760 visninger
|
Oprettet:
God efterskole {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som kender en god efterskole med ridelinje?
Jeg skal på Ladelund i 9, så den er udelukket!
mar 2012
Følger: 62 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 47
Da jeg tog ud og kiggede på skolen, ledte jeg efter et sted uden snobberi, mobning og et sted hvor der var plads til alle, og det har skolen i hvert fald levet op til. (i hvert fald på min årgang).
I løbet af skoleåret får vi også et par besøg af Majbritt Carter, som er uddannet af Monty Roberts, og hun kommer og underviser i horsemanship, eller hjælper med eventuelle problemer man har med sin hest.
Skolen ligger også i et rigtig skønt turområde med gode turmuligheder, mange lange galopstier og ca. 2½ kilometer til stranden.
Jeg vil gerne fortælle mere om efterskolen hvis du er interesseret, ellers kan du læse mere her:
http://www.billeshave.dk/undervisning/linjefag/ridning/
Ellers held og lykke med at finde efterskolen.
aug 2014
Følger: 25 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 157
- Alt andet end ridelinjen er også super fedt, altså skolemiljøet osv. Og så er det nok en af Danmarks smukkeste efterskoler
jul 2014
Følger: 21 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 40
jun 2011
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 60 Svar: 192
okt 2010
Følger: 86 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 254 Svar: 1.028
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 243
apr 2013
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 61
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Min pony er gået fra at være helt umulig og virkelig svær at ride til nu, hvor jeg sælger den som børnepony. Med hjælp fra Maj-Brit går hun nu LB-LA i dressur og springer rigtig godt. Desuden har hun hjulpet mig fra ikke at turde skridte på en udendørsbane, til nu at turde galoppere på tur uden problemer!
Selve skolen er også virkelig god. Der er en masse forskellige mennesker og jeg er blevet venner med folk jeg aldrig havde troet jeg kunne sammen med. Lærene er der altid for os og er klar til at hjælpe når man har brug for det.
Så ja, tag på FU.
God efterskole