{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal en trailer forsikres?
  • #2   18. okt 2015 Det er valgfrihed med forsikring til en trailer, men som det bliver skrevet er det valgfrit. Jeg har selv alka og kan anbefale dem, betaler 550 årligt mener jeg.

Husk der er den lovpligtige ansvarsforsikring på hest (og ikke valgfrit som du får skrevet. Ved godt hvad du mener, mere hvis andre læser det og misforstår det)

Den skal kun synes ved ejerskift og derfor ikke årligt. Der er undtagelser til reglen om syn, Campingvognens/trailerens alder er mellem 5 og 10 år, og det er over 2 år siden, den sidst blev godkendt. Campingvognens/trailerens alder er over 10 år, og det er over 1 år siden, den sidst blev godkendt.
    Syn koster 380 mener jeg, også ejerskift der ud over

Der er tilgengæld en årlig vægtafgift, for min på 2000 kg er den på 240 ca.

• #3   18. okt 2015 Bilen der trækker traileren dækker ansvarsskader, men dækker intet til din egen trailer. Her er det så valgfrit om man vil tegne en slags kasko forsikring separat til traileren. Der er kun syn ved ejerskifte, som beskrevet ovenfor. Vægtafgift er fast udgift hver år, og det er virkelig ikke ret meget. Udover derud over er det jo også valgfrit om du vil køre min trailer til et slags årligt service for tjek af bremser m.m. Også skal der altid påregnes almindelig slid og små reparationer

• #4   18. okt 2015 Forsikring er valgfri, men er så ik kaskoforsikret.

En trailer ska synes hvert 5. år og det er ik noget man blir indkaldt til, det ska man selv sørger for.
    Hvis traileren er synes inden for et år ved køb, ska den ik synes ved ejerskifte.

Vægafgift på en 2 tons trailer, er 270 årligt, lige steget fra 250,-

Så udgifterne er ik så voldsomme.

Kommentér på:
Skal en trailer forsikres?

Annonce