{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Gaming-relateret emne {{forumTopicSubject}}

Godformiddag!

Her kommer lige et ret OT emne..

Hvor mange af Jer hestemennesker er egentlig også gamere? smiley Selv er jeg rigtig glad for RPG og multiplayer spil generelt. Har dog også spillet en del storyspil, men synes klart at det er federe at spille med andre folk online. Lige pt. nørder jeg ret meget Guild Wars 2, som jeg har spillet siden 2012 og så kører jeg lidt GTA V med en af mine bedste venner.

Hvad spiller I? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaming-relateret emne
  • #1   8. nov 2016 Diablo og andre klassikere er da hyggeligt på en regnvejrsdag men foretrækker "rigtig" rollespil eller brætspil.

For mig er brætspilshygge at deles om en oplevelse - fx at tvære de andre ud i Waterdeep eller Chtulu Realms, eller redde verden i fællesskab når vi spiller Pandemic.
    Og så er det super fascinerende at aktivere et plot ved at skrive materialet til et rollespil scenario og høre den fortælling det bliver til, når man spiller det igennem

• #2   8. nov 2016 Spændende! Jeg har aldrig været inde i hverken brætspil eller rollespil. Har dog haft et par venner en gang, som lavede live rollespil og det synes jeg lød rimelig cool.

• #3   8. nov 2016 Der er begyndt at dukke cafeer op, som har masser af brætspil.
    Tag en veninde med, snak med folk og hyg jer.

Jeg er efterhånden holdt op med live rollespil, men "pen og paper" gør vi stadig et par gange om året.
    Jeg er 33 år, så det er ikke noget man vokser fra. Jeg holder meget af historiefortællingen.

• #4   8. nov 2016 Har det modsat af dig, vil helst spille story smiley Elsker stealth games, Dishonored er min klare favorit. Det nye Thief og Bioshock-serien er også nogle af mine favoritter, på trods af at slutningen i Thief er ret langt ude. Stemningen og miljøet er altafgørende for mig, så er det næsten lige meget hvad historien bag er smiley

• #5   8. nov 2016 Det nye Thief ser så awesome ud! smiley

• #6   8. nov 2016 Spiller en del Sims 3 og er med i et Sims 3 community. smiley
    Lige pt spiller jeg også rigtig meget Ark Survival Evolved, elsker det spil! smiley

Og så er jeg stor fan af bil spil, især Burnout Paradise. smiley

Og så er der også GTA San Andreas og PVZ, men det er mere chille spil. smiley

• #7   8. nov 2016 Lige pt er jeg gået igang med at spille WoW igen, men ellers så spiller jeg primært skyrim, thief, Assassins creed, dark souls og Age of Empire smiley

• #8   8. nov 2016 jeg spiller pt. World of Warcraft. smiley

• #9   8. nov 2016 Jeg prøver ikke at blive for fanget - men for mig er det minecraft, Sims 3 og skyrim.

• #11   8. nov 2016 Doktor Who - diablo smiley spiller du det? Det er bare super godt

• #12   8. nov 2016 Jeg gamer en del smiley Elder Scrolls serien, Dragon Age serien, The Witcher serien, Uncharted serien, The Last of us, The Walking Dead, ARK Survival Evolved, No More Room in Hell, Diablo, Thief, Sims 4 .... Puha, alt for mange .. Jeg kan knapt nok huske dem alle. Og så selvfølgeligt de gode gamle! Spyro, Crash Bandicoot og alle de der smiley

Jeg savner faktisk de der gamle Barbie hestespil til Playstation 2!

• #13   8. nov 2016 Little John:
    Jeg spiller meget lidt computer.
    Diablo, plant versus zombies og Chariot er de eneste der har kunnet fange mig nok til at jeg har kunnet glemme mig selv en dags tid... Normalt er det brætspil.

• #14   8. nov 2016 Ihhhhhhh - jeg må ikke for min kæreste smiley men diablo er jeg glad for - dog har jeg ikke spillet det i 2 år nu - men jeg må da lige finde den frem - dejlig tidsfordriv

• #15   8. nov 2016 Hvad med League of Legends anyone? Synes at det er alle steder. smiley

• #16   8. nov 2016 LOL er ikke lige mig ... smiley

• #17   8. nov 2016 Heller ikke mig. Jeg spillede det lige da det var nyt, men synes hurtigt at folk begyndte at tage det aaaaaaaaalt for seriøst til min smag. smiley Har en masse venner der stadig sværger til det.

• #18   8. nov 2016 Jeg foretrækker spil til PS!
    Dog har jeg spillet få til computer; Sims 1-2-3, Attack On Titan Tribute game (online), og så spillede jeg meget counter strike engang.

Dog er samlingen til PS meget større!
    Alle Harry Potter spillene (er igang med at samle dem ind..) alle spyro, Ty the tasmanian tiger, Need for speed, GTA, og meget blandede spil også. Crash fx., men også Disneys Dinousaur, X-men osv. Gamer en del, men det er ikke tit at jeg skifter mellem spil.

• #19   8. nov 2016 Netop, Cosplayer ... Lol blev lidt for vildt for mig til sidst. Jeg spiller helst for at slappe af, og det var lidt svært med Lol smiley

OHHH Assassin's Creed og Bioshock!! How could I forget

• #20   8. nov 2016 Jeg er enig. Jeg begyndte at opfatte LOL mere som en konkurrence og det tager bare det sjove fra det. Og så igen, er der jo ikke den store handling i det heller. smiley Jeg skiftede det hurtigt ud med Guild Wars 2 som jeg stadig har.

Jeg har sjovt nok ikke spillet særlig mange af de spil der bliver nævnt. smiley Har spillet DmC, Witcher-serien (selvfølgelig!), Remember Me, The Walking Dead, Skyrim, Tomb Raider (den næst nyeste), Far Cry 3 + 4, Boarderlands 2 og Dying Light... Oooog sikkert en masse andre som jeg ikke kan huske.

• #21   8. nov 2016 Jeg elsker spil med en masse freeplay, så som skyrim, GTA, read dead redemption osv.. Derudover alt muligt blandet, jeg er vild med spil serier som assassins creed, farcry, CoD osv... Dog er det ikke rigtigt noget jeg gør med mine venner, synes nemlig for det meste ikke rigtigt drenge tager en "seriøst" Synes ofte der er en fordom om at det kun er deres ting og at piger ikke er "rigtige" gamere (åndsvagt) Så jeg spiller for det meste kun med min bror og kæreste smiley

• #22   8. nov 2016 Call of duty, har prøvet CS:GO men det sagde ikke lige waow hos mig.. En del Overwatch, Battlefield 1, GTA V, minecraft (syntes det er hyggeligt haha) og en smule fifa smiley

• #23   8. nov 2016 Pt. spiller jeg mest The Isle og GTA (helst online)
    Dog spiller jeg også G-mod, skyrim, assassin's creed, portal 2, theif, rust, minecraft, sims og så et par 'billig spil' smiley

Og så elsker jeg simpelthen pretend you're xyzzy (Cards against humanity) og town of salem smiley

• #24   8. nov 2016 Hahaha, jeg fandt lige det her i skabet, og det virker fandeme .... smiley

profilbillede
  • #25   8. nov 2016 Lol, minecraft, ark, cs:go, dying light, portal 2 (når folk da gider xD), RL, D3 og så er der også mine konsoller XD
    Har omkring 30 spil jeg sådan af og til skifter mellem :3
    Lol er blevet meget konkurrence præget :c ... så skiftede stille over til Rocket League :3

• #26   8. nov 2016 UHH MIG MIG MIG!!! lige for tiden gamer jeg dog ikke andet end dangaronpa, don't starve eller undertale XD min gamer maskine er sådan... lidt død XD så den skal fikses før jeg kan game BF 1942, Need For Speed (most wanted, world, underground 1-2) og meget meget andet XD ellers har jeg min xbox, wii, nintendo ds, ps2, gamle pc med ældre spil som diablo og silverfall osv.. og min æld gamle nintendo gameboy XD

• #27   8. nov 2016 <----Er også gamer nerd smiley (når tiden er til det XD )
    spiller alt muligt som:
    LoL (dog ikke ikke player vs player)
    Wow
    Diablo
    SSO
    Final fantasy Realm reborn
    Spyro. Og så har jeg også en gammel gammel gameboy smiley

• #28   8. nov 2016 LOL???

• #29   8. nov 2016 Forkortelse for League of Legends. smiley

• #30   8. nov 2016 Gamede rigtigt meget i gymnasie tiden, nu med Uni er tiden der dog ikke helt :)!
    Men har spillet alt fra Dragon Age, skyrim, thief osv. til stortset alle heste spil på markedet.
    Pt. holder jeg mig til RP på nettet, og til tider lidt Attack on Titan når jeg bliver for sur på lektierne. (Gotta kill 'em titans!) Og så let's plays med Markiplier og Jacksepticeye, så er min tid vidst dækket ind smiley

• #31   9. nov 2016 Når jeg har en computer der fungere, så gamer jeg også, når tiden er der smiley

Spiller/spillet mest:
    Sims 3 - køber Sims 4 når jeg en gang har råd smiley
    Nyeste GTA
    Tyzon zoo

Ville rigtig gerne spille
    Need for speed
    The walking dead
    Minecraft

Når jeg en gang har råd til at købe det. smiley

Overvejer at købe en Xbox, nogen der evt kan anbefale en? smiley

• #32   9. nov 2016 Hollaender: Åh de hestespil kan jeg godt huske! Jeg havde den udgave hvor man skulle bygge et stutteri. smiley

• #33   9. nov 2016 Uh ja nu hvor TWD bliver nævnt smiley Er rigtig glad for Telltales spil - er så spændt på TWD S3 smiley Det skulle udkomme her i november :3

• #34   9. nov 2016 årh jeg spiller så meget, det kommer lige an på humøret.

men lige PT spiller jeg:
    Until Dawn
    LoL
    WoW
    og Riders Of Icarus

• #35   9. nov 2016 spiller i via pc, ps3 eller computer?

• #36   9. nov 2016 PC - forever and always smiley

• #37   9. nov 2016 Pc og ps2 xD

• #38   9. nov 2016 Tera, sims 3/4, Star Stable, Howrse, assasin's creed syndicate, skyrim, black desert online mm xD

• #39   9. nov 2016 Uhhh Cle også mig XD

• #40   10. nov 2016 Når ja for Søren, spiller også Star Stable (dvs holder lidt pause)

• #41   10. nov 2016 Tjo, når jeg kan huske koden til steam, så spiller jeg Civ V. Ellers har jeg spillet minecraft, men det er sjovest sammen med folk, og dem jeg spillede med på efterskolen bor for langt væk. Jeg gad godt spille Terraria.

• #42   10. nov 2016 Jeg er stadig helt vild med det "nye" DOOM. Alle DOOM spillene er jeg glad for, men det nye er full on på blod og gore og DET kan vi lide!

Resident Evil og Silent Hill er også stadig sjovt.. Jeg er svært glad for vold, guns og splat.. Men når det ikke skal være splat, så er det Spyro smiley

• #43   14. nov 2016 He he he he jeg har lige været på loppemarkede og fandt 4 stk spil wow - til lig med 0 kr - så nu vil jeg da igang med at spille igen -

• #44   15. nov 2016 LittleJohn: Fedt! Fik du dem seriøst til 0 kr eller hvordan skal det forståes? smiley

• #45   15. nov 2016 Cosplay - jep - jeg fik dem ganske gratis - ellers var de røget i skrotbunken - så dem hapsede jeg da lige med mig - det ene af spillene er der dobbelt af - hvis nogen skulle være interesseret smiley

• #46   15. nov 2016 *poke*
    ikke nogle der gider spille attack on titan med mig? xD

• #47   15. nov 2016 Omg attack on Titan?!?!!!

• #48   15. nov 2016 Attack on titan er gud... elsker det! Men har aldrig nogle at game med, udover min ven fra belgien..

• #49   15. nov 2016 Årh, ville gerne, men har det ikke på steam :c

• #50   15. nov 2016 Du behøver ikke attack on titan på steam c; Jeg spiller tribute game og det er online! :3
    http://fenglee.com/game/aog/

Jeg vil dog vildt gerne ha' PS3 spillet <.<

• #51   15. nov 2016 Oooh, troede vi talte Wings of Freedom smiley
    Er det det du kalder PS3 spillet? smiley

• #52   15. nov 2016 Haha ja, wings of freedom! xD
    Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det, da der er kommet mange pc spil til det smiley Vil virkelig gerne ha det, men aner sgu ikke lige hvordan, når det ikke er til steam.. er mest til PS nemlig, det er kun Tribute game, jeg spiller på PC xD

• #53   15. nov 2016 Har det til PC, hvis det er, kan man jo altid slutte sin controller til PC'en smiley
    Kan slet ikke finde ud af det der tribute, prøvede lige. Tror hellere jeg må lade være smiley

• #54   15. nov 2016 Jeg kender ikke det spil i snakker om, men jeg kender godt det der med at mangle nogen at game med *forever alone* xD

• #55   15. nov 2016 Oooh det lyder fedt! Må se om jeg kan skaffe mig spillet til PS, ellers må jeg jo købe det evt over steam!

Cosplayer, haha, det sker ellers sjældent! Jeg er en meget Alene-person, specielt til gaming.. men der er FÅ spil jeg synes det er hyggeligt at spille med andre! xD *sob sob*
    .. for når jeg endelig spiller med nogle, ender det altid med at være russere ligesom i CSGO..

• #56   15. nov 2016 Kun online RPG smiley

• #57   15. nov 2016 Haha jeg elsker at spille med andre som jeg også skrev i starten. Men der er bare aldrig nogen der har tid til at spille med mig xD

Der vil altid være et flertal af russere på EU servere... >_<

• #58   15. nov 2016 Plejer nu også altid at spille alene, det er bare lidt ensomt når der er multiplayer-options i spillet xD
    Hvis det er, kan i tilføje min Steam: ToSilence. Ikke at jeg nogen multiplayer spil derinde.. Men så er der da muligheden hvis jeg engang tager mig sammen og køber AoT til Steam ;)!

Attack on Titan: Wings of Freedom er det officielle AoT spil, og er faktisk rigtigt fedt :P! Det bliver bare ret ensformigt efter man er færdig med historien, så det ville være lidt fedt at have nogen at nakke titaner med i det ^^

• #59   15. nov 2016 Hvilke, Hippie? smiley

• #60   15. nov 2016 SOS blandt andet smiley
    http://sosrpg.wixsite.com/sosrpg

• #61   15. nov 2016 Ah okay - det minder mig om et site jeg var medlem en gang. Det var bare med fantasy væsner som vampyrer mm. Men det er godt nok ved at være mange år siden! smiley

• #62   15. nov 2016 Jeg kender ikke AOT spillet, men har set serien smiley

Den er så god! Glæder mig til anden sæson! smiley

• #63   15. nov 2016 SOS er bare fantastisk. Elsker det der zombie-fyldte univers, hehe smiley

• #64   15. nov 2016 Nu stiller jeg lige et idiot spørgsmål men... øhm... hvad er Steam? smiley

• #65   15. nov 2016 Steam er en slags platform hvor du kan købe diverse spil og downloade dem direkte. Derudover fungere det som et samlested for gamere med community osv. Man kan også tilføje sine venner og se hvad de spiller og hvornår.
    Sådan en slags database for dine spil. Rigtig mange nye spil kører over det - også selvom de købes fysisk, så der er næsten ingen vej udenom Steam mere.

Jeg er ikke den store fan af det, da jeg synes de tager overpris for mange spil og især efter at jeg har oplevet den værste af den værste kundeservice ever hos dem. Så jeg er ikke vild bruger af Steam og vil helst undgå at 'støtte' dem. smiley

• #66   15. nov 2016 Mange tak for forklaringen!

Jeg vil rigtigt gerne i gang med at "Game", men udover at jeg elsker Call of duty, så ved jeg sgu ikke, hvor jeg skal starte.

Det er vel fem år siden, jeg spillede rigtigt smiley Der er nok meget, der har ændret sig.
    Blandt andet Steam. Vidste slet ikke, det var det, det var.

• #67   15. nov 2016 Altså alt efter hvilke spil du er til, så er det rimelig nemt at 'komme i gang', da der er så meget som er free-to-play efterhånden. smiley Og jeg kender kun et udpluk af dem, men kan sagtens give dig nogle navne hvis du er interesseret. smiley

• #68   15. nov 2016 Uh, meget gerne! smiley

Jamen, jeg ved godt, at det ikke burde være så besværligt. Men det eneste spil, jeg har spillet i fem år er Sims og det ændrer sig nu engang ikke så meget smiley

Jeg er ikke så teknisk lolol smiley

• #69   15. nov 2016 Plejer at købe spil til Steam over G2A eller en lign. side, så kan de fås ret billigt smiley

• #70   15. nov 2016 Sims bliver heller aldrig for gammelt! Jeg er stolt Sims 2 spiller siden 2004 smiley

Nu er jeg mest til multiplayer online role-playing games (såsom World of Warcraft). Men det er fordi jeg godt kan lide ideen med at man laver sin egen karakter og udvikler dem med tiden.

Kan klart anbefale Guild Wars 2! Det er rimelig enkelt at starte ud med og så er det godt lavet samtidig. OG gratis! Her laver man en karakter fra bunden med udseende, profession, navn, baggrundshistorie osv. Herefter laver den en personlig historie til en, som man følger imens man stiger i level. Ellers befinder man sig i et kæmpe online univers hvor man kan vandre fra land til land som man ønsker. Jeg synes det er super spændende og har spillet det siden det kom ud i 2012. Der er altid noget at lave og her kan man også spille imod andre spillere og i hold.

Ellers er der League of Legends som også er gratis. Det er dog gået hen og blevet meget seriøst og jeg synes personligt at gnisten ved spillet er druknet af idioter. Det handler kort sagt som at man spiller i et team af 3 eller 5 mod et andet team. Herfra har hvert hold så en base samt et område de skal beskytte og så gælder det selvfølgelig om at overtage de andres base og ødelægge deres 'nexus' (hvis jeg husker korrekt) xD Her har man ikke en specifik karakter, men man kan vælge imellem en masse forskellige, alt efter hvad man spiller bedst.

Så er der Dota 2 som stort set er det samme som League of Legends.

Det er blot dem jeg selv har spillet. Jeg ved at der også er et hav af bil-spil og skydespil som Team Fortress 2. Det er blot at søge på det på google og så kommer der sikkert en milliard ting frem. smiley

• #71   15. nov 2016 Øj, hvor har drengene fra min klasse egentligt spillet meget LoL smiley

Jeg ved bare, at jeg elskede COD for år tilbage (var sikkert Black-ups versionen) men det nye spil lyder bare SÅ meget mere kompliceret xD

Jeg vil kigge på det, du har foreslået! Mange tak!

• #72   15. nov 2016 Nej, sims bliver man aldrig træt af. Har 'spillet' med siden sims 1, og kører pt. mest sims 3 og en smule sims 4 smiley

• #73   15. nov 2016 Sims 4 irriterede mig. Købte en online udvidelse til over 300 kroner. Den fungerede aldrig smiley
    Så det var spildte penge. Ellers ærgerligt, for spillet er super sjovt!
    Men lidt kedeligt bare som basis spil og tør simpelthen ikke prøve igen. Er bange for at miste pengene til intet igen smiley

• #74   15. nov 2016 Anine: Du bør i hvert fald købe sims 4-spil på Origins hjemmeside. Det er 100% sikkert smiley

• #75   15. nov 2016 Har selve spillet på min origin konto og købte også udvidelsen via origin, men der gik vidst noget galt med min profil, så jeg ikke fik spillet.

• #76   15. nov 2016 Anine: Selv tak - håber du kan bruge det! smiley Tror også at de fleste kender LoL efterhånden. Jeg var med da det var nyt og den gang var folk nye i det, så der var ikke så meget der. Men nu er der altid en eller anden smartass som skal udråbe sig selv som leder, og hvis man ikke gør præcis hvad de siger - så er man bare en noob og jeg ved ikke hvad. smiley

- Tror vi er mange der kan blive enige om at Sims er fantastisk... Jeg har dog ikke tal på hvor mange gange jeg har geninstalleret det, fordi jeg har haft aaaaaaalt for mange downloads og mods der har ødelagt systemet, haha xD

• #77   15. nov 2016 Hahahaha jeg har også fucket med sims system op med alle de hestemods jeg har downloadet smiley

Det hakker 80 % af tiden og fryser af overbelastning xD

• #78   15. nov 2016 Sims2 har jeg også lige fået gratis

• #79   15. nov 2016 Ak ja - hestemods til Sims 3! Det var faktisk den eneste grund til at jeg i en overgang skiftede min 2'er ud med 3'eren. Men så begyndte min også at fryse og crashe. Havde ellers fået lavet mig nogle fabulous heste til Equus-SimsDK eller hvad det nu hed. xD

• #80   15. nov 2016 Ja, det er så irriterende!
    Havde endelig fået noget ud af spillet og så bukker det fandme under for presset xD

• #81   15. nov 2016 Jeg har lidt givet op med at få det til at køre ordentligt. smiley Og har jeg aldrig rigtig kunne vende mig til Sims 3 simmernes udseende. Synes det var lige meget hvad jeg gjorde, så lignede mine bare sådan nogle eggheads. smiley

LittleJohn: Hvor finder du alle de der gratis spil? Er det en evne du har? smiley

• #82   16. nov 2016 Det var en kvinde der havde efterladt ALT der hvor hun boede - ejer af huset fjernede det efter 1 år hvor hun ikke havde boet der og ikke betalt husleje - det blev til et loppemarkede hos vores hus-tømre og der fandt jeg det - og fik det.

Jeg går ikke tit på markeder - men efter dette så gør jeg

• #83   19. nov 2016 Jeg ved godt, det er sådan mange dage siden, at tråden var aktiv smiley
    Men har lige brug for hjælp.

Jeg vil rigtigt gerne downloade et spil fra Steam.
    Men ser så, hvor dårlige anmeldelser de har fået. Kan det overhovedet betale sig?
    Og så undrer jeg mig over, hvordan spillet kan være så billigt...

• #84   19. nov 2016 Altså er det spillet der har fået dårlige anmeldelser? Hvilket er det?

• #85   19. nov 2016 Nej, det er steam. Jeg tjekker altid sådan noget, fordi jeg er paranoid smiley
    Er ikke så vild med at downloade fra nettet, medmindre jeg ved, at det er sikkert smiley

Det er don't starve: bundle

• #86   19. nov 2016 Steam har det største online salg af spil og bliver brugt af millioner mennesker i hele verden. Har selv købt derfra. Der er ikke noget at være bange for, så længe du ikke skal bruge hjælp fra deres 'kundeservice'. Derudover skal du huske på at spillet kun er knyttet til din konto. Du kan derfor kun installere det på én bruger.

• #87   19. nov 2016 Don't starve together er pisse hyggeligt og jeg overvejer at få shipwrecked (så har jeg dem alle)
    spillet er jo billigt fordi det er på sale lige nu smiley om det kan betale sig afhænger jo helt af hvad du forventer af spil, jeg fortrød ikke, da jeg gav fuldpris for det kan jeg dog sige smiley
    det har da ikke fået ret mange negative i forhold til andre spil ?

• #88   19. nov 2016 Nej, ikke spillet. Det lyder SÅ godt! Men det er Steams trustpilot anmeldelser, jeg snakker om smiley

Jeg køber spillet nu!
    Men kan man spille det så snart, det er downloadet?
    Undskyld alle spørgsmålene smiley Jeg ved ingenting smiley

• #89   19. nov 2016 steam er generalt fint nok at bruge intet det :3 har brugt det i 5 år uden problemer. det eneste der er en hage ved det er at deres service kan være lidt i bund men intet er galt med det ellers.

så snart det er downloaded kan du spille det smiley

• #90   19. nov 2016 Tak! smiley

• #91   19. nov 2016 Have fun smiley

• #92   19. nov 2016 Det undre ikke mig at Steam har dårlige anmeldelser, altså forud for deres ikke-eksisterende kundeservice. Jeg synes det er en pengemaskine. Jeg prøver så vidt muligt at købe spillene i butikkerne, for at støtte udviklerne i stedet for Steam... smiley

• #93   19. nov 2016 Omg har allerede problemer xD
    Det kører for mig!

Nå, men tak for hjælpen alligevel! I var rigtigt hjælpsomme smiley

Kommentér på:
Gaming-relateret emne

Annonce