{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Angela J
Angela J
Tilmeldt:
4. aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

penge problemmer hjælp søges {{forumTopicSubject}}

hej alle står i det her akut problem jeg skal låne penge jeg får dansk su og det er intet problem at få betalt beløbet af på måneder mit problem er dette jeg er udlandsdansker hvilket gør at danske banker ikke vil have noget med mig at gøre, er her i tyrkiet på turist visa for andet år og derfor vil tyrkiske banker heller ikke have noget med mig at gøre.. har i nogen ide om andre muligheder?? som sagt det er akut og yderst vigtigt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  penge problemmer hjælp søges
  • #1   4. aug 2015 SU lån, er der ikke noget der hedder det......

  • #2   4. aug 2015 Hvis du får udbetalt SU bør du kunne få SU-lån smiley

  • #3   4. aug 2015 Hvis det er helt akut, så er muligheden der jo også for et smslån. Men det er forfærdeligt dyrt, så sørg for at læse det med småt, og få det betalt ud hurtigst muligt! SU-lånet udbetales jo først sammen med SU'en, så det kræver at du kan vente på det.

  • #4   4. aug 2015 Ts er nyoprettet både her og på hundegalleri, svarer ikke i trådene og virker endda til at opholde sig i et land på forkert visum, jeg tror det er et forsøg på at narre penge ud af godtroende mennesker!

  • Angela J
    Angela J Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   14. sep 2015 jeg er udlandsdansker som jeg skrev prøver ikke at narre penge ud af nogen men er på røven... kan ikke få sms lån da jeg ikke har dansk adresse kan slet ikke få lån i dk fordi jeg ikke har adresse der og kan ikke få her i tyrkiet da jeg ikke har andeet end et turist visa... får dansk su og ja kan få su lån men det er ikke hurtigt nok da det er akut.... har ikke svaret da der har været hårde kampe i gaderne omkring hvor jeg bor så net og strøm har været on and off... er så desperat at hvis nogn kender en lånehaj er jeg villig til at kontakte ham

  • #6   14. sep 2015 Selvfølgelig kender vi ikke en lånehaj i Tyrkiet. Må desværre give de andre ret; det virker som et forsøg på at snyde penge fra folk smiley
    Hvis det ikke er tilfældet, så kontakt nogen du kender og få dem til at overføre penge gennem f eks Western Union, der kommer pengene med det samme.


  • #7   14. sep 2015 SU lån kommer altså ret hurtigt, alt efter hvornår man søger, behøver man ikke vente til næste gang SU udbetales.

    Så hvis min første antagelse ikke er korrekt, er dette jo nok din eneste mulighed, der er nu gået en måned, så mon ikke du også klarer 14 dage mere


  • #8   14. sep 2015 Godt nok ser jeg mest underholdning i tv, men er jeg gået glip af kampe i Tyrkiet?

  • #9   15. sep 2015 Der har været ballade i Tyrkiet, det er rigtig nok

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #36   14. jan 2017 Tråden er LUKKET er sendt til admin.

Kommentér på:
penge problemmer hjælp søges

Annonce