{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatoveringer
  • #1   25. feb 2017 Jeg har skrevet mit navn og fødselsdagsdato i nakken, så har jeg 2 stjerne på den ene skulder for mine søskende, fyldt hele højre overarm med en dame op ydersiden og en drage på indersiden, der er bundet sammen af skyer og med en sol der skinner oppe fra skulderen, sidst men ikke mindst har jeg skrevet bedstefar på foden, der går sammen med en langstilket blomst, der går fra foden og op på siden af benet til under knæet smiley
    De eneste 2 der betyder noget er den, hvor der står bedstefar og stjernerne for mine søskende smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   25. feb 2017 jeg har et kranie på højre underarm, og en stor rose på vestre underarm.

    de har overhovedet ingen betydning, de er der bare smiley


  • #3   25. feb 2017 jeg har det kineske tegn for kærlighed på min højre skulder, kærlighed er jo vigtigt.. og så har jeg en lille hest på min venstre overarm, fordi jeg er heste pige for evigt, og til sidst har jeg et citat fra filmen mumien rundt omkring min venstre ankel, det er skrevet med hieroglyffer og betyder death is only the beginning.. helt hvorfor det har betydning for mig ved jeg ikke, men det har en eller anden betydning for mig.

    men jeg er ikke færdig endnu.. har en drøm om et stort hestehoved på ryggen, hvor manen skal være med navne på de heste der har betydet noget særligt for mig..

    og så vil jeg have skrevet fight today lev tomorrow (også fra mumien) et sted, samt have lavet mine forbogstaver og fødselsdato på mit ene håndled


  • #5   25. feb 2017 Har denne, fik den lavet i sommers. Det er en minde tatovering til ære for min mor, en hjerte fordi jeg elsker hende. Teksten "She lived and laughed and loved and left" hendes navn i hjertet, og hendes fødselsår og året hun forlod os

    profilbillede
  • #6   25. feb 2017 Jeg har ingen, jeg syntes det er synd at lave den slags på en i forvejen smuk og unik krop.
    Mange af tatoveringerne er super flotte tegninger, jeg syntes bare ikke de høre til på huden


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   25. feb 2017 rikke: så er det da heldog for dig at du ingen selv har smiley

  • #10   25. feb 2017 Jeg har en stregtegning af en hest på venstre underarm som jeg selv har tegnet smiley Og så har jeg forbogstaver for mine søskende og mig selv på højre side, på ribbenene. Vil gerne have flere, men først den dag jeg for en god ide til hvad det skal være på samme måde som jeg havde med de to jeg har smiley

  • #11   25. feb 2017 Jeg har en isfugl sidden på læggen. Omridset af fuglen, og inden i er der fyldt ud med forskelige mønstre.
    Jeg fik den lavet i Cape Town (Sydafrika), som et minde til mig selv, om at jeg kunne meget mere end jeg troede, og kan mere end jeg tør, at jeg kunne gøre mig selv fri, hvis jeg ønskede det.
    Som et lille oprør mod mig selv, at jeg aldrig behøver være hvem folk forventer man er, men at man kan være sin egen, og det er helt okay. smiley


  • #14   25. feb 2017 Jeg har 2 smiley

    Min oldemors underskrift på højre underarm, oppe ved albuen, og så har jeg en lille "note to self" på ribbenene i venstre side smiley



    profilbillede
  • #15   25. feb 2017 Og den på ribbenene smiley
    Kunne kun lige finde dette billede hvor den er helt helt ny smiley
    Der står "i am mine."


    profilbillede
  • #16   25. feb 2017 Hvad syntes i om min ? smiley

  • #17   25. feb 2017 Den er super flot! smiley er helt vild med at der er kommet så mange detaljer med smiley

  • #18   25. feb 2017 Tak smiley Er også super glad for den, den tog 3 1/2 time at lave

  • #19   25. feb 2017 Jeg har et lille udråbstegn bag højre øre. Jeg fik det i Amsterdam da jeg var på weekend der for Panic! at the Discos koncert. Panic! er mit yndlingsband og derfor ville jeg have udråbstegnet. I tilfælde af at jeg skulle træt af bandet har jeg bestemt mig for at det skal betyde "Nu er det nu!", simpelthen et lille symbol på power.
    (Den er helt ny på billedet og derfor er huden rundt om fedtet)


    profilbillede
  • #20   25. feb 2017 Omg, lytter du til P!atd? Det er så svært at finde nogen, der kender dem, synes jeg smiley
    Hvor cool!


  • #22   25. feb 2017 Flere fans! smiley Yes, jeg fandt den rigtige tråd smiley

  • #23   25. feb 2017 Jeg kender kun én anden som lytter til Panic! ellers, så jeg er sørme glad for at møde flere smiley

  • #24   25. feb 2017 Mine tre veninder gør (er faktisk ret heldig), men møder ellers sjældent nogen smiley

    Sådan, af ren nysgerrighed, har du nogle andre bands/sangere, du er vilde med? smiley
    Uh, og hvad er din yndlingssang?

    Ps. Lover det er sidste spørgsmål, vil jo ikke ødelægge tråden smiley


  • #26   25. feb 2017 Sådan! smiley

  • #27   26. feb 2017 Haha smiley

  • #28   26. feb 2017 Jeg har en på foden, som blev min første, det skulle afprøves mht smerte, da jeg gerne vil have en på hvert håndled - en for hver af mine piger, af en disney-agtig fe med deres navn og fødselsdato i vingerne, så det bliver noget der tager længere tid. Jeg fik derfor en hvor der er to sommerfugle og teksten "danish by birth" på den ene fod. Jeg skal i marts have lavet den anden fod, også to sommerfugle, men teksten "british by heart". Min mand er englænder og jeg er meget splittet imellem landene, når jeg er et sted, savner jeg det andet, og det er som om, at det underligt nok, hjælper en smule.

  • #29   26. feb 2017 jeg har et lille kinesisk tegn på.h skulder, en drage på lænden, en skildpadde på anklen, en sol på h håndled og en drømnefanger i nakke/skulder. Har selv tegnet de sidste 3

  • #30   26. feb 2017 Jeg har denne på skulderen. Den første tatovering jeg nogensinde fik lavet og jeg elsker den! Mine to storesøstre har samme totovering smiley

    profilbillede
  • #31   26. feb 2017 Og så har jeg denne veninde tatovering med min bedste veninde! Den sidder på benet smiley

    profilbillede
  • #32   26. feb 2017 Jeg har "Just remember to smile!" stående på ribbenene i venstre side, den har to meninger.
    Min farfar døde d. 24.12.2011 og det sidste han fortalte mig, var at jeg var pænest, når jeg smilte.
    Og så er det en tekst fra en McFly sang, der altid gør mig i godt humør, når jeg er ked af det smiley

    Jeg vil desuden gerne have en "water color" tattoo over mit ar ved kravebenet, når det en gang er fuldt helet og klar til det.


  • #33   26. feb 2017 Jeg har disse på fingrene der skal tegnes op igen, hesteskoen og Z'et er fra min afdøde hest, den anden (klart nok) for min mor.
    derudover har jeg en blå kornblomst på anklen, det var en blomst der var på logoet til min families firma vi havde i 120 år før det blev solgt.
    har også en lotusblomst i nakken og en tekst og prinsessekrone ved kravebenet der siger 'low self-esteem is like driving through life with your handbreak on'. Det er et citat som jeg hørte første gang af min gamle ven fra gymnasiet, han afgik desværre ved døden i sommers og den blev lavet delvis som minde for ham og delvis fordi det minder mig og min egen udvikling gennem de seneste år smiley


    profilbillede
  • #34   27. feb 2017 Jeg har mit navn med kinesiske bogstaver på håndleddet. På hele underarmen har jeg roser med stilke hvor mine 2 børns navne og fødselsdato står i.
    På lysken har jeg en ulvepote og på lænden et "røvgevir" smiley
    Den med mine børn betyder mest smiley


  • #35   9. mar 2017 Jeg har min hest på låret

    profilbillede
  • #36   9. mar 2017 Jeg har kun et lille bitte hjerte nok omkring 1*1 cm på hoften xD

    Det var en lille sjov idé mig og en veninde fik da vi var på festival smiley


Kommentér på:
Tatoveringer

Annonce