{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

Udstyrs market erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer smiley

Jeg har gået med tanken om at prøve at lave en dag med udstyrs market i vores ridehus i Hørve.(Sjælland)
Men jeg kunne godt tænke mig at få lidt ideer fra nogen der har prøvet det.
Jeg kunne jo godt tænke mig at man kunne tjene lidt på at "sælge" en stand så de penge kunne gå til vores nye spejle til ridehuset.
Er der nogen der kunne have lyst at fortælle lidt om hvad jeg gør.
Altså alt praktisk og om der er opbakning nok fra deltagere.
Hvad skal jeg have af borde eller tager folk selv det med?
Hvad kan en plads koste?
Kom gerne med ideer og praktiske info hvad i tænker.

Håber nogen kan hjælpe mig med nogen gode råd.

Det et dejlig lyst ridehus 20x60 så der burde kunne være plads til mange trods jeg selv vælter i massere ting til min bod:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstyrs market erfaringer.
  • #1   14. maj 2017 sørg for at der er et godt "flow" i huset

    Gør det nemt at gå rundt ved at placere boder hele vejen rundt op ad barieren


    og så en firkant eller 2 midt på med boder
    måske i 2 firkanter hvor der så er hul i midten man kan gå rundt.


    sørg for at der er gode parkeringspladser hvor der er system over det og ikke bare placering ude i grøftekanten


  • #2   14. maj 2017 Hold stand prisen lav 30-50 max 100 kroner

    og så sørg for Caffeterie hvor der måske er 1-2 "madbilleter" med i prisen per bod

    så fx prisen på en bod er 50-100 kroner og der er en mad kupon på 25 kroner (det er eksempel priser)


  • #3   14. maj 2017 Giv folk mulighed for måske at kunne låne/leje 2 støtter med 1 bom til max 10 kroner

    Hvor de så kan hænge sadler underlag dækkender på så udstyret kan blive lidt mere overskueligt at kigge på

    eller skal i bruge springene til at dele boderne lige op så folk sætter deres udstyr inden for en pæn område så folk ikke ender med at presse andre til mindre plads end hvad de har betalt for


Kommentér på:
Udstyrs market erfaringer.

Annonce