{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Begynderslanger?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har tænkt rigtig meget over at få en slange. Har aldrig haft en slange før så vil gerne høre hvad i synes jeg skal starte med af slanger, hvordan de passes, fodres o.s.v.
Kom med alt jeres information!!
Det må helst ikke være for store eller agressive.
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynderslanger??
  • #1   21. jan 2017 følger lige med, drømmer også om at få mig en slange, men det må være en drøm til jeg er flyttet hjemmefra smiley

• #2   21. jan 2017 mener at det er mælkesno eller kornsnog der anbefales til begyndere. de bliver ikke så store og er generelt meget håndterbare smiley
    jeg har dog aldrig selv haft eller håndteret en, jeg har primært haft med boa og kongepythons at gøre, men de bliver store, dog er det også nogle venlige nogle smiley

men søg lidt på de små jeg har nævnt, så kommer der en masse pasningsvejledning op smiley

• #3   21. jan 2017 Jeg vil sige en helt almindelig kongepython men de kan nemt gå i spisestop eller Kongeboa, men boa kan blive store. Har 4 kongepython og 6 boaer. Og bruger dem af og til til fremvisning i skoler osv. Den største boa jeg har er 2.30 og så ned til 1.10.

• #4   21. jan 2017 Kornsnog eller kongepython er de nemmeste at starte ud med. Hvis du googler pasningsvejledning, så kan du også få svar på de fleste af dine spørgsmål smiley

• #5   21. jan 2017 Jeg har fået anbefalet kongepython, de er rolige. Kornsnoge er nogle hurtige og energiske basser som man virkelig skal være opmærksom på når de er ude - er i hvert fald min erfaring efter jeg har arbejdet med dem. Pythoner er dejlig rolige, kornsnoge har nogle fede farver c:. Men er også en fin nok race, jeg ville dog tage en python til en start :3.

• #6   21. jan 2017 Jeg har en kornsnog og han er utrolig nem ( ham og katten er gode venner )

• #7   21. jan 2017 Kongepython har generelt et mildt temperament, men de stresser let og kan være svære at fodre på, grundet spisestop. Min gamle nægtede også at tage dødt foder.

Små snoge som mælkesnog, kornsnog, california king har også ofte et roligt gemyt, men snoge er udbryder mestre, så sørg virkelig for at det terrarie er forsvarligt lukket, for de smutter, hvis de ser en åbning.

Kongeboa er også en relativ rolig slange og den spiser rigtig godt, omend den godt kan være lidt hurtig på aftrækkeren ved fodringstid, men den bliver nok lige stor nok.

Tæppepython har også et mildt temperament, men den kan også let gå hen og blive ret stor.

Unger/ungdyr har så ofte et noget mere iltert temperament end de fuldvoksne har, det er også noget at tage med. Hvis jeg var dig ville jeg nok lægge ud med en voksen snog der allerede er håndvandt, nu den ikke må være så stor smiley

Kommentér på:
Begynderslanger??

Annonce