{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninde flirter med min eks/crush
  • #1   24. maj 2017 Tjae.

Egentlig er der ikke så meget at gøre.

Du er ikke kæreste med ham, ergo kan du ikke forvente at han holder sig fra andre.
    Du er heller ikke kæreste med hende, så, der er problemet det samme.

Du kan fortælle hende, at du også er forelsket i fyren.
    Men formodentlig kan hverken du eller hun slukke for at være tiltrukket af ham - selvom det havde været praktisk, hvis i begge vendte jer mod andre fyre.
    Du kan ikke afkræve at hun slukker for sine følelser - lige så lidt som hun kan tvinge dig til at slukke for dine følelser.

Solen står op i øst.
    Det er kompliceret at være forelsket.
    Der er visse ting som altid er det samme.

• #2   24. maj 2017 Har selv stået i en ligende situation og det bedste man kan gøre er simpelthen at være ærlig overfor din veninde - Fortæl hende om hvordan du har det med din situation og så kan i tage den derfra smiley

Men idét at han er din x-kæreste, så som Doktor Who nævner, så er han jo "ledig på markedet" og din veninde har ligeså meget ret til at være forelsket i ham, som du har smiley

• #3   24. maj 2017 Jeg hæfter mig ved dit ordvalg eks/crush.
    I min bog er et crush noget man har på en person, som man er sådan lidt lun på - ikke en kæreste. Jeg tolker dit ordvalg som at det er én, du tidligere har sværmet lidt for - men ikke nædvendigvis en ekskæreste. Er det korrekt?
    I så fald synes jeg det er meget at forlange, at hun skal holde fingrene af fadet - og det synes jeg nok i det hele taget, når det drejer sig om en eks.

• #4   24. maj 2017 Skynd dig at tá den støste del af kagen.. Lade dig ikke slå ud.. Husk på hvorfor lade sig nøjes med kærligheden Hvis man kan få det hele...

• #5   24. maj 2017 Er du sikker på at hun mener noget med sin flirt? Jeg er godt gift og kan da stadig for sjov/hyggens skyld flørte lidt med min mands kammerater. Jeg ville overhovedet ikke røre de med en ildtang da de er meget uatraktive, men de er hyggelige og vi får nogle gode grin og har det sjovt smiley

Mvh TT

• #6   24. maj 2017 Og jeg er godt forlovet... Med min kæreste.. Ej tror ikke der noget i det.. Måske lidt "sårbarhed... Og så skal hun lige tro lidt mere på sig selv... Altid hyggeligt med lidt sjov og latter...

• #7   25. maj 2017 Du kan ikke gøre så meget. Han er din eks, ergo er han ledig på markedet. Samtidig tænker jeg at hvis du stadig er lun på din eks, så er det jo nok ham som endte forholdet.

• #8   25. maj 2017 Jeg ville nok blive en smule sur, hvis mine veninder nakkede min kæreste, hvis vi gik fra hinanden. Men vi har også været sammen siden jeg var 15 - er nu 18, hvor vi bor sammen. Men alle jeg havde før ham, kan de da bare flirte rundt med.

Sålænge i ikke havde et seriøst forhold, hvor der er snak om fremtid, bolig, børn osv. Så syntes jeg du går i små sko.. -Ofte er man i en omgangskreds, hvor de fleste flirter lidt med de samme fyrer eller omvendt, og længere er den ikke. Sålænge der ikke har været noget seriøst, mellem jer. Syntes jeg du skal give slip og lede efter noget andet.
    Han vil dig tydelighvis ikke, og fortjener han så du går og er ked af hans valg? smiley

-Hvis du ikke kan vende den i hovedet, så må du tage en seriøs snak med din veninde, om de ikke kan "ligge låg" på deres flirt når du er tilstede.

• #9   25. maj 2017 Sæt dig ned og tag en ordentlig snak med din veninde så der ikke kommer nogle følelser i klemme. I er 16 (går jeg ud fra?) og jeg synes også umiddelbart det er lige rigeligt meget at forlange, at veninder ikke må være sammen med ekskærester. Din veninde skal selvfølgelig anerkende dine følelser, men at du har et "crush" på din ekskæreste er jo et problem, du selv skal arbejde med. Hvis jeg flirter med en så tager jeg altså ikke lige umiddelbart hensyn til om hans ekskæreste(r) tilfældigvis stadig har følelser for ham?

• #10   27. maj 2017 Som de andre skriver, du kan ikke gøre så meget. smiley
    Personligt har jeg den holdning, hvad der sker mellem mine veninder og eks kærester EFTER ham og jeg ikke længere er sammen, kan jeg ikke råde over.! smiley
    Men jeg vil altid være den rigtigt veninde og være glad for på hendes vejen. Ellers er man jo ikke rigtigt venner smiley

Kommentér på:
Veninde flirter med min eks/crush

Annonce