{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

afblegning {{forumTopicSubject}}

hej jeg har afbleget mit hår igår aftes fordi jeg gerne ville ha en lysere farve. har fået at vide at før man kan få det lyst skal man farve det 10 gange?, er det rigtigt?

eller kan man gøre noget for at fjerne det orange gule skær jeg har i håret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afblegning
  • #2   27. jun 2017 Du er nok desværre nød til at farve det et par gange, alt efter hvor godt dit hår tager imod smiley men ellers er silvershampoo en super god hjælp! Men pas på med at lade det sidde i for længe -det giver lilla hår smiley og brug det kun en gang om ugen, eller efter behov smiley

• #3   27. jun 2017 Gå til en frisør, istedet for at afblege det selv, du ender bare med at ødelægge håret.

Du kan ikke bare smide en afblegning i, og forvente det bliver helt lyst. Det skal gøres over tid, da håret ellers vil knække/falde af.

• #4   27. jun 2017 hvis du afbleger 10 gange vil jeg væde med du ikke har særlig meget hår på hovedet tilbage og måske også en allergisk reaktion smiley
    afblegning tager tid. og det er pisse usundt, så giv lige dit hår 14 dage inden du gør noget som helst mere ved det mht. farvning

• #5   27. jun 2017 Hvis det skal ske hurtigt, så tag til en frisør, så får du det bedste resultat.
    Har du mere tålmodighed, så laver du lyse striber i håret hver 14 dag smiley

• #7   28. jun 2017 Silvershampoo.
    Dennis Knudsens kan anbefales. smiley

• #8   28. jun 2017 Silvershampoo er et godt redskab, MEN det redder altså IKKE orange hår. Hvis dit hår er lysegult, så kan silvershampoo hjælpe, men det er ikke svaret til mørkere/orange hår. Jeg ved det, jeg gik fra sort til platin.

Hvor mange gange du skal afblege det er relativt. Det kommer an på hvor lyst det skal være, hvor godt dit hår tager imod og hvor mørkt det er i forvejen. Du skal passe på med at afblege mange gange indenfor meget kort tid, for håret kan ikke følge med og du risikerer at det knækker. Det gjorde mit.

At gå fra mørk til lys kræver en hel del tålmodighed.

Kommentér på:
afblegning

Annonce