{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

Veninde fnidder fnadder {{forumTopicSubject}}

F*ck jeg er ked idaq !
Jeg fik a vide a en fra klassen (en man kan stole 100% på)
idaq a min mega gode veninde ville være uvenner med mig !
F*ck jeg blev ked a det !
Og det var i sidste uge hun havde sagt det, og igår gik vi op a hinanden hele dagen !
Og det eneste jeg har gjort er a være sammen med en super sød ven ;(
Det jo ikk fordi jeg ikk vil være sammen med hende, men jeg vil jo også gerne være sammen med andre ..

Selvf. er jeg sur på hende, men det er ikk pga. det hun har sagt, men pga. a det hun gør !
Altså i sidste uge (jeg var syg) så siger hun til min anden veninde "Jeg vil altså gerne være uvenner med Pernille(mig), og hvis hun spørger om hun må være med til mur så siger jeg nej."
Nå fint nok, ugen efter (igår faktisk) så går vi op a hinanden, og snakker og griner som vi gjorde før i tiden ..
Idaq får jeg a vide hva hun har sagt, og f*ck det gjorde ondt a få a vide !
Man jeg er ked a det ! Det er ingen gang fordi jeg er sur, jeg er bare ked ;(

Hva synes I om det ?
Er det mig der har gjort noget forkert eller ??
Det er bare rigtig træls,, for vi har haft det så godt sammen, men hun vil ikk snakke om det ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninde fnidder fnadder
  • #1   26. apr 2007 Tror ikke du skal tage det så tungt! ... har også haft en masse problemer med mine gamle veninder, men efter jeg flyttede skole har jeg bare fået de bedste veninder, og jaa selvfølgelig kan man da blive sure på hinanen nogel gange ! Men et venskab ville jo heller ikke være sjovt hvis man bare tullede rundt hånd i hånd hver eneste dag, jeg har faktisk 5 bedste veninder og vi svinegr alle sammen rigtig godt sammen ! Selvfølgelig har du da ret til at havde flere gode/bedste veninder !
    Bare min mening smiley

// Christine //

• #2   26. apr 2007 * Undskyld stavefejl ! .

• #3   26. apr 2007 Er du 100 % sikker på at hun har sagt det?
    For der var engang en fra min klasse som bare fandt på noget for at slitte mig og min bedste veninde.

• #4   26. apr 2007 Christine Andersen (Maritza <3) A
    Jeg har kun gået der et år, men jeg ved godt jeg ikk bør tage det så tungt, men jeg er bare så ked a det, over a hun kan sige sårn noget, men livet går jo videre ..

Pernille L
    Ja for der er flere der siger det og man kan stole 100 % på dem ..

• #5   26. apr 2007 Jamen det troede du vel også at du kunne på din veninde.
    Jeg synes du skal prøve at tale med hende. Få talt ud om problemerne det hjælper, også selvom hun har sagt det.

• #6   26. apr 2007 Ipip go Ellinrep ! Dir Ed Telp ! . :

Det er da klart at du bliver ked af det. Men din veninde som har sagt det der om dig, viser jo egentlig på en måde at hun ikke har det så godt, og hun er sikkert rigtig ked af at have "mistet" dig. Jeg synes at du skal snakke med hende stille og roligt og tilgive hende for havd hun har sagt ! Hun har jo egentlig kun sagt det om dig fordi hun nok var så ked af at du gik med en anden, så det viser jo også samtidig lidt at hun er rigtig glad for dig.
    smiley

• #7   26. apr 2007 Pernille L
    Hun vil slet ikk snakke med mig, så m,edmindre jeg låser hend einde er det umuligt ;(

Christine Andersen (Maritza <3) A
    Nej det er ikk derfor hun sagde sårn ;(
    Hun har læ´nge været sårn lidt mut overfor mig, men det er først her hun har sagt sårn noget ;(

• #8   26. apr 2007 Undskyld stave fejlene ;/

• #9   26. apr 2007 Okay , det er jo trist smiley Men måske er hun ikke værd at bruge din tid på så, der er jo ingen grund til at have en veninde der kun sårer dig! Synes bare du skal være stærk, og vise at du er stærk ved egentlig bare at være ligeglad med at hun bagtaler dig. For dem der bagtaler,´viser bare at de er svage! og prøver at "søge ly" ved at bagtale andre, så de føler sig stærkere.

• #10   26. apr 2007 Christine Andersen (Maritza <3) A
    Okay tak smiley
    Har det lidt bedre nu, men det skal nok gå smiley

• #11   26. apr 2007 Så lidt da smiley Har selv´været en masse ubehalige ting igennem emd nogel veninder på min gamle skole. Og jeg tog det virkeligt tungt. Men nu kan jeg se at de var jo slet ikke værd at bruge tid på når de jo bare sårede mig hele tiden. Men har heldigvis nogen fantastikse veninder nu, og det er nok også fordi at jeg har oplevet hvordan detr er at blive rigtig dårigt behandlet af nogle man troede holdte af en. Og sådan er der da ingen der skal behandles smiley

/ Christine /

• #12   26. apr 2007
    * Undskyld stavefejl, skriver vist for hurtigt til at styre det :o)

• #13   26. apr 2007 Hvis det bare noget du har fået at vide, skal du ikke tage det så tungt. Jeg har erfaringer med, at jeg har fået noget at vide fra en anden, som en helt tredje har sagt om mig, og faktisk skal du prøve ikke at vise overfor dem at du er ked af det. Prøv en dag når i er alene, at spørge hende om det er rigtigt det hun har sagt, for du kan tydeligvis se om hun lyver.
    Tro mig, jeg har prøvet sådan noget sidste år, men nu har jeg heldigvis fået nogle venner, som bestemt ikke er sådan. Det hjælper også altid, at få
    snakket om det. Så kan du konfrontere dem om det.

smiley

• #14   26. apr 2007 Det er ikke nemt når man er i den alder, tro mig smiley Det går helldigvis over når du begynder i de højere klasser.

Kommentér på:
Veninde fnidder fnadder

Annonce