{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Svigerinde** {{forumTopicSubject}}

Hey piger (og drenge smiley )
Står lidt i den trælse situation at min svigerinde, som er min tidligere bedsteveninde bor hos mig og min kæreste, hun har ingen udd. og har lige mistet sin SU for den 5 udd. hun er igang med -.-'. Hun stjæler min ting og lyver omkring det bagefter, tramper rundt og smækker med dørene. tager mit mad/stiller tomme ting ind i køleskabet, rydder ikke op efter sig selv og sit klamme snotpapir som nærmest flyder udover alle overflader, nægter og betale til husholdningting selvom hun bruger 2 ruller toiletpapir om dagen bare hende, desuden lever hun nærmest i stuen, så jeg faktisk ikke føler mig velkomen i mit eget hjem. Bliver nærmest sur og ked af det lige så snart jeg træder ind af døren fordi jeg ikke kan overksue hende, hun har genrelt en dårlig attitude som desværre smitter gevaldigt af på mig (har ubehandlet PTSD, så mit overskud er ikke altid det bedste i forvejen) - Vil i mene jeg kan tillade mig og sige at enten flytter hun ud og flytter ALDRIG ind igen eller også så flytter jeg.
Beklager hvis det blev det rodet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svigerinde**
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   25. apr 2017 ja da.

Sig det som det er, at det simpelthen ikke fungere at i bor sammen længere smiley

• #2   25. apr 2017 Ja da smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   25. apr 2017 og hvis hun bor i din lejlighed, så må hun flytte.
    du skal ikke til at betale for at flytte pga. hende.

• #4   25. apr 2017 Nu ved jeg ikke hvem der stå på leje kontrakten .?

Hvis det er dig. så ville jeg tage en lang snak med hende omkring de problemer der er, og sige at du ikke kan leve sådan så hvis hun ikk laver det om må hun flytte eller hun må overtage lejemålet, og du flytter..

er det hende så er det da bare og finde noget andet og flytte hvis det ikke fungere. ¨

Meeen må sige lyder til du overreagere, for helt ærligt intet menneske kan jo bruge 2 ruller toilet papire om dagen. Men tit nå man bliver irreteret og end person så bliver små problemer en del større fordi man er irreteret.

• #5   25. apr 2017 Hun bor i vores hus, men hun boede her et år før jeg flyttede ind.
    Hun har ledt efter lejlighed i 3 år og nu begynder jeg miste håbet for hun finder en med alle hendes krav.

• #6   25. apr 2017 Så det er i virkeligheden din kæreste hus.

Du må så tage en snak med ham, også må i tage en snak med hende om det.

Du kan ikke tillade dig og smide hende ud nej nå det ikke er din lejlighed/hus. Så derfor skal du snakke med din kæreste om det da det endelig er hans endelige beslutning og i skal være enige omkring det.

• #7   25. apr 2017 Camilla M.
    Hun har allergi, så hun bruger det der + makeupfjerning.. har prøvet og snakke med hende flere gange om at hun skal hjælpe mere til herhjemme osv + de gange jeg har taget hende på fersk gerning med at tage stjæle mine ting.

Kan ikke rigtig "smide hende ud" når det er kærestens hus, han kan ikke få sig selv til det da han elsker hans søster rigtigt højt og bare vil hjælpe hende

• #8   25. apr 2017 Hvis din kæreste ikke vil eller kan så nej kan du intet gøre.

Det er din kæreste du må tage den med så. Han bliver nød til og være enig med dig i det.. det er trods alt hans søster

• #9   25. apr 2017 hvis kæresten ikke kan priortere dig og se problemet. ville jeg nok for egen skyld overveje om det er det værd på lang sigt.

• #10   25. apr 2017 Man kan ikke rigtig bede en vælge mellem kæreste eller søster. hvis man gør det så man en virkelig virkelig virkelig dårlig kæreste.
    især nå søsteren var der først.

• #12   25. apr 2017 Vil for alt i verden ikke be ham om at vælge mellem os, men han vil hellere ikke lade mig flytte.. mit hoved kan bare ikke klare hende mere.

Præcis H R. hun giver 500 for at være her, hvor jeg giver 2000..

• #13   25. apr 2017 Tag en snak med din kæreste om det.
    Hvis hun fylder så meget, så vil det højst sandsynligt gå ud over jeres forhold, på et eller andet tidspunkt.

• #14   25. apr 2017 Jeg ville sætte mig ned og tage en lang snak en aften, måske tage ud og lave noget sammen JER TO, og fortæl hvordan du har det... Sig du ikke føler dig velkommen i dit eget hus, og faktisk er irriteret i det sekund du ved du skal hjem. Men endelig ikke jorde ham. Lad ham synke den. Mon ikke han forstår dig, hvis du tager den med ham stille og roligt?

• #15   25. apr 2017 synes virkelig jeg har prøvet at snakke med ham flere gange, men det er som om det fiser ud af hans hjerne igen efter 10 min smiley

• #16   25. apr 2017 Jeg var flyttet. Livet er simpelhen for kort til den slags.
    Du kan jo godt blive ved med at være kæreste med din kæreste, selv om i ikke bor sammen.

• #17   25. apr 2017 Hvis ikke han kan se problemet, så flyt. ved godt det er meget nemmere at sige end at gøre, men ingen kæreste eller veninde er værd at slide sig selv ned for. Du har en psykisk lidelse og den er du nødt til at reagere på. Hvis situationen forværrer din mentale tilstand så skal du væk til et sted, hvor du kan pleje dig selv - og det er et sted uden stress! Det er ikke noget man skal tage let på - det kan i værste fald ødelægge dit liv, som du ønsker det....

• #18   25. apr 2017 Nej, du kan ikke rigtig kræve at hun flytter ud af et hus du i teorien har lige så lidt krav på som hun har. Det er suverænt din kærestes beslutning hvis det er hans hus - så det må gå gennem ham. Kan der slet ikke findes nogen løsning så siger jeg som de andre.. at du må flytte, udelukkende af hensyn til dit helbred smiley Det er en virkelig træls situation men søsteren HAR jo egentlig på papiret lige så meget ret til at sige det samme til dig.

• #19   25. apr 2017 Siden det ikke er dit hus, ville jeg have informeret min samboer om at jeg ville flytte da du ikke kan holde til at bo med hende mere. Jeg ville jo påpege at det ikke var over, men at siden det var så vigtigt for ham at bo med søsteren så måtte du flytte. Også kunne I mødes når det passer Jer. smiley
    Mvh TT

• #20   25. apr 2017 Jeg bor sammen med min kæreste og hans stedbror i min kærestes fars hus. Både min kæreste og jeg betaler for at bo her, hvor stedbroren ikke betaler en rød øre.
    Han kan ikke finde ud af at rydde op efter sig, hverken i køkkenet, hans værelse (han tager alle tallerkener og glas ned når de har stået så længe at der gror ting på dem) eller toilettet når han har lavet stort. Derudover stjæler han mad og når han bliver konfronteret med det bliver han enten aggressiv eller lader det slippe for at love at sige undskyld og så ikke have nosserne til at gøre det. Så jeg har kæmpe forståelse for hvor du kommer fra.

Du er nødt til at tage en snak med din kæreste. Sørg for at i er alene og har ro omkring jer. Sig at du ikke vil tvinge ham til at vælge mellem hans søster og dig, men enten er der noget der er nødt til at ændre sig drastisk, eller også er du nødt til at begynde at lede efter et andet sted at bo.

Da jeg boede sammen med min eks havde jeg en periode hvor alt var virkelig slemt mellem hans søster og jeg. Hun boede ikke hos os, men arbejdede på gården hvor vi boede og jeg følte mig ikke velkommen i mit eget hjem mere, for jeg var bange for at støde på hende. Jeg lagde kortene på bordet og min eks forstod lige pludselig hvor slemt det egentlig stod til - mindre end 2-3 uger efter var der taget en alvors snak med hende og tingene kom tilbage på rette køl.

Mænd er bestemt ikke tankelæsere. Oftest skal de have et vink med en vognstang for at få bare en lille idé om hvad der foregår. Så som sagt, tag en alvorssnak med din kæreste og fortæl ham præcis hvordan du har det og hvilke tanker du går med. Han vil nok ende ud med at skulle tage et valg mellem enten at smide søsteren eller dig ud (medmindre du vil blive boende i nuværende omstændigheder), eller tage en alvorssnak med sin søster. Men selv hvis det kommer til at skulle vælge i mellem jer, så er du altså også nødt til at tænke på dig selv. Du skal ikke køre dig selv fuldkommen i jorden bare for at undgå en konflikt. Det virker aldrig, konflikten vil komme alligevel og det hjælper helt sikkert ikke på dit mentale (og fysiske) helbred.

Så tag snakken med ham. Gør han INTET ved det, jamen så ved du også godt hvad du skal gøre - selvom det ikke er let.

• #21   25. apr 2017 Kære Trådstarter.

Du er nødt til at gå en lang tur, og så tænke over det.
    Jeg tvivler meget på at du kan smide svigerinden ud.
    Hvis hun har folkeregisteradresse der, så kan man ikke forhindre hende i at komme i sit eget hjem.
    Og da du flyttede ind, var hun der allerede. Så du vidste nogenlunde hvad du gik ind til.

Grundlæggende kan jeg se tre muligheder.
    1) Du vælger at leve med tingene, nogenlunde som de er.
    2) Det lykkedes dig at gennemtrumfe nogle ændringer.
    3) Hvis du ikke kan leve med vilkårene som de er, og ikke kan ændre på det, så kan du ændre på hvor du bor. Flyt.

Du har altid muligheden for at være den, som vælger at flytte. De kan ikke tvinge dig til at blive. Så du sidder på lige så meget indflydelse over dit liv, som du vælger at tage.
    Ethver handling - eller valg af fravær af handling - har en konsekvens.

Jeg ønsker dig alt godt.

• #22   26. apr 2017 Jeg ville hive kæresten til side og snakke med ham om, at du har overvejet at flytte. Læg vægt på at det psykisk bare ikke går at du kommer hjem og skal rydde op efter hende, samt at atmosfæren dig og søsteren imellem simpelthen ikke dur for dig, når du har det psykisk, som du har det. Sig at det intet har med ham at gøre, og det absolut ikke er at afslutte forholdet, men blot for at få det bedre.
    Lad for alt i verden være med at pege fingre, lad være med at gøre det til en brokke-tale, hold den hele vejen på, at du desværre føler dig nødsaget til den beslutning fordi du har det dårligt. Så har du lagt den op til ham, om han vil sige at søsteren får x antal måneder til at flytte, så du kan blive, eller om han bare siger, at det er da bare helt i orden at du flytter.
    Personligt må jeg indrømme at hvis han var ok med at du bare flytter, så ville jeg nok tænke over om det var det rigtige forhold jeg var i, for så er man måske ikke lige "investeret" i et vedvarende forhold. Der er jo ingen der forventer at man skal leve de næste 5 år med svigerinden... lidt privatliv må der jo gerne være plads til...

• #23   26. apr 2017 Jeg vil prøve og sætte mig ned med ham og snakke igen fredag medmindre hun er hjemme. Tak for div. forslag.

• #24   29. apr 2017 Har fulgt med i tråden, og ville bare høre om det lykkedes at få en snak igennem? smiley

• #25   30. apr 2017 Vi fik snakket i fredags, måske ikke lige det bedste tidspunkt (gjorde det da vi var ude og spise, men ellers ville hun kunne lytte med ). Jeg fik fremlagt min "sag". hvor han bagefter sagde at han godt kunne forstå min holdning men at han ikke bare kan smide hende ud eller forbyde hende at flytte ind igen (medmindre vi ventede barn). han var også træt af at hun boede der, men han ville tage en snak med hende hurtigts muligt, og opfodre hende til at komme ud og kigge på lejligheder osv.
    Så nu giver jeg det lige et månedstid agtig inden jeg gør ydeligere. han har meldt ud af kærestepar i hans hoved ikke flytter fra hinanden med medmindre de går fra hinanden.

• #26   19. maj 2017 nogen success ?:D

• #27   20. maj 2017 Succes og succes, det ved jeg ikke just om man kan kan kalde det. Fandt ud af hun havde stjålet fra min kontate opsparing, der sprang jeg direkte "efter struben på hende" og hun kommer nu kun ud af sit værelse når jeg har veninder på besøg eller hun skal åbne køleskabet for 117 gang for at tjekke efter noget spændende inden for den sidste time. så nu er det kun det rod hun kan nå og lave inden jeg er hjemme der er synligt.. Meeeen er lige gået på læseferie så kommer til at gå hjemme med hende 24/7, dog høre jeg fra en fælles veninde at hun har kig på 2-3 lejligheder inde i midtbyen smiley

Kommentér på:
Svigerinde**

Annonce