Veninde fnidder fnadder {{forumTopicSubject}}
F*ck jeg er ked idaq !
Jeg fik a vide a en fra klassen (en man kan stole 100% på)
idaq a min mega gode veninde ville være uvenner med mig !
F*ck jeg blev ked a det !
Og det var i sidste uge hun havde sagt det, og igår gik vi op a hinanden hele dagen !
Og det eneste jeg har gjort er a være sammen med en super sød ven ;(
Det jo ikk fordi jeg ikk vil være sammen med hende, men jeg vil jo også gerne være sammen med andre ..
Selvf. er jeg sur på hende, men det er ikk pga. det hun har sagt, men pga. a det hun gør !
Altså i sidste uge (jeg var syg) så siger hun til min anden veninde "Jeg vil altså gerne være uvenner med Pernille(mig), og hvis hun spørger om hun må være med til mur så siger jeg nej."
Nå fint nok, ugen efter (igår faktisk) så går vi op a hinanden, og snakker og griner som vi gjorde før i tiden ..
Idaq får jeg a vide hva hun har sagt, og f*ck det gjorde ondt a få a vide !
Man jeg er ked a det ! Det er ingen gang fordi jeg er sur, jeg er bare ked ;(
Hva synes I om det ?
Er det mig der har gjort noget forkert eller ??
Det er bare rigtig træls,, for vi har haft det så godt sammen, men hun vil ikk snakke om det ;(
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 250
Bare min mening
// Christine //
jun 2006
maj 2006
Følger: 118 Følgere: 140 Heste: 5 Emner: 89 Svar: 836
For der var engang en fra min klasse som bare fandt på noget for at slitte mig og min bedste veninde.
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.119
Jeg har kun gået der et år, men jeg ved godt jeg ikk bør tage det så tungt, men jeg er bare så ked a det, over a hun kan sige sårn noget, men livet går jo videre ..
Pernille L
Ja for der er flere der siger det og man kan stole 100 % på dem ..
maj 2006
Følger: 118 Følgere: 140 Heste: 5 Emner: 89 Svar: 836
Jeg synes du skal prøve at tale med hende. Få talt ud om problemerne det hjælper, også selvom hun har sagt det.
jun 2006
Det er da klart at du bliver ked af det. Men din veninde som har sagt det der om dig, viser jo egentlig på en måde at hun ikke har det så godt, og hun er sikkert rigtig ked af at have "mistet" dig. Jeg synes at du skal snakke med hende stille og roligt og tilgive hende for havd hun har sagt ! Hun har jo egentlig kun sagt det om dig fordi hun nok var så ked af at du gik med en anden, så det viser jo også samtidig lidt at hun er rigtig glad for dig.
jan 2007
Hun vil slet ikk snakke med mig, så m,edmindre jeg låser hend einde er det umuligt ;(
Christine Andersen (Maritza <3) A
Nej det er ikk derfor hun sagde sårn ;(
Hun har læ´nge været sårn lidt mut overfor mig, men det er først her hun har sagt sårn noget ;(
jan 2007
jun 2006
jan 2007
Okay tak
Har det lidt bedre nu, men det skal nok gå
jun 2006
/ Christine /
jun 2006
* Undskyld stavefejl, skriver vist for hurtigt til at styre det :o)
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 797
Tro mig, jeg har prøvet sådan noget sidste år, men nu har jeg heldigvis fået nogle venner, som bestemt ikke er sådan. Det hjælper også altid, at få
snakket om det. Så kan du konfrontere dem om det.
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 797
Veninde fnidder fnadder