{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels heste
  • #1   24. apr 2007 Aaaarj hvor skrækkeligt!

• #2   24. apr 2007 hvad er det for en måde at slagte heste på? Jeg troede de blev skudt med en boldpistol, hvorefter de får en lang jernstang ned gennem hullet fra pistolen, for at sørge for, der ingen nerver er tilbage efter hesten er død, men det her ser da vindvittigt ud!

DEN ER IKKKE FOR SARTE SJÆLE!
    http://www.youtube.com/watch?v=kQGnzp33NAU&mode=related&search=

• #3   25. apr 2007 ja det er skræmmende, hvordan vi mennesker behandler vores evige trofaste venner...

• #4   25. apr 2007 Når overskriften lyder sådan, tør jeg slet ikk at se den..

• #6   25. apr 2007 Jeg tror altså også de har taget de væreste billleder ud fra væddeløbssporten... Tænk på at alle de 1000000000000 andre gange går det godt til et løb. Og det kan gå lige så galt ( og så lige så voldsomt ud) hvis i laver et styrt når i springer på jeres hest. Hesten er skabt til at løbe hurtigt fra evt fjender, men den er tilgengæld ikke lavet til at springe.

Og lige til sidst: Er det værre for køer at blive slagtet på den måde?

• #7   25. apr 2007 hvem gider og ligge sådane nogle billeder/videoer ind på nettet... ARGH... jeg får det selv fysik/psykisk dårligt..

• #8   25. apr 2007 Den første video der, er det fra nogen væddeløb?

• #9   25. apr 2007 altså nu har jeg lige set den første, og er fuld forstående med at nogle af de heste bliver skudt på stedet.... hvis min hest brækker benet ligeså slemt som den i videoen, så kan jeg sku også selv skyde den, for det er inhumant at lade den leve, og forsøge at behandle sådan et brud den vil have mindre end 5% chance for at få et godt liv igen...

• #10   25. apr 2007 den sidste video er skræmmende, den vidner mishandling....

• #11   25. apr 2007 Hold nu op... Den video er da kun lavet med det ene formål at sætte vædeløbssporten i et dårligt lys! De skader man ser, kunne lige så godt ske til et almindeligt klubstævne, eller måske endnu mere sansyneligt, på en ridetur hvor hesten falder i et kaninhul! Og i så grælle tilfælde ville jeg også nødslagte min hest!
    Husk på at vædeløbssporten er en industri. Der er altså folk der skal leve af det! Og kan ikke se det inhumane i at man slagter hesten når den er for gammel / ikke kan løbe mere. Var det bedre den stod i en boks eller på en fold hele dagen, hvor ingen havde tid til den og den ingen opmærksomhed fik?
    Bryder mig da ikke om at se billeder hvor hestene ikke selv kan gå fra transporten, men ser ingen beviser på at det har noget med væddeløbssporten at gøre!
    Slagtescenerne kan jeg absolut ikke se noget galt i!!! Den bliver skudt og afblødt præcis efter foreskrifterne. Den mærker intet når den en skudt, så hvad er problemet? Sådan foregår det også på alle danske svine og kreaturslagterier (grisene bliver dog ikke skudt, men gasset).
    Sådan fungerer tingene altså!

• #12   25. apr 2007 Charlotte S. Det du tænker på er en rygmarvsstøder. Iflg. DDD (Den danske dyrlægeforening) og dyreværnsloven, er rygmarvsstøderen ingen garanti for at dyret er dødt! Ved aflivningb af dyr med boltpistol SKAL dyret afblødes! Det er den eneste måde at sikre at den ER død!

• #13   25. apr 2007 Det er virkelig utroligt at der er nogen folk der kan være sådan ved heste. :´( det virkelig synd

Kommentér på:
Stakkels heste

Annonce