{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Useriøs privathandel {{forumTopicSubject}}

Jeg vil advare om, at dette emne er ren og skær brok.

Åhhhhh, hvor er jeg pishamrende træt af useriøse købere!! Og sælgere, for den sags skyld. Det er nu 5. gang, at en eller anden klaphat ringer til min telefon og siger, de gerne vil komme og kigge på den westernsadel, jeg har til salg. Super duper - men de kommer aldrig, og tager aldrig telefonen, når man ringer tilbage.
Så prøvede jeg, at en kvinde var så fræk at skrive hun ville komme og hente sadlen en dag på et bestemt tidspunkt - kommer hun? Nope. Tager hun telefonen? Nope.
Hun skriver senere, at hendes bil brød sammen, men hun vil komme næste uge. Super duper - kommer hun? Nope. Jeg ringer, men hun tager den ikke. Tredje gang skriver hun så, at hun havde fået ny telefon, men hun vil komme og kigge på sadlen en NY dag - jeg regner ikke med, hun kommer og det gør hun heller ikke.

Hvorfor føler folk, at de har ret til at være så uforskammede? Åh, jeg er træt af det .... smiley Måske er det kommunikationen, der er gået gal? Måske er der noget, jeg kunne have gjort bedre. Men hvorfor, hvorfor, kan man ikke lige skrive én enkelt lille besked, hvori man undskylder og forklarer, man ikke er interesseret alligevel?! Så spilder man ikke folks tid!

På den anden side er jeg også træt af useriøse købere, der ikke tager telefonen, når man ringer, og som aldrig lige får sendt varerne ...

Beklager, det var en bøvs fra mig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøs privathandel
  • #1   27. maj 2015 suk, folk og deres "mig-mig-mig"
    man skulle simpelthen tro folk går rundt og tror ingen andre end dem selv har noget fornuftigt at tage sig til smiley

det er SÅ frustrerende at blive brændt af.

især når man er halvvejs på fyn, fra nordjylland af, for at se på en hest. så skriver sælger lige de ikke er hjemme alligevel......jamen tak......

• #3   27. maj 2015 det er simpelthen for meget!

lidt lige som når man betaler for en ting man har købt og ikke modtager en dyt!
    så man er nødt til at få fat i nogen der bor i nærheden der lige kan hjælpe pengene tilbage hvor de kom fra.

• #4   27. maj 2015 Folk har hovedet i måsen engang imellem... Virkelig irriterende!

Jeg skulle prøve en hest jeg muligvis skulle have part på for nogle år tilbage (Ikke lige køber, men irriterende, DET var det!). Jeg cyklede fra Trekroner til Darup, for at mødes med vedkommende kl. 17. Hun dukkede ikke op og 20 min efter måtte jeg ringe til min daværende roomie, for at få hende til at tjekke HN for mig og ganske rigtigt, lå der en besked skrevet 5 min forinden, at hun ikke kunne den dag, på trods af, at jeg havde skrevet til hende flere timer forinden, for at bekræfte vores aftale. Så jeg måtte cykle hjem igen. Og jeg var sur! Så jeg ledte efter en anden hest i stedet for.

Nogle mennesker mener åbenbart at deres tid er skide meget vigtigere end andres.

• #5   27. maj 2015 Øv hvor har jeg også prøvet de situationer mange gange og ikke kun i hesteverdenen smiley

Men jeg har flere gange ventet på nogen som skulle se på part, udstyr eller andet, men som så ikke er kommet eller har været til at få fat i smiley

Eller jeg har prøvet nogen kom og prøvede heste til salg eller part, men som aldrig efterfølgende gad så meget som at give besked. -Det har næsten virket som om de bare skulle have en gratis ridetur!

• #6   27. maj 2015 Ja jeg venter på besked fra en eventuel køber på et bid jeg har til salg.. Men personen har ikke ladet høre fra sig efter sidste besked selv om hun virkede ret interesseret smiley smiley

He he...kender til det ret godt.. Men også sælgere der ikke vender tilbage når man har skrevet med de nogle gange smiley

Mvh TT

• #7   27. maj 2015 det er bare super ærgerligt og især når aftalen er i hus og man virkelig regner med at det er gjort smiley

• #8   27. maj 2015 Jeg havde en sadel jeg skulle have solgt. Jeg aftaler med køber at jeg tager den med i bilen til roskilde, hvor jeg går i skole. Jeg havde tidligt fri den dag, men aftalte med køber at jeg ville blive på skolen, så hun kunne få hendes sadel. Det var hendes mand der skulle hente den for hende, og hun ville give besked i løbet af dagen, med hvor og hvornår vi skulle mødes, da han er lastbilschauffør. Jeg venter på skolen fra kl 13:30 til 16:20, og hørte intet fra hende. Jeg skrev til hende et par gange i løbet af den dag, men hun svarede ikke. Der efter har jeg skrevet til hende et par gange, for at hører hvad der var sket, og ikke om hun har svaret på mine beskeder.
    Det er virkelig irriterende, at spilde sin tid, når modparten ikke er interesseret og ikke gider informere om det

• #10   27. maj 2015 Hehe, beklager TT smiley Jeg fik mig lige en på øjet, uventet. smiley

• #11   9. okt 2015 Jeg skulle også købe noget på der var lagt op på DBA tror jeg. De havde skrevet at 2 af tingene var reserveret men der stadig var 1 ting tilbage. Skrev med damen 4-5 gange og da jeg så ringede sagde hun at den var reserveret væk 5 uger tidligere. smiley Hun sagde at hun ville ringe til den der havde reserveret og få en status, men jeg fik aldrig en besked smiley

• #12   9. okt 2015 Det kan også være man ikke tør sige at man ikke er interesseret alligevel. Det virker jo lidt useriøst og man kan risikerer at få en spand lort i hovedet.

Kommentér på:
Useriøs privathandel

Annonce