{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af spejl 20.500 kr.
  • Help with lifting a tumbler dryer 80.000 kr.
  • Græsslåning 20.500 kr.
  • Græsklipning 55.000 kr.
  • Skiftning af brændeovn 350.000 kr.
  • Fældning af lille kirsebærtræ 80.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Popcorn time
  • #1   2. aug 2016 Det er ulovligt, og du kan få en bøde for at bruge det.
    Ville slette det så hurtigt som muligt smiley

• #2   2. aug 2016 Slet det omgående så du ikke får bøder ind af døren for ulovlig streaming af film.

• #3   2. aug 2016 Slet det da det er pisse ulovligt smiley

• #4   2. aug 2016 hvis jeg ikke husker forkert, er der mange der har haft fået bøder af at bruge popcorn time smiley

• #5   2. aug 2016 nå andre kom mig i forkøbet smiley livet med langsom pc XD har en veninde der har brugt det, hun slettede det da bøder begyndte at blive delt ud, hun undgik dem dog -_-

• #6   2. aug 2016 Det virker fint og ja det er ulovligt, men gratis.
    Og man får IKKE bøder af det. Alle dem der i DK har fået en bøde for at bruge det, er fra falske advokater, det er bevist. Jeg har haft det i ca 3 år nu og bruger også andre sider der ikke er lovlige, og har aldrig fået en bøde. smiley

• #7   2. aug 2016 Så bare fordi man ikke får bøder er det okay, Cecilie? smiley
    Synes det er tarveligt overfor dem der har lavet filmen at se det ulovligt. De har brugt tid og penge, og er garanteret trætte af at folk stjæler deres arbejde. Det ville jeg i hvert fald være.

• #8   2. aug 2016 Har jeg sagt det er okay?? smiley

Det er det vel, så undskyld at jeg bruger det. Men lad da mig om det.
    Bare fordi jeg bruger det betyder det jo ikke at jeg ikke stadig går ud og køber film eller betaler for at gå i biffen. smiley

• #9   2. aug 2016 Jeg har haft Popcorntime og slettede det efterfølgende, da det begyndte at være usikkert.
    Jeg ser da også serier på nettet. Men reelt set, så er det jo ikke en undskyldning at man går i biffen derudover. Det er ikke noget man har RET til og så kan balancere det hele ved at købe en film. Jeg kan jo ikke bare stjæle en burger fra McD og sige "jamen jeg giver drikkepenge når jeg er på Sunset!" hehe smiley

• #10   2. aug 2016 Haha du har jo ret Fünke smiley
    Men jaae, bruger det selv til at se serier da jeg enlig ikke kan se dem andre steder.

Men det vel op til en selv om man vil bruge det eller ej. smiley

• #11   2. aug 2016 Astrid: Cecilie skriver bare at man ikke får bøder af det, da alle andre skriver det, bare for at gøre det klart at man ikke får bøder. og så er det vel op til en selv om man vil bruge det, om deter okay eller ej

• #12   2. aug 2016 Man kan godt få bøder af det, hvis filmproducenterne gider at sætte sig ned, hive en advokat med, og komme igang. Ved der har været nogen sager på enkelte film. Generelt ville jeg undgå det, og få mig et abonement på netflix/viaplay/whatever. Er det enkelte film, kan de opspores og købes på nettet smiley

• #13   2. aug 2016 Man kan godt få bøder for det. Min kæreste og jeg har nemlig selv fået en for at se Taken 3 på popcorntime, på omkring 2000kr.
    Så hvis du downloader og ser film derpå, skal du også vide at risikoen for at få en bøde altså er der smiley

Jeg bruger ikke popcorntime mere og stoppede for knap et år siden, alligevel fik vi bøden for en lille måned siden..

• #15   2. aug 2016 Cecilie - går du så ud og bruger penge på de selvsamme film, som du ser på popcorntime?

Jeg har selv downloadet det, men kunne ikke få det til at virke - det så jeg som et klart tegn på at det var en dårlig ide smiley

• #16   2. aug 2016 Haha sarah nej, ser heller ikke film der på, bruger det heller ikke mere, men ser kun serier på ulovlige sider (udover dem de har på netflix og TV2 plays og sådan) smiley Og det er enlig kun af den grund at de serier IKKE bliver sendt på nogle danske kanaler, og vil jo helst gerne følge med i mine serier.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.661
    #17   2. aug 2016 lad være.. det er ulovligt.

og anses faktisk som tyveri, da du ikke har rettigheder til filmene.

Få hellere Netflix, viaplay, hbo eller andre brugere hvor du lovligt kan se film.

- eller lej den enkelte film smiley

• #18   2. aug 2016 Cecilie: okay, jeg var bare nysgerig smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.661
    #19   2. aug 2016 cecilie: så du vælger derfor at benytte dig af materiale som folk faktisk har lavet, uden at have rettigheder til det? smiley

hvorfor overhovedet gøre det?

Hvordan ville du have det hvis du lagde mange penge og stort arbejde i et produkt, og folk så bare kopierede det, og benyttede sig af det uden at betale dig? Det ville ikke være så skide fedt vel smiley

• #20   2. aug 2016 Forskellen på at streame fra en hjemmeside og bruge popcorntime er at popcorntime henter en fil ned på din computer, denne fil kan spores, og så vanker der bøde.

Jeg redder lige min egen røv inden jeg får tæv: jeg bruger viaplay og eeeelsker at gå i biografen så tit som muligt smiley
    Jeg ved bare det ovenover smiley

• #23   3. aug 2016 AMT, som sagt, bruger jeg det ikke mere, da jeg har Netflix, c more, TV2 play, 3play osv. Det eneste tilfælde jeg bruge det er til at se serier. Men lad mig om det tak.
    Svar heller på TS spørgsmål.

Kommentér på:
Popcorn time

Annonce