{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Hjælp, min hest halter! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
(Beklager, hvis emnet er oprettet under den forkerte kategori!)

Min ellers hårdføre haffelaf halter på sit højre forben. Hele benet er tjekket for puls og varme - der er ingen ting! Hovene er også fine, har lige haft smed, da hun haltede.

Endnu mere mystisk bliver det for, når hun traver ligeudrettet udviser hun ingen smerte og træder lige meget igennem med begge forben og er lige så villig til at gå fremad, som hun altid har været. Problemet opstår når hun laver mindre volter (i trav)... Det er som om, hendes højre forben bliver helt stift og hun 'bevæger' det ikke så meget smiley

Hun har nu været halt i 1½ uge nu. Hun blev halt som et lyn fra en skyklar himmel - hjælp! hvad ville I gøre? smiley

Info om hende:
- Hun er 17 år.
- Har meget galde på bagbenene
- pga. den øgede mængde galde på bagbenene rider vi hende meget på forparten, som i nogens øjne er forkert, men flere fagfolk har vurderet at der er for hendes bedste! (Se billedet)
- hun har altid redet med bomløse eller multi fleksible sadler, for (ironisk nok) at fjerne trykket fra skulderen..
- Sidste gang hun var halt (16 måneder siden), havde hun siddet fast i en halmsnor, hvor vi måtte ringe efter en ostepat og rette hende ud (Det var begnet den var gal med).

Hvad tror I der er galt med hende? og hvordan ville I håndtere denne situation? smiley

(Billedet er af Stella (hafelaffen) og den evig gode part smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, min hest halter!
Kommentér på:
Hjælp, min hest halter!

Annonce