Køb eller lån? {{forumTopicSubject}}
Hej igen Hg.
Jeg går rundt og tænker og tænker på hvad jeg skal gøre når vi evt flytter...
Købe eller låne hest...
Jeg har nemlig i mit liv altid stået og slået hovedet i væggen da der altid sker noget negativt for mig. Og min frygt er at hvis jeg køber hest, og der sker noget som gør at vi må flytte. Så har jeg ikke råd til at opstalde to heste ude! Så derfor ville lånehest være godt ift hvad hvis...
Dog har Tindur desværre mistede så mange venner da de har blevet solgt, og det tager han hårdt når hans venner pludselig forlader ham. Så jeg synes ikke at jeg kan være bekendt at sætte ham i risikoen for at miste sin nye ven hvis jeg låner, og ejer ønsker hesten hjem...
han behøver og fortjener ro i sin flok...
Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre...
Min ikke heste veninde syntes at jeg skulle købe.. (noget jeg blev overrasket over)
Hvilke gode råd har I at komme med?
Mvh TT der har brændt sig så mange gange og har blevet pessimistisk..
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Skulle det ske, at I er nødt til at flytte derfra, er I måske heldige at finde et nyt hus, med mulighed for at have hest hjemme..
Synes helt sikkert at du skal tage chancen.
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Jeg ville personligt ikke låne en hest - bliver alt for glad for dem
Kan også sagtens de plusser ved at låne, men jeg ville foretrække et køb - synes også det er mange penge at smide efter en hest som ikke er ens egen, især hvis den trænger til kiropraktor, der viser sig at være noget med tænder eller ligende
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Ja det er meget pessimistisk... Men..
Mvh bangebuksen TT der helst ønsker at købe..
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.966
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
Køb eller lån?