{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frikanin
  • #1   20. okt 2016 Jeg har ikke mere (og desværre ikke online billeder) Men havde en for ca 12 år siden, som kun var i bur om natten, eller når han var alene hjemme. Selv når jeg tog på weekend hos mine forældre, så rejste han med i sele eller transportkasse og gik løs hos dem sammen med 3 hunde og 2 katte. Hvor han gik med igennem hundelemmen ud i haven smiley
    Haven var ikke kanin indhegnet, men han gik aldrig ud smiley og han kom altid, når vi kaldte smiley

• #2   20. okt 2016 Ja - Bumle er 100% fri kanin i min 2-værelses lejlighed på 68 kvadratmeter.

profilbillede
  • #3   20. okt 2016 Er du på Frikanin s side på Facebook

• #4   20. okt 2016 Ja det er jeg

• #5   21. okt 2016 Okay har set dig derinde

• #6   21. okt 2016 Undskyld jeg blander mig.. smiley men du burde have delet overskriften op.. smiley FRI KANIN og ikke Frikanin smiley jeg forstod simpelthen ikke hvad der var tale om før jeg gik ind smiley men igen.. En god måde at få folk til at kigge på emnet smiley

Mvh TT der har haft en lang og hård dag på arbejde.. smiley

• #7   21. okt 2016 Det hedder Frikanin da det er associeret med www.frikanin.dk og det samme på face. Det er altså en måde at holde fri kanin på, koncept.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #8   21. okt 2016 åh, det varmer sådan mit hjerte at se folk der ikke holder deres kanin i bur konstant.. smiley

jeg har haft en frikanin for mange år tilbage, den blev desværre aflivet tidligt da den havde en hjerneskade og derfor blev mere og mere aggresiv.

• #9   21. okt 2016 AMT - det er jeg ked af at høre.. smiley
    Sandra - ja der kan man se... smiley og jeg som tænkte det måske var en eller anden frikase/gryde der blev spurgt ind til.. smiley smiley

Mvh TT

• #10   21. okt 2016 Jeg ville også gerne have haft min kanin som frikanin, da jeg havde kanin. Det kunne jeg bare ikke, fordi min hund har/havde dårlig ryg og reagerede dårligt, hvis noget som bagfra. Hvilket betød, at hun kunne komme til at bide ham uden egentlig at ville det.

Så for kaninens sikkerhed, så var han kun fri i huset under opsyn.

• #11   21. okt 2016 vi havde vores i en løbegård med bur i, i flere år.
    De gamle tog så på ferie, jeg på festival, naboen fodrede kat og kanin.
    Da jeg kom hjem fra festival, hoppede kaninen rundt i urtehaven, og den havde tydeligvis nydt at være fri, for fange den kunne jeg absolut ikke!

Den levede sine sidste 4 år fri, vel og mærke udendørs. Den kunne hoppe ind i skuret, hvor der var massere af halm samt mad og vand. Ellers så hoppede den bare rundt, gravede gange og åd alle min mors jordbærplanter smiley smiley
    Hunden fandt den død i en af gangene i foråret, men den har uden tvivl haft det fantastisk smiley smiley

• #12   21. okt 2016 jeps smiley 2 stks smiley dejlig måde at holde kaniner på:)

• #14   21. okt 2016 Rosa - for at jage den væk, eller for at få en ny ven? smiley

Mvh TT

• #16   21. okt 2016 Hvorfor tror du ikke de kan få unger sammen? Hvis det er en pige..kan de så ikke formere sig? smiley

Mvh TT

• #18   21. okt 2016 Jeg har da haft en hvid kanin med røde øjne smiley den kunne vel i princippet godt parres med en hare? Haren er jo brun om sommeren og hvid om vinteren (hvis der er sne) smiley

Mvh TT

• #19   21. okt 2016 Min er desværre ikke 100% fri da vi ikke har mulighed for at grave hele haven ned, og hun er typen der graver rigtig meget:/ men tilgengæld har hun et kæmpe bur, hvor hun både kan være indendørs og udendørs, og vi har gravet et rør ned under teressetrappen over til en løbegård, hvor vi har gravet hegn ned 1,5 m, så hun kan grave alt hvad hun vil:) derudover er hun selvfølgelig fri i haven når jeg er hjemme.
    Ville ønske jeg havde mulighed for at lade hende gå som 100% frikanin, men udover at hun med sikkerhed ville grave sig ud, har vi også mange ræve i området, også i vores have, så jeg tør ikke lade hende rende frit om natten smiley

profilbillede
Kommentér på:
Frikanin

Annonce