{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

De der heste...spooky.. :-P {{forumTopicSubject}}

I sted da jeg kom op i stalden og havde fået Tindur ned fra enefold og ind i stalden så går jeg ud for at sætte på den nederste tråd da den havde faldt af. Der står så de fire hopper som Tindur går med, med røven vendt mod vind og regn..lige ved siden af de er laden der ville give læ.. Så hvis de flyttede sig fem meter stod de i læ..
Jeg siger så til førerhoppen.. Nej hvor er I dumme, står der lige ved siden af laden hvor I kan gå og få læ..hun kigger faktisk surt på mig når jeg siger det..
Da jeg kommer ud igen med Tindur og skal lukke ham ind til de, står de alle sammen linet op på en række bagved laden i læ... smiley
Lidt spooky smiley
Mon de faktisk forstod mig.. smiley

Har I oplevet lignende? smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De der heste...spooky.. :-P
  • #1   2. jun 2015 Haha det lyder godt nok lidt spooky og j eg faktisk... på en måde.. xD

• #2   2. jun 2015 Jeg*

• #3   2. jun 2015 Sjovt nok smiley

• #4   2. jun 2015 Det har jeg ofte. Senest efter vi har flyttet dem til vores nye hus. Der er en bygning på 40 kvm der bruges som deres læskur. Bagved den, ligger der en tilgroet 20x60 sandbane. De får lov at græsse alt ned, da der ikke har gået dyr der i mindst 2 år. Så både ridebane og græsmark hænger sammen og man kan egentlig ikke se hvor den ene begynder og den anden ender. Jeg giver dem ca. 2 meter om dagen. Og vi er startede uden for ridebanen og giver jo så et lille stykke hver dag.
    Da de havde fået 5 meter af ridebanen, gik jeg ned i hestehuset og der havde de så lagt 3 lorte på betongulvet. Jeg sagde til dem at de skulle lade være med at skide indenfor, når de havde så meget at skide på udenfor og så smed jeg lortene i en bunke udenfor, som de selv havde lavet. På riebanen havde de også lagt 3-4 lorte som jeg fjernede og brokkede mig over. Sagde at de venligst godt måtte lade være med at skide på ridebanen og forventede slet ikke at de lystrede.
    Men selvom de får et stykke ridebane og græs hver dag, så skider de ikke længere på sandet. Men liiiiige udenfor der gør de. Vi er vel ca. nået en tredjedel ned af ridebanen, men stadig ingen lorte jeg skal fjerne. Heller ikke i hestehuset. Om det er et tilfælde eller om de rent faktisk forstod hvad jeg sagde, ja det må guderne vide. smiley
    (Og nu ligger der sikkert en lort på banen og i huset, nu hvor jeg har pralt med at de ikke skider der!! Ha, ha, ha, ha....)

• #5   2. jun 2015 MIn part er mega emsig og utålmodig kunne for tre måneder siden ikke stå stille på staldgangen. En dag sagde jeg til hende, at det gjorde mig utryg og jeg blev bange, når hun skrabede og masede rundt. Da jeg kom næste gang stod hun stille, og har gjort det lige siden. Også lidt spooky….

• #6   2. jun 2015 Jeg har også prøvet det med min hund, som var helt i ustyrlig i starten, bed og hoppede op af en på tur (af kådhed, ikke angreb) og kun min mand kunne gå tur med hende. En dag sagde jeg til hende, at hvis hun ville gå pænt og ordentligt, ville jeg godt gøre et forsøg med at gå med hende. Vi prøvede så at gå en tur, og hun var helt anderledes end hun plejede. Siden den dag har hun altid gået pænt med mig, og jeg har nu ingen problemer.

Kommentér på:
De der heste...spooky.. :-P

Annonce