{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave
  • #1   1. feb 2017 Min makker og jeg lavede en tegning af et menneske i oprigtig størrelse! Vi havde godt nok ikke om kropsidealer, men om kroppens funktion. Men den kunne måske bruges alligevel smiley
    Altså vi tog et stort stykke papir og så lagde den ene sig ned, mens den anden tegnede omridset. Bagefter blev den farvelagt i alle mulige sjove farver, som passede til vores powerpoint smiley


  • #2   2. feb 2017 Hvad med et blad? Måske bare et udsnit, hvor I netop bruger tid på at sætte det op, så det ligner noget fra et rigtigt blad. Her kunne I give jeres bud på, hvordan man kunne acceptere en masse forskellige slags kroppe - og at kropsidealet burde indebære alle typer... eller I kunne give jeres bud på, hvad idealet for en krop i dag er. Og så smække sådan en el. evt. flere på forsiden el. lave et par sider med "reklamer" smiley Kig i et rigtigt modeblad og få lidt ideer.

    Da jeg gik ud af 3.g i sin tid, lavede vi et sæt børnetøj i tekstil smiley Der fik vi jo point for at det hele så lækkert ud. Derfor blev forsiden af vores 100-siders rapport et blad smiley Jeg har lavet det hele fra bunden, men kigget opbygning på forskellige blade. Vores tøjsæt kom på modellen og så på forsiden smiley Synes det gav en meeega fed effekt. Også med præsentationsmappen og stjernerne smiley


    profilbillede
  • #3   2. feb 2017 Tilbage i 9. klasse havde jeg om samme emne i projekt, hvor vi lavede en film, hvor vi interviewede andre elever om hvordan "den perfekte krop" så ud for dem, og viste dem billeder af forskellige modeller (både super skinny og alm. str.) og spurgte om hvilke de syntes var pænest. I videoen havde vi også nogle før og efter billeder af modeller som bliver brugt i skønheds magasiner for at vise at det man ser ikke altid er virkeligheden. smiley

  • #4   3. feb 2017 Mange tak. Jeg har kigget i et blad og brugt det, lavet en tegning og interviewet nogen om det smiley

Kommentér på:
Projektopgave

Annonce