1.488 visninger
|
Oprettet:
Veninde flirter med min eks/crush {{forumTopicSubject}}
Hej hvad skal man gør når ens veninde hele tiden flirter med ens eks/crush? Ps. hun ved godt hvad jeg føler for ham!
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Egentlig er der ikke så meget at gøre.
Du er ikke kæreste med ham, ergo kan du ikke forvente at han holder sig fra andre.
Du er heller ikke kæreste med hende, så, der er problemet det samme.
Du kan fortælle hende, at du også er forelsket i fyren.
Men formodentlig kan hverken du eller hun slukke for at være tiltrukket af ham - selvom det havde været praktisk, hvis i begge vendte jer mod andre fyre.
Du kan ikke afkræve at hun slukker for sine følelser - lige så lidt som hun kan tvinge dig til at slukke for dine følelser.
Solen står op i øst.
Det er kompliceret at være forelsket.
Der er visse ting som altid er det samme.
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.883
Men idét at han er din x-kæreste, så som Doktor Who nævner, så er han jo "ledig på markedet" og din veninde har ligeså meget ret til at være forelsket i ham, som du har
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.869
I min bog er et crush noget man har på en person, som man er sådan lidt lun på - ikke en kæreste. Jeg tolker dit ordvalg som at det er én, du tidligere har sværmet lidt for - men ikke nædvendigvis en ekskæreste. Er det korrekt?
I så fald synes jeg det er meget at forlange, at hun skal holde fingrene af fadet - og det synes jeg nok i det hele taget, når det drejer sig om en eks.
maj 2017
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 1 Svar: 2
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
maj 2017
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 1 Svar: 2
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.068
Sålænge i ikke havde et seriøst forhold, hvor der er snak om fremtid, bolig, børn osv. Så syntes jeg du går i små sko.. -Ofte er man i en omgangskreds, hvor de fleste flirter lidt med de samme fyrer eller omvendt, og længere er den ikke. Sålænge der ikke har været noget seriøst, mellem jer. Syntes jeg du skal give slip og lede efter noget andet.
Han vil dig tydelighvis ikke, og fortjener han så du går og er ked af hans valg?
-Hvis du ikke kan vende den i hovedet, så må du tage en seriøs snak med din veninde, om de ikke kan "ligge låg" på deres flirt når du er tilstede.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 235
Personligt har jeg den holdning, hvad der sker mellem mine veninder og eks kærester EFTER ham og jeg ikke længere er sammen, kan jeg ikke råde over.!
Men jeg vil altid være den rigtigt veninde og være glad for på hendes vejen. Ellers er man jo ikke rigtigt venner
Veninde flirter med min eks/crush