{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøger til sommeren
  • #1   19. jun 2017 Jeg er ikke det store bogøre, og læser faktisk kun fagbøger smiley bonus er jo at man får en masse ny viden, samtidig med man er underholdt smiley

    Nu ved jeg ikke hvordan du har det med fagbøger, men ellers vil jeg da sige - find et emne du synes er spændende/vil vide mere om og så find bøger omkring det smiley

    Jeg har haft stor glæde af især mine Klaus hempfling bøger og en bog om hovmekanisme og pleje herefter smiley


  • Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 50
    #2   19. jun 2017 De udødelige serien af Alyson Noël er sindssygt god synes jeg! smiley

  • #3   19. jun 2017 The mortal instruments serien og the infernal devices (Cassandra Clare)
    Det meste af John Green kan klart også anbefales
    En krigers hjerte (har glemt hvad forfatteren hedder, men den er vidst nok fra en gang i slut 90'erne)(klart en af mine favoritter)
    The maze runner serien
    Nattens cirkus - Erin Morgenstern

    Det er hvad jeg lige umiddelbart kan komme med (i hvert fald uden at tage et kig på min bogreol)


  • #4   19. jun 2017 ups.. glemte at sige de skulle være på engelsk.
    men jo tak for forslagene smiley


  • #5   19. jun 2017 Du får lige et bud på lidt fiktion her!

    A Court of Thorns and Roses af Sarah J. Maas suuuuper god serie! Det er et rigtig fint fantasy-univers. Den første bog er udmærket, imens nummer to og tre bare sidder lige i skabet! Kan virkelig anbefales smiley

    Skønne Ondskab af Rebecca James - det er en psykologisk thriller. Den er også rigtig fin, det er dog et par år siden, at jeg har læst den.

    Hurt af Tabitha Suzuma - denne omhandler en dreng, der er professionel udspringer. Han har været ude for en traumatisk hændelse, der plager ham. Det er svært at forklare handlingen. Stemningen er ret tung, men den er fin alligevel, og åbner op for emner, der er tabu.

    Uprooted af Naomi Novik - dette er også en fantasybog. Den foregår i en landsby, der trues af en magisk skov, der gør folk korrupte. Der er så her en troldmand, der beskytter landsbyen, men hans pris er, at han tager en pige hvert 10. år.

    Beklager mine ringe forklaringer - bøgerne er meget bedre, end jeg får dem til at lyde smiley Derudover kan hjemmesiden Goodreads anbefales, hvis man ønsker at finde nye bøger.



  • #7   19. jun 2017 jo tak, vil jeg kigge lidt nærmere på

  • #8   19. jun 2017 The selection er rigtig god læsning hvis man kan lide fantasy smiley

  • #9   19. jun 2017 Her er nogle af de bedste bøger jeg har læst på engelsk:

    Først lige science fiction/fantasy:
    - Slated trilogien af Teri Terry
    - Mind Games af Teri Terry (næsten færdig med den)
    - The Maze Runner trilogien + de 2 ekstra bøger til serien - kan ikke huske forfatter lige nu
    - Divergent trilogien af Veronica Roth
    - Hunger Games trilogien er også rimelig god
    Yderligere skal jeg til at gå igang med Percy Jackson, som skulle være god

    Og lidt mere realistisk-agtige bøger:
    - The Perks Of Being A Wallflower af Stephen Chlosky (stavning sikkert ikke rigtig)
    - Thirteen Reasons Why - kan ikke huske forfatter
    - Lying Game af Sarah Shepherd (stavning kan være gal)
    - Paper Towns og Looking for Alaska af John Green

    Hvis du ikke kender til hjemmesiden Goodreads, så er den i hvert fald rigtig god til inspiration, som også nævnt længere oppe


  • #10   19. jun 2017 Jeg er lige begyndt på Thirteen Reasons Why (på engelsk) skrevet af Jay Asher smiley
    Jeg har læst 15 sider, og er allerede fanget af den, den er super fedt skrevet smiley


  • #11   20. jun 2017 Soulfinders-serien. Min absolutte yndlings bogserie. Jeg har de tre første på dansk, og den fjerde på engelsk, da jeg ikke kunne finde en oversat version. Og jeg ved at der er flere i serien...

  • #12   20. jun 2017 Jeg læser lige pt. A Dog's Purpose og er kommet igennem halvdelen fra middagstid og til aftensmadstid. Den er ret underholdende og atypisk (det er hundens synsvinkel), men ret simpel og fangende.

    Derudover vil jeg sige find personer/emner du synes er interessante og kig på Amazon. De har nogle virkelig gode tilbud + giver gode forslag til lignende bøger.


  • #13   20. jun 2017 Naturligvis Ringenes Herre på original sproget.

    Red Rising triologien af Pierce Brown er måske de bedste bøger jeg nogensinde har læst.

    Terry Pratchett er en af de bedste forfattere nogensinde. Hogfather er min yndlings. Han har skrevet 20-30 bøger, og de udgives som paberback.

    Da jeg var på din alder, læste jeg meget Dennis Jürgersen.


  • #14   20. jun 2017 jeg læser mest tegneserier, da jeg har fundet et par gode fortællinger der tilfældigvis er tegneserier. syntes dog også at det giver noget andet når der også er billeder til, hvis de er vel gennemtænkt (tegner og maler selv) jeg læser lige i pt "tokyo ghoul" som altid vil have en plads i mt hjerte smiley

    så kan jeg vel også anbefale en ny bog kaldet "stone legenderne" som min lærer har skrevet smiley


  • #15   20. jun 2017 Du skal læse Everything Everything. Den er SÅ god! Og filmen kører også i biograferne her pt. smiley

  • #16   20. jun 2017 takker jer alle. dejligt med noget nyt læsestof smiley

  • #17   21. jun 2017 Shadow falls eller Vampire academy er gode! Hvis man er til fantasy selvfølgelig(:

Kommentér på:
Bøger til sommeren

Annonce