{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

sadelmager ... Hvem? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har fået tilbudt at købe en dressursaddel af en bekendt til meget billige penge.. Jeg ved med sikkerhed at kobfjernet skal skiftes ud og ellers skal jeg bare have be- eller afkræftet at sadlen ligger som den skal..

Hvem kan i anbefale? Jeg synes umildbart de generelt er meget dyre i kørsel og det SKAL være en som fixer sadlen i stalden så jeg ikke skal undvære den.

Sadelmageren skal derudover kunne komme til Ishøj til fornuftige penge smiley

Håber i kan hjælpe mig på vej med jeres holdninger og erfaringer!

Mille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sadelmager ... Hvem?
  • #4   3. jan 2016 Charlotte knigger - jeg har brugt hende igennem 5 år nu og hun er helt igennem fantastisk og gør arbejdet så godt, derudover er hun ikke så dyr igen, hun gør det i stalden ved at ordne sadlen, bare der er et bord og god belysning samt lidt varme så hun kan arbejde smiley der afregnes på stedet med prisen samt betales (tag evt en snak om prisen når så du har pengene med dig over tlf når man bestiller tid) men kan klart anbefale hende hun er super dygtig smiley

• #5   3. jan 2016 Jep smiley Charlotte Knigge er også min sadelfitter og hun er hamrende dygtig smiley sætter altid hesten først også så man kan virkelig stole på at det færdige resultat er okay smiley

Mvh TT

Kommentér på:
sadelmager ... Hvem?

Annonce