{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Studentergave til ham {{forumTopicSubject}}

Godaften, her kommer et lille hyggeligt aftenindlæg.
Min bror på 20 bliver HTX student lige om lidt, (den. 19) men som søster står jeg i den sædvanlige problemstilling. Hvad skal man give? Jeg vil gerne give noget personligt, der minder ham om dagen, hvilket hans ønsker på han ønskeliste ikke ligefrem bugner af.

Så hvis i har nogen gode, lidt sjove ideer så ville jeg meget gerne høre om dem. Her er lidt rammer for gaven.

1) skal kunne nåes at laves/ bestilles inden mandag- har selv en eksamen at læse op til
2) Max 200 kr.- budgettet er desværre ikke så stort.

På forhånd 1000 tak for jeres ideer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studentergave til ham
  • #1   13. jun 2017 Hvis du vil give noget personligt, er du lige nødt til at fortælle lidt om ham ;). Ellers bliver det meget svært at hjælpe

• #2   14. jun 2017 Kuglepen med navn graveret? hvis du kan snige dig op på 260,- kan du få denne: http://www.getpersonal.dk/kuglepen-parker-jotter-stainless-steel-ct-bp.html

• #3   14. jun 2017 Undrer mig hver gang der bliver søgt gaver til drenge.. Piger vil altid give noget personligt, noget de vil huske osv.. Men tror virkelig det er en pigeting.. Nu hvor han rent faktisk har en ønskeseddel, hvorfor så ikke give ham noget fra den? Den er jo personligt allerede i det at du går ud og vælger en gave til ham.. Og hvis det står på hans ønskeseddel ved du jo på forhånd det er noget han bliver glad for..

• #4   14. jun 2017 Jeg er tilbøjelig til at give Sanne ret smiley min mand husker ikke ret meget om de ting han får lige meget hvad, jo hvis det er noget han virkelig har ønsket sig så jo smiley ellers ikke.. Jeg har det sådan at så længe JEG har lagt tanker og været omhyggelig ift gaven så er jeg glad. Om han husker det flere år efter det er ikke så vigtigt så længe han bliver glad for den i øjeblikket og jeg har lagt energi i den smiley

Mvh TT

• #5   14. jun 2017 Hej mange tak for svar. Men i har nok rat Team Tindur og Sanne. Det er nok bare en pige ting det der med personlige gaver, og især når det er til den tætteste familie. Men helt ærlig, så tror jeg ved nærmere eftertanke også han bliver gladest for det han virkelig har ønsket sig, der står på listen. Hader selv hvis man har skrevet en liste og så får alt andet, som folk "tror" man vil blive glad for. smiley Så tak for påmindelsen og egne erfaringer. Han får noget jeg ved han har ønsket sig længe...

Kommentér på:
Studentergave til ham

Annonce