{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God efterskole
  • #1   7. maj 2015 Jeg går i år på Billeshave efterskole i 10. klasse, og jeg har aldrig nogensinde truffet et bedre valg. Ridelærerne er søde og gode til at undervise. Jeg har i hvert fald rykket mig utrolig meget i år, og det har været enormt lærerigt. Der er en del praktisk arbejde, men så får man også et ordentlig indblik i hvordan det er at passe en masse heste. Udover det får vi også teoriundervisning. Skolen har et bredt udvalg af hesteracer, bla. varmblod, koldblod og islændere, og der bliver undervist i dressur, nogle gange spring også er de også begyndt at starte op med islænder undervisning, for islænder rytterne.
    Da jeg tog ud og kiggede på skolen, ledte jeg efter et sted uden snobberi, mobning og et sted hvor der var plads til alle, og det har skolen i hvert fald levet op til. (i hvert fald på min årgang).
    I løbet af skoleåret får vi også et par besøg af Majbritt Carter, som er uddannet af Monty Roberts, og hun kommer og underviser i horsemanship, eller hjælper med eventuelle problemer man har med sin hest.
    Skolen ligger også i et rigtig skønt turområde med gode turmuligheder, mange lange galopstier og ca. 2½ kilometer til stranden.
    Jeg vil gerne fortælle mere om efterskolen hvis du er interesseret, ellers kan du læse mere her:
    http://www.billeshave.dk/undervisning/linjefag/ridning/

Ellers held og lykke med at finde efterskolen. smiley

• #2   7. maj 2015 Jep, Billeshave er vidunderlig! smiley
    - Alt andet end ridelinjen er også super fedt, altså skolemiljøet osv. Og så er det nok en af Danmarks smukkeste efterskoler

• #3   7. maj 2015 Vejlefjord efterskole

• #4   7. maj 2015 Skal gå på Tronsø efter sommeren! glæder mig meget smiley

• #5   7. maj 2015 jeg skal på tronsø smiley

• #6   7. maj 2015 Grønsund smiley

• #7   7. maj 2015 Jeg melder mig lige enig med Victoria og Conrad her, jeg går også på Billeshave i år og det er bare et helt fantastisk sted med en helt unik stemning. Jeg fortryder virkelig ikke at jeg valgte at gå her smiley

• #8   8. maj 2015 Fjordvang Ungdomsskole! Jeg går her nu og det er virkelig skønt!
    Min pony er gået fra at være helt umulig og virkelig svær at ride til nu, hvor jeg sælger den som børnepony. Med hjælp fra Maj-Brit går hun nu LB-LA i dressur og springer rigtig godt. Desuden har hun hjulpet mig fra ikke at turde skridte på en udendørsbane, til nu at turde galoppere på tur uden problemer!
    Selve skolen er også virkelig god. Der er en masse forskellige mennesker og jeg er blevet venner med folk jeg aldrig havde troet jeg kunne sammen med. Lærene er der altid for os og er klar til at hjælpe når man har brug for det.
    Så ja, tag på FU. smiley

Kommentér på:
God efterskole

Annonce