{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Kun et salgstrick eller rigtig nok? :-) {{forumTopicSubject}}

Hej igen smiley

Jeg sad og kiggede lidt på strigler, og faldt over disse http://www.klittensridesport.dk/bokse-og-tasker/511-bentley-blue-groom-kit.html
Er produktet rigtig nok?
Det høres jo næsten for godt til at være sandt smiley men hvis det passer så ved jeg da hvad jeg skal ønske mig smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun et salgstrick eller rigtig nok? :-)
  • #1   10. maj 2017 Jeg tror ikke på det.
    Har for ikke ret længe siden set et afsnit af Kontant, hvor det handlede om ting med antibakteriel funktion. Der blev testet blandt andet sure sokker fra et fodboldhold, hvor de havde en normal sok på den ene fod, og en antibakteriel på den anden, så blev de vasket, og sendt på et test laboratorium.
    Det samme med skærebrætter, et med og et uden, begge blev brugt ens og vasket ens af og derefter sendt til test på et laboratorium.

Resultatet af alle deres test (de testede flere ting, jeg ikke husker) var, at der ikke var forskel på, om det var antibakterielt eller ej. smiley

• #2   10. maj 2017 http://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/varer-skal-beskytte-os-mod-bakterier-kan-goere-mere-skade-end-gavn
    Her er en artikel lavet på baggrund af udsendelsen. smiley

• #3   10. maj 2017 Rigtig mange tak Sofie smiley så skal jeg da bestemt IKKE ønske mig sådanne type strigler smiley rigtig dejligt at blive oplyst, især ved sådan en vigtig ting smiley

Mvh TT

• #4   10. maj 2017 Velbekomme! smiley Jeg har nemlig også studset over det i forbindelse med omtalen af den meget kendte "Striphair"-strigle, som eftersigende skulle være antibakteriel, sådan at man kan bruge den på mange forskellige heste, uden at overføre bakterier. Håber ikke nogen falder for det, for i mine ører - efter jeg har set udsendelsen - tror jeg det er et salgstrick! Tænk, hvis nogen overførte kværke eller sådan noget fra én hest til en anden via denne såkaldte antibakterielle strigle. Det ville virkelig være surt!!

• #5   10. maj 2017 Ja, det er ikke særlig godt da. Jeg blev da også meget bekymret ift. Resistens disse strigler kan give..tænke sig man bruger de, hesten bliver syg og man bliver ved med at bruge de og hesten bliver ikke rask igen pga striglene og sølvets bakterielle resistens udvikling smiley for ikke at tænke på miljøet også smiley
    Håber faktisk det bliver forbudt!

Mvh TT

• #6   10. maj 2017 Jeg er så enig! Jeg synes faktisk, der er en reel grund til bekymring omkring dem. Men det skulle åbenbart generelt være populært med "antibakterielle" ting og sager. Jeg forstår det ikke! Så vil jeg hellere gøre det ekstra rent, haha :b
    Det håber jeg også... Det er ikke ok at markedsføre sig med noget, som rent faktisk ikke funker, som det skal. Vil mene det er bedrageri!

• #7   10. maj 2017 Ja men jeg har da selv hoppet på den antibakterielle bølge hvor jeg har tænkt at: "nøj hvor er det godt" smiley
    Jeg har dog heldigvis ikke brugt meget andet end sprit til at desinficere ting og hænder med. Og det kommer jeg nok ikke lige til at stoppe med smiley men jeg har da også gået og troet at antibakterielle ting var så godt.. smiley

Mvh TT

• #8   10. maj 2017 Det tænkte jeg også inden jeg så udsendelsen! Så jeg er faktisk glad for, at jeg så den... Specielt fordi jeg er sådan en "jo renere, jo bedre" - faktisk er jeg lidt bakterieforskrækket! Så sådan noget antibakterielt har jeg syntes var mega smart! smiley

• #9   11. maj 2017 Lidt almindelig omtanke burde give dig samme svar - dels slides evt. antibakteriel overflade vel af efter et antal børstninger af hesten og dels ryger den nok, når børsterne rengøres/vaske. For selv hvis vi antager at den antibakterielle funktion faktisk fungerer, bliver børsterne jo stadig beskidte og skal rengøres.
    - det er jo heller ikke nok at desinficere hænderne en gang og så holder det evigt smiley

Skulle jeg hoppe på sådan en, så var det nok nærmere i form af en spray af en art til at spraye på børsterne med jævne mellemrum (og så ville jeg sgu nok bare vaske dem istedet)

• #10   11. maj 2017 Michelle - nok også derfor jeg spurgte smiley men nogle gange fungerer jo ting som man egentlig ikke havde troet skulle gøre det smiley og i vores dage udvikler man de utroligste ting. smiley der er en anden type børste der fungerer indtil der er gået x antal timer (mener det var 300t) KLM e.l. Og der forestiller jeg mig der er tilsat kemikalier.. Så de sprang jeg meget elegant over uden at overhovedet overveje køb smiley

Mvh TT

• #11   12. maj 2017 hvis du er usikker på side. kan du altid gå ind og kig på trustpilot
    der kan du se anmeldelserne fra den side du vil købe fra. om den
    er god nok heller ej, jeg vil nok ikke købe herinde fra, da de ikke har nogle anmeldelser

Kommentér på:
Kun et salgstrick eller rigtig nok? :-)

Annonce