{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet julekalender til hesten :-)) {{forumTopicSubject}}

Selvom hesten ikke ved at det er jul, er det alligevel meget hyggeligt at have en julekalender til den, synes jeg ihvertfald smiley

Sidste år lavede jeg en, med nogle små godbidder foldet ind i helt almindelige servietter, hængt op på en bøjle med noget gavebånd. Jeg kom også en lille seddel ind i, hvor der fx. stod "Massage", og så skulle hesten altså have det, den dag smiley Synes det er så hyggeligt, for det er jo også en lille overraskelse til mig selv, hahah

Har I nogle andre idéer til en julekalender? Og hvilke spændende godbidder man evt. kan komme i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet julekalender til hesten :-))
  • #1   22. nov 2015 Jeg køber en af de dyre julekalendere fx Toms.. Så spiser jeg selv alt chokoladen og bruger selve kalenderen til hesten.. Win win:-)

• #2   22. nov 2015 Jeg har lavet en julekalender til min hund. Jeg bagte godbidderne selv og tog en masse toiletpapirsruller som jeg formede som et juletræ og klistrede sammen med tape. Og de var pakket ind i grønt gavepapir så nu står et juletræ i stuen. (Hvis man ikke har nok toiletpapirsruller kan man skære dem over på midten)

Kommentér på:
Hjemmelavet julekalender til hesten :-))

Annonce