{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside
  • #1   29. dec 2016 Luna... Man må ikke reklamere i forum

  • #2   29. dec 2016 Det er bestemt ikke reklame, men input jeg søger smiley
    Men admin må gerne slette det, hvis de mener det er forkert smiley


  • #3   29. dec 2016 Det første der falder mig i øjnene er kommateringen. Den er ukorrekt flere steder, og det giver et lidt useriøst indtryk. Udover det synes jeg, at der mangler et galleri med flere billeder smiley Det er ellers en fed hjemmeside, den er meget let at overskue!

  • #4   29. dec 2016 Det der springer i øjnene på mig mest, er at den hedder pjevspigen2008, det virker for mig enormt useriøst og barnligt smiley

  • #5   29. dec 2016 Designmæssigt rigtig fin og overskuelig..

    Men ligesom Guldhesten siger, så er navnet virkelig ikke godt til en hjemmeside.. det virker ikke så seriøst..

    Noget man skal tænke meget over når man laver hjemmesider i dag er, at rigtig RIGTIG mange ser hjemmesider på deres telefoner og derfor er en mobiloptimeret hjemmeside næsten uundværlig..



  • #6   29. dec 2016 Tusind tak for jeres Feed back.
    Det er WIX som snupper pjevspigen2008, fra min mail. Det kan jeg desværre ikke gøre noget som helst ved. smiley
    Og det samme med at den ikke er mobilvenlig. Det kan jeg desværre heller ikke gøre noget ved smiley

    Og tak. Prøver at få en til at læse korrektur på den smiley

    Tak for alt feed back smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   29. dec 2016 rigtig fin hjemmeside smiley der er lidt gramnatiske fejl hist og her.

    men dejlig overskuelig, ikke for meget ligegyldigt, og generelt rigtig præsis.

    men som de andre siger, navnet er lidt forstyrrende.. smiley det er ikke en hjemmeside jeg ville gå ind på via et link, hvis jeg ikke vidst hvad der var..


  • #8   29. dec 2016 Planen med hjemmesiden PT er blot at den skal kunne vedlægges når jeg laver annoncer med at jeg tilbyder shows, da jeg ikke kan ligge alt fakta i en annonce, så skal linket være der til at søge mere info smiley

    Derfor vil den egentlig kun fungere via link her i starten. Måske engang får jeg mulighed for at betale mig fra en rigtig hjemmeside, og så er det virkelig fedt med jeres feed back, det vil jeg klart tage med mig. Men lige nu er det, desværre ting jeg ikke kan gøre noget ved.

    Men korrektur er vidst en mangelvare, det vil jeg prøve at få styr på, Tusind tak for hjælpen smiley


  • #9   29. dec 2016 Hvis ikke du selv kan bestemme domæne og der ikke er muligt at få den mobilvenlig, så ville jeg finde en anden gratis tjeneste.. der er så mange af dem..

  • #10   29. dec 2016 Kan du forslå en (Bare til senere)
    Jeg er lige blevet færdig med denne. Så på nuværende tidspunkt gider jeg ikke at lave den om. Men ville være rart at have en hvor jeg gratis kan få eget domæne og mobilvenlig side smiley


  • #11   29. dec 2016 Evt bricksite..

    Ellers kan man købe et domæne til omkring 200kr og efterfølgende 50 kr om året.. og så kan man lave egen side i f.eks frontpage (Office program) ..


  • #12   29. dec 2016 Tak smiley
    Men lige nu har jeg ikke engang de penge. Men måske jeg får det smiley


Kommentér på:
Hjemmeside

Annonce