{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestemanager
  • #1   25. jun 2016 Jeg er i gang med den og har lige skrevet kontrakt med et sted i Norge for hele uddannelsen smiley

  • #2   26. jun 2016 Prøvede du at finde lærerplads herhjemme?

  • #3   26. jun 2016 Jeg har søgt elevplads i et år.
    Jeg ville oprindeligt ikke til udlandet. Men da Stall Eide kontaktede mig og spurgte om jeg kunne have lyst til at komme op til dem. Kunne jeg ikke sige nej. Det er en sindssyg god aftale jeg har fået på plads. Jeg får det ikke meget bedre her hjemme.

    +hende som har det. Har selv været 10 år i Danmark da hun tog berideruddannelsen. Så hun ved hvordan det er at være afsted.
    Hun er så også den ene af de kun 3 uddannede beridere der er at finde i Norge pt.
    +det er utroligt nok hurtigere for mig at komme hjem der oppe fra. End det er hvis jeg sad ovre i Jylland et sted.
    Det tager 4 timer (hvis man flyver) til jeg træder ud af døren i Norge. Til jeg træder ind af døren hvor jeg bor her hjemme. smiley

    Her hjemme er det næsten umuligt at finde en plads. Der er ikke særlig mange godkendte steder som mangler elever pt.
    Jeg havde fundet et sted da jeg afsluttede grundforløbet. Men da den nye uddannelse så kom og de ikke kunne godkendes til denne. røg den plads jo så.


  • #4   26. jun 2016 Ja okay, det er bare jeg står med mand og barn så jeg kan ikke helt bare lige som sådan flytte smiley Hehe

  • #5   26. jun 2016 Uddannelsen kræver også at man give sig 100%.
    At du er afhængig af mand og barn gør dig ikke nogen gavn i forhold til uddannelsen.
    Hvis du får tilbudt en elevplads er det med at slå til. Om det så er i den anden ende af landet. Så længe der er så få pladser er man nødt til at være meget fleksibel:)


  • #6   26. jun 2016 Ja kan jeg godt se smiley Mange tak for svar

  • #7   27. jun 2016 hvis du har mand og barn så lad være og find anden uddannelse der er ingen økonomi i det eller fremtid smiley

  • #8   27. jun 2016 Okay mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Hestemanager

Annonce