{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Utro - Værste dag i mit liv. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg har utrolig meget brug for Jeres hjælp. I går fandt jeg ud af at min kæreste har været mig utro. Værst af alt fordi at jeg får det ad vide af 3 part og sendt billeder dertil, der er derfor ingen tvivl. Han måtte derefter æde den og indrømmede blankt at han har løget for mig og gjort diverse 'ting' de sidste 5 uger imens vi har været sammen.
Jeg er sønderknust, fyldt med vrede og mest af alt total kvalm over det han har gjort!
Vi er naturligvis ikke sammen længere, trods vi havde et (troede jeg) fantastisk forhold gennem 4 år.

Sagen er at jeg ikke rigtig har nogen at snakke med om dette og jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd til at komme videre med mit liv. Helst af nogen som selv har været dette helvede igennem.

Så ja - findes der noget bedre at bruge en lørdag aften på? Av av det gør fandme ondt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utro - Værste dag i mit liv.
  • #1   24. sep 2016 Vi reagerer alle forskelligt i sådanne situationer så hvordan du bedst tackler situationen og kommer videre har vi andre desværre ikke opskriften på.
    Personligt er jeg typen der eksploderer, taber hovedet og bliver stik hamrende tosset. Til gengæld bærer jeg ikke nag og formår simpelthen ikke at opretholde stærke negative følelser ret længe.
    Men du er nødt til at tillade dig selv at være ked af det, gal, hysterisk eller hvilken som helst reaktion der ellers hjælper dig.
    Mest af alt vil jeg bare give dig et kram med på vejen og sige; du er ikke alene...

• #2   25. sep 2016 Øv, sikke en idiot smiley

• #3   25. sep 2016 Ja, jeg er simpelthen tom for ord. Jeg kan slet ikke rumme i mit hoved at ham jeg har stolet på og elsket gennem alle de her år - bare gør det her mod mig. Det er bare en grim følelse!

• #4   25. sep 2016 Det lyder virkelig ikke særlig rart. Jeg kan godt forstå, du ikke har det godt med det. Jeg kan ikke fortælle dig, hvordan du skal komme videre, og jeg har aædrig selv oplevet det, så jeg kommenterer egentlig bare for at skrive, at jeg føler med dig.

Jeg ville være helt knust!

• #5   25. sep 2016 Forstår jeg godt smiley
    Utroskab er noget af det mest usle!

• #6   25. sep 2016 Åh nej smiley får helt ondt på dine vejne.
    Har også været igennem utroskab, du skal være velkommen til at læsse af i PB!

• #10   25. sep 2016 står desværre i samme båd.. min kæreste (nu ex) var utro med sin ex og mor til hans barn ??

jeg er ikke ked af det, men sur og indebrændt med en masse skuffelser og mistillid!
    smiley

• #11   25. sep 2016 Det der virker bedst for mig når der har været drenge problemer er, at komme ud og være sammen med mine venner. Jeg er typen der ikke psykisk kan holde til at sidde hjemme når jeg er ked af det, da mit temperament kan få mig til at lave dumme ting. Når jeg så er blandt mine venner tænker jeg på noget andet, mit humør går op igen og jeg er for træt til at tænke når jeg kommer hjem. smiley

Jeg har ikke selv prøvet utroskab, men har prøvet at blive erstattet. Det gjorde også utrolig ondt. Jeg føler virkelig med dig. smiley

• #12   25. sep 2016 det der virker for mig er at være sammen med mine venner og ud til hestene for så tænker jeg ikk på det som hvis jeg sad alene hjemme for så køre tankerne rundt. det virkelig usselt det der utroskab og gør sindsygt ondt

• #13   25. sep 2016 Vi reagerer alle forskelligt, så hvad du skal gøre er du den eneste der kan svare på.
    Men husk at det er helt i orden at være vred og jeg over det, og giv dig selv lov til at græde eller råbe hvis det er det som du har lyst til.

En ting som hjælper for mig, er at nedskrive mine følelser og tanker. Altså jeg skriver et brev til en person hvor alt kommer ud, brevet skal dog aldrig læses af vedkommende smiley

• #14   25. sep 2016 Puha, utroskab er i mine øjne noget af det styggeste man kan udsætte sin partner for, og kan godt forstå at du er helt knust. Når man "mister" kommer man jo igennem forskellige perioder, for det er jo et menneske der har været tæt på dig i lang tid, som bare lige pludselig ikke er der mere. Og oveni det, kan man i din situation nok føle at alt har været en stor fed løgn, og bare har været spil for galleriet.
    Mit bedste råd er nok at tænke sådan her på det: Godt, at han har vist sit "sande jeg" NU, og ikke først om en måned, et halvt år eller om 5 år, hvor I måske kan have bundet jer endnu mere til hinanden med ægteskab, børn osv. Godt at han viser hvilken idiot han er nu, så du fremover slipper for at bruge mere tid og følelser på en der tydeligvis er den helt forkerte.
    Og husk!! Det er IKKE dig der er noget galt med, eller som ikke er god nok. Det er ham der har været en kæmpe taber. Hvis han har haft lyst til at være sammen med en anden, burde han have slået op inden han gjorde det, så det er ham der har været en stor kujon uden lige, og ham der burde have det dårligt med sig selv.
    Jeg håber du kommer godt igennem det!

• #15   25. sep 2016 du skal huske at det ikke er din skyld!
    det er ham der har handlet forkert og ham der har et problem med loyalitet.
    brug en masse tid sammen med din(e)heste så du tænker på noget andet og hygger dig i så mange timer som muligt, Evt besøg familie/venner for at få hovedet fra det smiley
    rid lange ture, brug alle dine børster på hesten osv.
    og husk det ikke er din skyld!

kærlige tanker fra en fremmed smiley

• #16   25. sep 2016 Årh det gør mig virkelig ondt!
    Det findes virkelig ikke noget mere sårende!

Jeg har os prøvet at en som jeg var sammen med, var utro.. For at sige det ligeud så stor tudet jeg i 14 dage, og det skal man have lov til, det er kun godt at man kan reagere! For at komme videre, så vil det være bedst for dig at gøre ting som gør dig glad!:)

• #17   25. sep 2016 Tak for de fine ord alle sammen! Det er rart at vide at man ikke er alene om sådan en omgang lort... Nu har jeg efterhånden fået indset at nederlag nogle gange godt kan være et nyt 'kick' til at komme op og videre. Og jeg vil ikke lade ham ødelægge mit liv mere end han har gjort.

• #18   26. sep 2016 Sikke en idiot!

Kommentér på:
Utro - Værste dag i mit liv.

Annonce