{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Ridemuligheder i England? {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg skal måske til England til sommer, og selvom der er lang tid til, kan jeg godt lide at kigge og læse om forskellige ting smiley

Jeg ville høre jer om i kender nogen steder, med mulighed for noget ridning? smiley Jeg er ikke en dressur rytter, men bare kom med hvad i har, hvis i kommer i tanke om noget.
I må også gerne skrive hvor det ligger henne ^^

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridemuligheder i England?
  • #2   2. feb 2017 Jeg bor i Manchester oppe nord på og det kommer meget an på hvad dine standarder er.
    Jeg er selv sportsrytter og vil rigtig gerne ride på sportsheste med en hvis kvalitet, hvor jeg har mulighed for at udvikle mig som rytter. Det er altså en udfordring!! Jeg har godt nok fundet part nu og han er helt perfekt for mig, men jeg har også været meget heldig.

Ridning herovre (efter min erfaring) foregår meget på cobs og lidt tungere racer. Standarden er ikke noget man ville prale af overhovedet i Danmark - min parts ejer er meget misundelig på de steder jeg har stået opstaldet da jeg alle steder har haft ridehal i ok størrelse og ikke har betalt en bondegård for det og samtidig selv stået med al staldarbejde selv. Herovre betaler man kassen og så skal alt gøres selv - kvalitet og pris hænger på ingen måde sammen set med danske øjne.

Hvis du ved hvor du skal hen vil jeg anbefale dig at google området og se om der er noget og finde det derigennem, det vil nok være det nemmeste smiley

• #3   2. feb 2017 Jeg vil også høre omkring hvor i England. Og er det på ferie i en uge, hvor du så gerne vil ud på en ridetur en enkelt gang, eller er det noget mere fast?

Jeg kommer rigtig meget i Bolton, som så er ret nær Aless&Chantell:b, da min mand er Englænder og vi besøger svigerfamilien ret ofte. Jeg har derfor nogle bekendte med hest lidt længere sydpå, samt min svigermor arbejder sammen med flere der har hest, samt at jeg på et tidspunkt fandt et turridnings-sted i nærheden, da jeg ville lokke svigermor og hendes mor med på hesteryg smiley

Har du valgt hvilket område? hvis ikke, hvad er det så du helst vil på dit besøg derovre, så kan det være vi kan hjælpe med at spore dig ind på et område der har det du søger.

• #4   3. feb 2017 Hej smiley
    Området er jeg så ikke helt sikker på, må jeg nok erkende. Så langt er vi ikke lige i planlægningen endnu, men tak for de gode svar smiley

• #5   3. feb 2017 der er ikke så mange klubber der har ridehaller i England, fordi de skal betale dyre afgifter når de har bygget en ridehal smiley
    Ved det fra en veninde der bor i England

• #6   3. feb 2017 Jeghar boet i England i 20 år og har haft rideskole
    Så ja det er dyrt og ikke mange har ridehaller
    Hestene er enten cobs eller fuldblod
    Undervisning eller hack ( skovtur) er dyrt i forhold til Danmark ,men man kan komme ind fra gaden og købe en ridetur ,men god ide at besøge stalden og lave en aftale

• #7   3. feb 2017 Jen mener at det var dette sted jeg kiggede på dengang med min svigermor http://www.matchmoor.co.uk/Matchmoor_Horse_Riding_Centre_Price_List.pdf jeg ved ikke om det hjælper smiley

Kommentér på:
Ridemuligheder i England?

Annonce