{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Ville i følge, eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har tænkt mig at lave videoer - YT & GG.

De kommer eks handle om ''vægttabet'' som jeg troede at jeg kunne klar!
''Så hvad jeg nu spiser på en dag'' Enk, Snacks- Kcal osv vil stå der, til ins.

Jeg er blevet syg & det er ret træls.
Da jeg nu ikke må gå en tur selv osv!

Jeg tænker at jeg ville vise jer det- Mad-Motion!
Men ville vide om nogle ville tjekke/Følge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville i følge, eller hvad?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   22. jun 2015 Nej, ikke med mindre du har en viden bag, så du ved hvorfor du gør som Du gør, kan argumentere, forklare og komme med en mere dybde gående klaring på hvorfor f.eks. En ting er bedre end noget andet smiley

Der er så mange profiler på de sociale medier, med folk der smider opskrifter og billeder op af deres sinde mad, men de færreste har ingen yderligere viden bag - og den viden savner jeg personligt smiley

• #2   22. jun 2015 Jeg ville ikke, men det er mest fordi det overhovedet ikke interesserer mig. Jeg har aldrig fulgt noget lignende, eller haft lyst til det.

Men lige et enkelt spørgsmål: Hvad er GG?

• #3   22. jun 2015 Ærligt talt nej, fordi det ikke interessere mig. Jeg vil også selv mene at man let kan sende et forkert signal til sine seerer, hvis der er en forkert holdning eller ingen viden bag tingene.
    Min lillesøster på 11 ser rigtig meget youtube for tiden med sådanne 'vlogs' og om tøj og makeup og det påvirker hende og hendes omgangskreds ekstremt meget! Jeg vil nødigt have at hun skulle allerede nu begynde at tælle kalorier og lave motionsplaner uden at have den rigtige rådgivning eller viden om det.
    Ikke fordi at det ikke lyder godt, men det skal være lidt mere proffesionelt og have mere indhold end bare 'det her har jeg spist i dag og så og så meget har jeg løbet' eller sådan.. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#4   22. jun 2015 Rådgivning omkring motion, på den måde bør kun ske af kyndige mennesker med en fysioterapeutisk/fitness instruktør uddannelse bag - det kan virkelig ødelægge mere hvis man ikke helt ved hvad man taler om smiley

• #5   22. jun 2015 Nej, det ville jeg ikke, men det er også fordi jeg finder det kedeligt. Især hvis du ikke, som AMT siger, har noget viden bag. Og det derfor bare bliver en "dagbog" over hvad du laver, hvor du giver råd på baggrund af det du selv laver - det er jo ikke altid det, der er det korrekte smiley

• #6   22. jun 2015 smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   22. jun 2015 Var det ikke de svar du forventede?

• #8   22. jun 2015 Hvad er GG? ;))

• #9   22. jun 2015 Nej. Din måde at fremstå på og reagere på her, er for mig for useriøs, til at jeg gad smiley

• #10   22. jun 2015 GG er gnaver galleri smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   22. jun 2015 Astrid: er det ikke gul og gratis?

• #12   22. jun 2015 Når hun snakker om at ligge vidoer op, så tror jeg ikke at det er gul og gratis. Kan man ikke kun sælge der?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#13   22. jun 2015 Astrid: ingen anelse smiley

• #14   22. jun 2015 Heller ikke jeg smiley Men ved at GG kan betyde GnaverGalleri, men det betyder sikkert også 4000 andre ting smiley

Kommentér på:
Ville i følge, eller hvad?

Annonce