{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.966 visninger | Oprettet:

H&M tøj med mærke men uden bon hvad gør man ? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har desværre en "Jakke" som jeg gerne vil have enten tilgodebevus eller pengende tilbage for den er helt ny (fra H&M) og prismærket sidder stadig i.
Jeg ved der stadig er nogle dage tilbage mht til de 30 dags returret, men kan nu ikke finde bonen igen.
Mit spørgsmål er da jeg godt ved man så ikke kan få pengende retur, er om man så kan få et tilgodebevis istedet ?

Nogle der ved ?

Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H&M tøj med mærke men uden bon hvad gør man ?
  • #3   18. sep 2015 Okay, lidt blandede meninger smiley

• #4   18. sep 2015 Jeg arbejder selv i butik og der er nul tolerance hvis der ikke er bon med. Men det er mest fordi varerne kan være købt for læææænge siden, men det kan vi ikke vide uden bon. Men du kan jo prøve at spørge i din lokale H&M. Måske de er søde om fredagen smiley

• #5   18. sep 2015 Jeg tror hvert fald godt du kan få et tilgodebevis smiley

• #6   18. sep 2015 De plejer at være søde og forstående smiley Så jeg tror godt at du kan få et tilgodebevis, så længe at du ikke forlanger pengene tilbage.

• #7   18. sep 2015 Haha, det er meget forskelligt fra butik til butik.. har arbejdet i JYSK hvor vi tager retur uden bon.. så længe varen er i original emballage. Så får man blot et tilgodebevis. Det er dog ikke sikkert at varen går tilbage til prisen som man selv har betalt, fordi den kan være nedsat efterfølgende smiley

Nu arbejder jeg i Jem&Fix hvor varen max må være købt 14 dage før. Dog tager vi også retur uden bon og giver pengene tilbage uanset hvad.. vi kan ikke lave tilgodebevis.

Hvis jeg var dig, TS, så ville jeg gå ned og forklare dem situationen.

• #8   18. sep 2015 Gå ned og snak med dem smiley
    De er egentlig i deres ret til at afvise det hvis det hverken er bon eller byttemærke. Men prøv og forklar dem situationen og se om ikke de bare er søde og giver dig et tilgodebevis.

• Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

Følgere: 16 Svar: 42
    #10   18. sep 2015 Jeg har så sent som i dag været i H&M med en kjole som jeg ikke havde kvitteringen på, men som havde mærket i og Fik et gavekort/tilgodebevis halløj, Men pigen i kassen sagde også at det var op til hver enkelt butik om de gør det smiley

• #11   19. sep 2015 Maibel: Hvor var det henne

Okat tak alle tror jeg går ned og snakker med dem og forklare det hele forhåbenlig er de flinke smiley

• Mialbel
    Mialbel Tilmeldt:
    mar 2010

Følgere: 16 Svar: 42
    #12   19. sep 2015 Fisketorvet smiley

Kommentér på:
H&M tøj med mærke men uden bon hvad gør man ?

Annonce