{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

irriterende {{forumTopicSubject}}

er der andre der synes at det virkelig irriterende at hvis man har oprettet en gruppe på hestegalleri og den så ikke får nok medlemmer, at hestegalleri så hver dag sender dig en besked om at gruppen snart slettes....det er da stort set det samme som spam.

måske nogen der ved hvorfor de bliver ved?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  irriterende
  • #1   18. nov 2016 Jeg aner ikke hvorfor de gør det - måske blot for at give dig muligheden for at skaffe flere medlemmer!

    Hvilken gruppe er det ?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   18. nov 2016 fordi at der ikke er grund til at have en masse døde grupper her inde.

    det gør det alt for uoverskueligt


  • #3   18. nov 2016 Jeg kan godt se ideen i at der ikke skal være mange overflødige grupper, men jeg synes lidt det er forkert, for selvom man ikke har en gruppe med 100+ medlemmer, så kan man stadigvæk godt have en mega god gruppe hvor man har nogle gode og relevante indslag. Men jeg tror ikke du kan gøre så meget ved det, desværre. Udover hvis du kan skaffe flere medlemmer smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   18. nov 2016 sandra: gruppen skal vidst have under 10 medlemmer eller sådan noget før den bliver slettey

  • #5   18. nov 2016 jeg klager ikke over at gruppen bliver slettet men at de bliver ved med at sende præcis den samme besked hver dag.
    det drejer sig i det hele taget om at jeg bare har forsøgt mig med mange forskellige grupper der ikke er blevet til noget.
    kan godt se pointen i at slette en gruppe hvis der ikke er medlemmer men jeg gider da ikke have at de skriver hele tiden.
    tor jeg holder op med at lave grupper...


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   18. nov 2016 muggur: de plejer ikke skrive hver dag om samme gruppe, det må være en fejl - med mindre at det gælder mange forskellige gruppernsom vil blive slettet

  • #7   18. nov 2016 men det har jeg oplevet op til flere gange, med en gruppe....de sender det hver dag og det er den samme gruppe. hver gang jeg laver en gruppe der ikke lige bliver "populær" så sender de, de der beskeder hver dag indtil den bliver slettet

Kommentér på:
irriterende

Annonce