{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Den rigtige mobil - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg er ved at rykke håret af mig selv i frustration, så håber I kan komme med lidt hjælp!
Min gamle tlf synger på sidste vers (når tastaturet kun vil skrive t og 5, så er den klar til begravelse...) så jeg leder efter en ny.

Krav:
- maks 4" skærm
- smartphone (vil helst undgå Iphone)
- ok billig (helst ikke over 500 - er ekspert i at drukne/kvase/smadre mine mobiler)

Ny eller brugt er ligegyldigt smiley

Nogen bud?

Hilsen Hass

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den rigtige mobil - hjælp
  • #4   23. okt 2015 Tak for inspiration! Og mange tak for linket Celina, jeg har skrevet på den smiley

Gerne flere bud smiley

• #5   23. okt 2015
    Jeg er ekspert i at smadre mine moblier, computer, tøj, bil, ja alting - jeg behandler det ikke pænt, tager INTET hensyn overhovedet til noget som helst.

Så derfor har jeg en Samsung xcover - den holder til at jeg ikke tager nogen hensyn til den overhovedet og taber den flere gange om dagen, også i mudder, skriver med våde hænder, kaster med den, propper den i en lomme med godbidder osv.

Skal have den nye af den når jeg får råd :o). Den er dog dyrere end dit budget.

• #6   23. okt 2015 Men hvis den i det mindste så kan holde til lidt af hvert, så er jeg villig til at gå højere smiley Jeg læser lige lidt på den Krikken

Kommentér på:
Den rigtige mobil - hjælp

Annonce