{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Blive bedre fagligt uden skole {{forumTopicSubject}}

Jeg håber at i har nogen forslag til hvad jeg kan gøre.
Jeg har pga en skade ikke modtaget undervisning i 2 et halvt år. Går nu 2 gange om ugen i 1 time, men kun for at bibeholde min plads på skolen. Jeg kan der ikke deltage i undervisningen, men kun være på skolen.

Herhjemme knokler jeg på med de bøger jeg har. Men det føles bare ikke effektivt nok, at lave 6 kl. Dansk opgaver.
Findes der nogen hjemmesider hvorpå jeg kan lave skole opgaver, der er mere end bare kryds og tværs? Altså, hvor jeg kan få stile "for", engelsk udtale osv? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blive bedre fagligt uden skole
  • #1   11. aug 2015 Dine lærere kan give dig opgaver på henholdsvis emat og grammatip. Vores lærer giver os tit opgaver derinde når vi har vikar. Mener også at du selv kan gå ind og vælge opgaver. Så er der biologi-tjek, geografi-tjek og fysik-kemi-tjek.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   11. aug 2015 Kunne du ikke finde en dygtig gymnasie elev, eller lign. Som kunne komme og undervise og hjælpe dig lidt, også snakke med dine lærer, om du ikke kan få nogle opgave hæfter/login til nogle internet sider med opgaver? smiley

• #5   11. aug 2015 Her i området har vi fx. gratis lektiehjælp på biblioteket, måske kan sådan noget give dig nogen udfordringer, eller som de andre siger noget privat lektiehjælp? smiley Så du får "skubbet" og udfordringen til at højne niveauet

• #6   11. aug 2015 Men for lige at forstå det korrekt - du kan ikke deltage i den undervisning, din klasse får? Heller ikke derhjemme? Altså du er bagefter i niveau? smiley

• #7   11. aug 2015 mange tak for jeres råd - vil kigge på det hele og få spurgt en lære efter de hjemmesider. smiley
    hvad er timelønnen ca, hvis det er en privat person der underviser?

funke - jeg kan ikke holde til at være i lokale med andre - hvis jeg er det og modtager undervisning lagre mi hukommelse det slet ikke da jeg meget nemt bliver forstyrret af bevægelser, lys og lyde. hvordan skulle jeg kunne deltage i undervisningen klassen får hjemmefra?
    jeg er bagud i niveau på alt ja. smiley

• #9   11. aug 2015 okay, tak. smiley

• #11   11. aug 2015 Mange tak - lige hvad jeg ledte efter!

• #12   13. aug 2015 Men der er jo krav om at man skal modtage undervisning i DK, så forstår slet ikke man kan få lov at gå så længe uden.

Hvis ikke man kan modtage undervisningen i skolen, så må man jo få den via hjemmeundervisning, specialklasse, specialefterskole og hvad der nu ellers funded af alternativer til almindelig skolegang

Kommentér på:
Blive bedre fagligt uden skole

Annonce