hvordan alle 'unge' er begravet i de sociale medier. Ja jeg benytter mig selv af dem, men på ingen måde er jeg styret i det. Det er de unges 'nye' måde at søge anerkendelse på, ved at poste ting og derved trække 'likes'. Personligt ja man får det godt, når folk liker ens ting/billeder/meninger - men det skal ikke styre hvad jeg mener om den/det.

Jeg havde inviteret min mor ud og spise her i sidste måned. Samtlige borde, sad med deres iphone helt op i snotkassen og tjekkede sociale medier, eller sendte SMS'er. Der blev vi lidt forarget! Vi var de eneste, der sad og havde en faktisk samtale, og nød at komme ud og have kvalitetstid, væk fra mobiler og sociale medier.

Kommentér på:
Sociale medier

Annonce