{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Jer på Twitter {{forumTopicSubject}}

Total overspringshandling fra at lave fremlæggelse. Jeg undskylder mig med at Twitter som medie indgår i den, så derfor må jeg godt smiley

Jeg kan sådan godt mærke, at det er den samme slags folk jeg følger på Twitter, så ny inspiration kunne da være mega lækkert. Hvilken type folk følger I? Hvorfor? Nogle bestemte i vil udpege? Og så kunne det da være sjovt at følge helt almindelige mennesker, så hvem er I?

Jeg kan godt mærke at jeg bruger det i forhold til medier og nyheder. Jeg følger næsten alle politikredse i DK (sjove nyheder, info om fartkontroller, storme og sådan noget), så følger jeg et par lokale aviser, lokale tv-stationer, et par af DR's kanaler og anderledes brugere (DR Jura er virkelig sær), og nogle af værterne fra DR/TV2. Så er vi vidst ved at være der. Det er hovedgruppen af dem jeg følger - og det er en smule ensidigt, for at sige det mildt. Der er et par ryttere, musikere og andet i mellem, men det er ikke lige det jeg ser mest af smiley

Kom hid med lidt inspiration og gerne jeres brugernavn, så man kan se hele listen over hvem i følger. Eller bare følge jer smiley
Mit er @PsGotz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer på Twitter
Kommentér på:
Jer på Twitter

Annonce