{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

biologi {{forumTopicSubject}}

Nogle venner og jeg skal fremlægge i biologi snart. Vi har fået besked på at lave et spørgeskema om vores emner. Det tager ikke så lang tid.
Tænkte i måske ville svare? (det er anonymt)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPrF_dEEXUnBoSg5X4PiWzk3mktR8NgzBPcHF95vaEEWti2w/viewform?c=0&w=1

på forhånd tak

Andre forumemner med "biologi"
biologi
hvilken alger er der flest af? :D
Skrevet af: Aija Højland Zillo Andersen - 26. sep 2012
biologi
hvilken alger er der flest af? :D
Skrevet af: Aija Højland Zillo Andersen - 26. sep 2012
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  biologi
  • #1   9. mar 2017 Done smiley

• #2   11. mar 2017 Done, men hvad har det med biologi at gøre?

• #3   19. mar 2017 CTS det er fordi vi arbejder med nervesystemet og derfor har vi om forskellig rusmidler og lægemidlers virkning på nervesystem, og hvordan de kan påvirke hormoner. Det er vores lærer der gerne ville have et spørgeskema ind over smiley

• #4   19. mar 2017 Ja, Gry, jeg forstår godt hvad rusmidler har med biologi at gøre. Det var nu mere disse spørgsmål, der ikke rigtig har nogen direkte relation til biologi. smiley

• #5   31. mar 2017 Det har relation til biologi, fordi vi har fået som opgave at undersøge hvor mange der har prøvet disse rusmidler og oplevet afhængighed. Biologien er som sagt den fremlæggelse vi lavede om det rusmiddel vi havde valgt og hvordan det modtages i kroppen. smiley

• #6   31. mar 2017 Ja Gry, men hvorvidt folk kender til rusmidlerne, er ikke som sådan biologisk eller har noget med biologi at gøre. Jeg er ikke i tvivl om, at emnet rusmidler i sig selv er biologisk relevant. Men de spørgsmål I har stillet har jo ikke noget med biologi at gøre, selvom de har noget med emnet at gøre smiley

Man kan jo betragte rusmidler ud fra flere forskellige synsvinkler, herunder biologi. Men de spørgsmål I stiller er nok mere ud fra et samfundsmæssigt eller sociologisk perspektiv, ikke biologisk. smiley

• #7   31. mar 2017 Når man lave spørgeskemaer er det en rigtig dårlig ide at have 2 spørgsmål i et spørg,

angst/søvnproblemer, - de 2 behøver intet at have noget med hinanden at gøre, derfor er der de svar i får ind, ikke særlig brugbare. Der KAN være en sammenhæng, men det er langt fra at de ALTID har.

• #8   1. apr 2017 Nu er det biologi og ikke kom/it, så ikke for at være ubehøvlet på nogen måde, men det er irrelevant i forhold til den fremlæggelse vi havde smiley

Spørgeskemaet dækkede det der var relevant i forhold til opgaven, og den er afsluttet nu. Ellers tak for konstruktiv kritik smiley

Til CTS
    opgaven er stillet af vores lærer, og vi snakkede/ fremlagde om stoffernes kemiske og biologiske egenskaber(receptorer, molekylestruktur osv), dertil skulle vi lave et lille spørgeskema for at finde ud af hvor mange der cirka kendte til stofferne. Det er altså ikke mig der har fundet på hvad spørgsmålene skal handle om, men simpelthen et bonusspørgsmål fra oplægget.

men opgaven er afsluttet og jeg skal nok slette forummet så snart jeg har fundet ud af hvordan man gør smiley

• #9   1. apr 2017 Det er jo også fint nok, at jeres lærer har stillet en sådan opgave. At jeg så ikke forstår, hvorfor jeres lærer vil spilde jeres tid på det, fremfor at bruge tiden på at fordybe sig mere i det biologiske perspektiv, er en anden sag. Men det er jo så ikke jeres skyld smiley

Kommentér på:
biologi

Annonce