{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Savner skisme de kære dyr!!! {{forumTopicSubject}}

Hey!! smiley

Ja bliver lige nød til at komme ud med det et eller andet sted og min kæreste forstår det ikke helt da han jo ikke er en rigtig hestepige! smiley

Men sagen er den at jeg er blevet nød til pga tid at sælge min hest, pt er han dog udlånt smiley

Men nu her efter en god måned så savner jeg godt nok at have mulighed for at være sammen med den dejlige ven man har i stalden, lugten osv.! Hyggen ved at ride og bare være i nuet med hesten.
MEN har jo stadig ikke mere tid end for en måned siden, og har da kikket part annoncer og skrevet til nogle, men synes bare ikke jeg kan finde noget der matcher smiley
Synes man bliver helt frustreret over man ikke kan finde noget, lige så meget fordi jeg jo ikke kan LOVE faste dage da jeg har en ret hektisk hverdag her indtil Januar smiley
Savner at have nogle hyggelige timer ved hestene, og selvfølgelig ikke bare hvilken som helst hest, men en hest man jo synes om og man kan mærke hesten evt også synes om en..

Andre end mig der har denne irritation eller har prøvet det, som måske kan give mig et råd?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner skisme de kære dyr!!!
  • #1   7. nov 2016 jeg har heller ikke tid til min længere smiley og det gør mig enormt ked, for han skal trænes jævnligt da han ellers bliver halt (muskel knude). jeg har haft part, og ende med et par buk og stejl og en hest der igen skulle starte forny (ikke fordi partene var dårlige, sam kan ikke tåle mere end 1 rytter) så nu står jeg og skal overveje at udlåne ham.. eller sælge min bedste ven gennem 5½ år smiley så kender din følelse 100% smiley

• #2   7. nov 2016 Har haft det på samme måde, man er jo ved at gå ud af sit gode skind:P men efter lang tids søgen fandt jeg dog en part. At jeg så fandt en der skulle i et halvt års genoptræning efter at have overbelastet sit forben i sommers, har jeg så taget med. Selv om jeg stadig kun må skridte er det fedt at få sit ugentlige hestefix smiley
    Håber der dukker en god part op til dig smiley

• #3   7. nov 2016 Jeg kan starte med at spørge hvor du er fra? Jeg har en eller flere der måske kunne bruge lidt hygge en gang imellem smiley

• #4   7. nov 2016 Lige dét kender jeg "desvære" ikke. Jeg har aldrig haft min egen hest, men har til gen gæld haft massere af søde naboer, som ikke har haft tid til alle deres heste smiley

MEN jeg savner at ride ordentlig noget så forfærdeligt! Siden "min" gamle topper blev aflivet for 3 år siden, så har jeg ikke haft noget jeg har kunnet ride rigtigt. tilred naboens - den havde kissing spines. Passer nu shirer, min ellers kommende ridemuller siger tydeligt fra, men ejer vil ikke brug pengene på at få den undersøgt, så den kan jeg heller ikke ride.
    træner de unge og ordner stald efter 12 shirer, men gud hvor jeg savner at ride noget der rykker lidt, istedet for det altid bare skal være stald arbejde og gåture...

• #5   7. nov 2016 men måske hvis man savner det nok, man så alligevel kan finde tid? smiley
    Jeg har studie, enten skole eller 37 timers arbejdsuge (praktik) + lidt weekendarbejde ved siden af.
    og jeg kan stadig sagtens nå hest, venner + træning ved siden af smiley

• #6   7. nov 2016 Jeg kender det rigtig godt!
    Da jeg valgte at flytte til den anden ende af landet for at studere valgte jeg også at udlåne min hest. Mest fordi økonomien ikke rakte til også at have hest, men også fordi jeg var bange for tiden ikke var til det.

Det var rigtig træls det første stykke tid. Jeg fandt heldigvis ret hurtigt en sød part, men det duede ikke i længden da der var utrolig lang transport tid ud til parten.. også blev det rigtig træls igen, fordi jeg manglede mit lille frirum ved hesten..

Jeg prøvede så at finde en part tættere på hvor jeg boede, men jeg kunne ikke finde nogen..

Så begyndte jeg at få undervisning en gang ugentligt på en lille rideskole smiley det var/er rigtig god undervisning og det har virkelig lært mig meget! Ugens højdepunkt var helt klart hver torsdag når jeg skulle have undervisning smiley det hjalp rigtig meget, så jeg savnede knap så meget det at have hest. Men det var stadig ikke helt nok for mig smiley

Jeg kæmpede meget med at prøve at se hvordan jeg kunne få skruet en hverdag sammen hvor jeg havde egen hest både økonomisk og tidsmæssigt.
    Jeg er så heldig at jeg endelig(!) har fundet en løsning, så jeg får min hest hjem igen i denne uge forhåbenligt, efter hun har været udlånt i 1,5år smiley

Det har været rigtig træls ikke at have en hest man altid kunne tage ud til.. især fordi at komme ud til hesten, er der hvor jeg slapper allermest af. På de trælse og triste dage har det altid været min hest som har været med til at kunne løfte mit humør lidt. - så det har været lidt trist at hun ikke har været der til at kunne gøre det.
    Jeg ved at det bliver utrolig hårdt at få hesten hjem og jeg kommer bestemt ikke til at ride hver dag, men bare det at hun kommer til at være der er jeg rigtig glad for smiley

Haha det blev lidt langt :'D

• #7   8. nov 2016 ballonfisken jeg er fra Midtfyn

Tak for alle jeres svar !! smiley

• #8   8. nov 2016 Jeg har et par stykker gående der keder sig lidt. Du er velkommen til at skrive en PB hvis du vil høre mere smiley

• #9   8. nov 2016 gør jeg da lige smiley

Kommentér på:
Savner skisme de kære dyr!!!

Annonce