{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betongulv uden rionet og isolering..
  • #2   23. mar 2016 Min erfaring er, at gulvet revner efter nogle år. Og det var endda ikke et sted, hvor der gik heste, men kun mennesker.

• #4   23. mar 2016 Vi har ikke hverken rionet eller isolering under vores staldgulv. Beton fås i flere blandinger og til stald skal man vælge den stærkeste.
    Der er ingen problemer med revner eller opstigende fugt i boksene, selvom stalden er sænket i forhold til det omgivende terræn.
    Men vi har udendørsstald og derfor er betonen blevet frostsprængt på staldgangen. Det tror jeg ikke rionet eller isolering kunne gøre noget ved.
    Skulle jeg gøre det om, ville jeg lægge betonfliser på staldgangen, f.eks. sf-sten eller herregårdssten. Lagt i en bund af tør blandet cement og sand. smiley

• #6   23. mar 2016 Der er ingen revner inde i boksene og som sagt er det kun overfladen der er frostsprængt på staldgangen. Det er ikke revnet. Rionet ville ikke kunne holde overfladen på plads da det skal ligge længere nede end frostsprængningerne.

Styrker eller blandinger - kald det hvad du vil. Det er blandingsforholdet der giver forskellen.

Min mand er murermester gennem mere end 20 år, så mon ikke han ved lidt om det smiley

• #9   23. mar 2016 Kira: Tror der er en kommunikationsbrist her.
    Gulvet på min udendørs staldgang smuldrer i overfladen pga. frostskader visse steder. Gudskelov jeg ikke havde rionet i her, for så var det det hestene gik på!
    Nu er det efterhånden over 15 år gammelt, så jeg synes egentlig at det er ok. - UDEN RIONET! - Kan se at du næppe var uddannet da det blev lagt smiley
    Synd med dit stuegulv, men det kan jo være pga. en af de andre årsager du selv nævner...

• #10   23. mar 2016 Jeg mente så ikke at starte tredje verdenskrig over er betongulv smiley smiley men jeg fik da noget brugbart at vide fra flere "lejre". Jeg må så se resultatet og så må jeg jo bare tage en beslutning senere...
    Årsagen til mit spørgsmål var fordi der skal støbes gulv i stalden. (vi lejer) men de har givet udtryk for at de på sigt ønsker at vi skal købe gården.. Jeg har vurderet det hvis det viser sig at vi kan få det til at løbe rundt med foldplads. Hvis ikke, er det fuldstændig uaktuelt. Men igen.. Hvis de laver noget lort ift. Stalden osv. Så gider jeg heller ikke..

Mvh TT

• #12   24. mar 2016 Her bliver der muget med maskine når boksene tømmes. Det er dog ikke ret tit at vi skifter vores træpillebund, men for år tilbage stod hestene på halm og der blev muget ugentligt med maskine.
    Der er støbt samme gulv ved indgangen til ridehallen, hvor der opbevares halm og hø, som bliver leveret i bigballer med stor traktor. Der er desuden adskillige gange kørt lastbil med hænger ind i hallen over dette gulv med ny ridehusbund. Dette gulv fejler ikke noget, men det er jo også indendørs... smiley

Kommentér på:
Betongulv uden rionet og isolering..

Annonce