{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Hudproblemer, ar? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Jeg håber der er nogle der har været ude for det samme problem som mig, da jeg virkelig godt kunne bruge noget hjælp.
Jeg er en 16-årig pige, som lige siden jeg var lille har været udsat for meget slemme myggestiksbid, og dette har sat store ar på min krop. Især mine ben er ramt, og det hæmmer mig da jeg om sommeren ikke kan få mig selv i et par shorts uden at være ked af det. Min hud er meget overfølsom, og hvis jeg bare får ridset mig, får jeg et ar. Jeg får hvert år hundredevis af kommentarer på det, som at det er grimt og at jeg ligner en dreng og jeg ved ikke hvad.

Håber nogle har været udsat for samme problem. Ved ikke om der er en måde at fjerne, eller i det mindste bare formindske dem på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hudproblemer, ar? Hjælp
  • #1   23. feb 2016 Har hørt godt om bio-oil til brug til at mindske ar

  • #2   23. feb 2016 Jeg selv brugt noget der hed Rescue Oil, samme princip som Bio-Oil, og det har jeg haft ret gode resultater med smiley

    Jeg har et langt ar, der fylder mit skinneben, og efter at have brugt olien er det blevet en smule mindre synligt. Jeg har ikke været så god til at bruge det fast, så kunne forestille mig at man så bedre resultater end jeg har gjort, hvis man bruger det som der anbefales smiley


  • Luise J
    Luise J Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 13 Svar: 1
    #3   23. feb 2016 Jeg har samme problem med overfølsom hud og jeg får også helt vildt slemme myggestik, jeg bruger sådan noget spray som gør at myggene ikke vil stikke en.

  • #4   23. feb 2016 Hold da op.. Dem der kommer med sådanne kommentarer skulle selv prøve at få sådan en omgang hudproblemer..

    Som de andre siger, så Bio-oil skulle have en god virkning.
    Og ellers så glæd dig til at blive ældre. Der bliver fejl som regel accepteret mere end når man er 16..

    Jeg døjede selv med psoreasis da jeg gik i 4-6 klasse, og jeg var mildest talt et åbent dår på hele ryggen og det meste af min overkrop..
    Der kom også mange kommentarer på det, men aldrig nogle direkte ondskabsfulde. Da jeg blev 19 år fik jeg et tilbagefald, og blev ramt igen, hvor jeg tabte en del hår - og det der var tilbage var altid fyldt med skæl/sår, og hovedbunden var et stort væskende sår.. Mit ansigt var også hårdt ramt, samt min overkrop igen.
    Der var jeg heldigvis blevet det ældre, og fik taget mig selv i nakken og accepteret, at det måske var noget jeg skulle vende mig til, at sådan så jeg nu en gang ud.. Og den accept af det gjorde det så meget lettere.. For hvis man udadtil viser selvtillid og viser man er komfortabel i sin egen krop, så lægger folk også mindre mærke til det...

    Så prøv med bio-oil, og ellers glæd dig til fremtiden.. I mellemtiden, så arbejd med at acceptere dit udseende.. Alle render rundt med fejl, og sådan er det bare...


  • #5   23. feb 2016 Biooil og en dermaroller smiley

Kommentér på:
Hudproblemer, ar? Hjælp

Annonce