{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg står og skal lave en hjemmeside, men jeg er blevet i tvivl om hvor jeg skal gøre det henne.. Det skal helst være nemt og simpelt at bruge og så må det selvfølgelig ikke koste så meget smiley

Er der nogen af jer der kender nogle gode hjemmesider til at lave hjemmesider fra?
Det skal ikke være 123hjemmeside.dk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside
  • #1   26. apr 2019 wix.com
    bricksite

    er lige dem der Popper frem i mit hovede smiley


  • #2   26. apr 2019 weebly.com

  • #3   26. apr 2019 Hvad skal du lave en hjemmeside til?

    af al respekt for at du ikke vil ofre penge på det, men resultatet bliver derefter.

    Hvis jeg var dig, ville jeg ofre 80 kr for et domæne hos hostmasterDK. (så du slipper for xxx.123hjemmeside.dk), så siden bare hedder xxx.dk

    og så ville jeg placere mit webhotel hos netsite.dk. (400 kr/halvårligt) Det er en dansk side med danske servere og dansk support. Her kan du opsætte hjemmesiden vha. wordpress, der er meget brugervenligt.

    Såfremt du holder fast i en gratis side, ville jeg også anbefale weebly.


  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #4   26. apr 2019 one.com

  • #5   26. apr 2019 One.com er min anbefaling, jeg har lavet op til flere, og især deres nyeste feature gør det rigtig nemt. Du kan se min nyeste side her: www.tensparkles.dk

  • #6   27. apr 2019 Tak alle sammen, jeg kigger på jeres forslag!

    Canna:

    Det er til en forening. Jeg har overtaget hjemmesiden for nyligt og ja, resultatet er også efter prisen. Derfor ville jeg finde et andet sted at have den end 123hjemmeside. De betaler dog for det nu, så den bare hedder xxx.dk. Foreningen har bare ikke flere tusind kroner at ofre på det smiley
    Tak for dit forslag, jeg prøver at kigge på det smiley


  • #7   27. apr 2019 Jeg ville vælge wix.
    Og eget domæne.


  • #9   1. maj 2019 Jeg har altid været glad for one.com, som udbyder. Mener den billigste host mulighed koster lige under 300 kr om året. Dertil skal der selvfølgelig medregnes 80 kr i udgift årligt til DK hostmaster.
    One.com har mulighed for one-click installation af wordpress, men har også deres egen builder, som skulle være ret simpel smiley


Kommentér på:
Hjemmeside

Annonce