{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.714 visninger | Oprettet:

Håndled gør ondt og knækker {{forumTopicSubject}}

Hej.. smiley

Nu har jeg døjet med et håndled som gør rigtig ondt og knækker og sidder fast ekstremt meget flere gange om dagen eller 1 gang som varer mange timer.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre kan ikke bevæge den det meste af tiden uden at håndleddet knækker!
Og den stivner også helt nogle gange så kan jeg overhoved ikke bevæge den, det er ikke rart..
Jeg tænker på at tage til lægen imorgen, men vil gerne hører om nogle af jeg selv har oplevet det eller kender til det.

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndled gør ondt og knækker
  • #1   30. jul 2015 Det gør min albue og har gjort det så længe jeg kan huske. Det gør viiirkelig ondt når den "sidder fast" og ikke kan knækkes ud. Mine håndled er begyndt at gøre det også. For en uge siden ca, var jeg ude og ride, og pludselig siger min hofte knæk, selv den anden rytter i hallen kunne høre den - dette har den gjort 3-4 gange siden nu smiley
    Tror bare at vi er nogle som har "dårlige" led, og man ikke rigtig kan gøre noget ved det smiley

• #2   30. jul 2015 Følger lige med.
    Har det samme problem med min ankler. Tror det har noget af gøre med at man har svage led evt.

• linda L
    linda L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #3   30. jul 2015 Syntes at du skulle gå til lægen. Jeg har haft problemer med mine led og har fået at vide at jeg har kronisk gigt og rygsøglegigt. Har også problemer med mine håndled

• #4   30. jul 2015 Sofia: ej hvor træls! smiley
    Duen: det gør du bare smiley
    Linda: det gør jeg så, men kan det betyde at jeg har gigt?

• #5   31. jul 2015 Nora:
    Jeg har virkelig på samme måde bare med mine knæ, mine skuldre og min hofte. Og jeg har været til utallige undersøgelser men jeg fejler altså ikke noget xD

• #6   31. jul 2015 Mitane: Ok håber bare at det er fordi at jeg har dårlige led, eller at det er fordi at jeg mangler fiskeolie "har nemlig hørt lidt om at ledene/knoglerne mangler at blive smurt, og så hjælper det at bruge fiskeolie.
    Ved ikke om det virker har bare læst lidt omkring det. smiley

• #7   31. jul 2015 Har fuldstændigt det sammen med mit håndled, dog ikke så slemt smiley

• #8   31. jul 2015 Nora:
    Kan man da håbe;)
    Du kan da prøve med fiskeolie? Det skader ikke det smager kun dårligt xD

• #9   31. jul 2015 Haha, kan prøve xD

• #10   31. jul 2015 Umiddelbart er der noget galt som du skal have lægen til at vurdere hvilken fagperson der kan hjælpe dig bedst. Det kan tyde på flere ting der er galt og en gigtsygdom kan da være én af dem men det er jo slet ikke sikkert det er så slemt. Jeg tænker også at det kan være en forskubbelse af en håndrodsknogle, seneskedehinde betændelse eller Carpal tunnel syndrom. Alt sammen noget der kan gøres noget ved. smiley Uanset hvad skal du ikke gå rundt med de gener og smerter! Det er ikke rart at gå med uvished og dit håndled skal da fungere optimalt. Og håndleddet bliver ikke bedre af at du ignorerer symptomerne er min erfaring som ergoterapeut. Så vil klart råde dig til at søge læge. smiley held og lykke med det.

• #11   31. jul 2015 Janni: tusind tak smiley tager til lægen imorgen.

• #12   31. jul 2015 Har du prøvet med nogle af produkterne fra Back on Track?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #13   31. jul 2015 Det kan være en overbelastning, gigt, seneskedehinde betændelse eller bare luft i ledende (det er luften der får ledende til at kunne knække).

Tak til en fysioterapeut og få det undersøgt smiley

• #14   28. aug 2015 Det problem havde jeg også en gang. Kiropraktor sagde jeg skulle spise fiskeolie piller. Max dosis og så bare stoppe når bøtten var tom. Det hjalp. Håndleddene har ikke knækket siden! smiley

• #15   28. aug 2015 Det må jeg prøve! smiley Altså at spise til den er blevet Tom. Jeg har altid kun noget, at spise det kvarte.

Kommentér på:
Håndled gør ondt og knækker

Annonce