{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Frederikke H
Frederikke H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Sociale medier {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ville lige spørge jer om en ting mere jeg har en projekt opgave om sociale medier så hvor tit er i på de sociale medier og hvor længe kan i gå uden at tjekke de sociale medier?

tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sociale medier
  • #1   4. maj 2015 nu er jeg i skolepratik, og sidder lige i øjeblikket på noget kontor halløj hvor der aldrig er noget at lave, så sidder stort set hele dagen med sociale medier, og med markedsføring på FB.
    men ellers kan jeg sagtens gå hele dagen og først tjekke om aftenen. smiley

• #2   4. maj 2015 Jeg tjekker facebook et par gange om ugen fordi flere af mine fritidsinteresser sender informationer ud der inde. Så jeg tjekker lige om der eks. er et eller andet vi skal have med eller lignende.
    Så et par gange om ugen passer vel meget godt på mig smiley

• #3   4. maj 2015 I skolen falder jeg let i.. Men hvis jeg er sammen med nogle i fritiden, ryger jeg normalt kun i, hvis de selv sidder med telefonen. Jeg kan sagtens gå uden hele weekenden, hvis jeg bare er i hyggeligt selskab, som heller ikke sidder med deres telefoner smiley

• #4   4. maj 2015 Jeg er på de sociale medier hver dag. Jeg er afhængig af det, og tjekker det i skolen osv.... Jeg kan ikke gå 1 dag uden at tjekke

Kommentér på:
Sociale medier

Annonce