{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Annonce
  • #1   28. jun 2016 Kan kun give dig ret det er pisse irriterende for at sige det lige ud!

  • #2   28. jun 2016 Kender det alt for godt.
    Jeg skrev på en annonce for over 3 år siden, den er blevet fornyet en del gange og der er kommet flere kommentare.
    Men svar kommer der intet af.
    Der er useriøse sælgere alle vegne.


  • #4   29. jun 2016 Know the feeling!
    Men husk på bare fordi der står du er online er ikke sikkert du er der(: min står stortset altid på online, tjekkede med en veninde! Så det er ikke sikkert at bare fordi der står det at de er der (;


  • #5   29. jun 2016 Det er møg hamrende irriterende! Men jeg har nu også prøvet at opleve det, den anden vej fra hvor en var interesseret i mine ting, men simpelhent ikke valgte at svarer eller i det mindste give besked på at man ikke længere ønsker at købe så længe der ikke er fortaget en handel... Det er virkelig surt, for os som egentligt gerne vil handle på nettet på en ordenlig måde. smiley

  • #6   29. jun 2016 Jeg har i forhold til en part til min hest, lavet en aftale med en om at hun skulle komme. Men en uge før IG indtil hun skulle komme har jeg ikke kunne få fat på hende, så det sker også den anden vej. Lige meget hvad er det irriterende når folk ikke kan tage nethandel mere seriøst! smiley

  • #7   30. jun 2016 meget irriterende. jeg har dog et par gange været udsat for at jeg ikke får besked ved kommentarer ?? og så får man jo ikke svaret. Men det er også irriterende når folk vil købe noget og så de pludselig stopper med at svare.

Kommentér på:
Annonce

Annonce