Savner skisme de kære dyr!!! {{forumTopicSubject}}
Hey!!
Ja bliver lige nød til at komme ud med det et eller andet sted og min kæreste forstår det ikke helt da han jo ikke er en rigtig hestepige!
Men sagen er den at jeg er blevet nød til pga tid at sælge min hest, pt er han dog udlånt
Men nu her efter en god måned så savner jeg godt nok at have mulighed for at være sammen med den dejlige ven man har i stalden, lugten osv.! Hyggen ved at ride og bare være i nuet med hesten.
MEN har jo stadig ikke mere tid end for en måned siden, og har da kikket part annoncer og skrevet til nogle, men synes bare ikke jeg kan finde noget der matcher
Synes man bliver helt frustreret over man ikke kan finde noget, lige så meget fordi jeg jo ikke kan LOVE faste dage da jeg har en ret hektisk hverdag her indtil Januar
Savner at have nogle hyggelige timer ved hestene, og selvfølgelig ikke bare hvilken som helst hest, men en hest man jo synes om og man kan mærke hesten evt også synes om en..
Andre end mig der har denne irritation eller har prøvet det, som måske kan give mig et råd??
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 222 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.825
maj 2010
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 129
Håber der dukker en god part op til dig
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
MEN jeg savner at ride ordentlig noget så forfærdeligt! Siden "min" gamle topper blev aflivet for 3 år siden, så har jeg ikke haft noget jeg har kunnet ride rigtigt. tilred naboens - den havde kissing spines. Passer nu shirer, min ellers kommende ridemuller siger tydeligt fra, men ejer vil ikke brug pengene på at få den undersøgt, så den kan jeg heller ikke ride.
træner de unge og ordner stald efter 12 shirer, men gud hvor jeg savner at ride noget der rykker lidt, istedet for det altid bare skal være stald arbejde og gåture...
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Jeg har studie, enten skole eller 37 timers arbejdsuge (praktik) + lidt weekendarbejde ved siden af.
og jeg kan stadig sagtens nå hest, venner + træning ved siden af
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.319
Da jeg valgte at flytte til den anden ende af landet for at studere valgte jeg også at udlåne min hest. Mest fordi økonomien ikke rakte til også at have hest, men også fordi jeg var bange for tiden ikke var til det.
Det var rigtig træls det første stykke tid. Jeg fandt heldigvis ret hurtigt en sød part, men det duede ikke i længden da der var utrolig lang transport tid ud til parten.. også blev det rigtig træls igen, fordi jeg manglede mit lille frirum ved hesten..
Jeg prøvede så at finde en part tættere på hvor jeg boede, men jeg kunne ikke finde nogen..
Så begyndte jeg at få undervisning en gang ugentligt på en lille rideskole
Jeg kæmpede meget med at prøve at se hvordan jeg kunne få skruet en hverdag sammen hvor jeg havde egen hest både økonomisk og tidsmæssigt.
Jeg er så heldig at jeg endelig(!) har fundet en løsning, så jeg får min hest hjem igen i denne uge forhåbenligt, efter hun har været udlånt i 1,5år
Det har været rigtig træls ikke at have en hest man altid kunne tage ud til.. især fordi at komme ud til hesten, er der hvor jeg slapper allermest af. På de trælse og triste dage har det altid været min hest som har været med til at kunne løfte mit humør lidt. - så det har været lidt trist at hun ikke har været der til at kunne gøre det.
Jeg ved at det bliver utrolig hårdt at få hesten hjem og jeg kommer bestemt ikke til at ride hver dag, men bare det at hun kommer til at være der er jeg rigtig glad for
Haha det blev lidt langt :'D
apr 2010
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 5 Emner: 59 Svar: 314
Tak for alle jeres svar !!
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
apr 2010
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 5 Emner: 59 Svar: 314
Savner skisme de kære dyr!!!