{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Hår extensions {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Jeg er ked af at lave det her opslag, men jeg har simpelthen behov for at høre fra nogle, som måske har stået i samme situation.

I marts fik jeg klippet mit "lange" (til brystet) hår af, og jeg har simpelthen været så ked af det lige siden. Jeg hader mit hår, og det påvirker virkelig mit syn på mig selv. Jeg tænker, hver gang jeg kigger i spejlet, at jeg er så grim.. Så det er rigtig trist.

Nå, men jeg besluttede mig så for, for nogle uger siden, at det måtte ophøre, for jeg kan ikke holde det ud længere. Skrev så nogle mails til forskellige frisører angående at få påsat hår extensions. Virkelig et nederlag for mig, men jeg er simpelthen nødt til det. smiley

Nå, men jeg har ikke fået et svar endnu fra nogle af dem, og i torsdags besluttede jeg mig for, endnu engang, at Google lidt om det igen. Jeg kom så frem til, at selvom jeg havde været imod denne metode, så skulle det være clip in extensions, for jeg kan godt se fordelene også. De kan klippes ud, når jeg skal sove eller i bad, når jeg skal ride - ja, I situationer hvor det er mest praktisk.

Så nu har jeg bestilt nogle clip in fra Milk and Blush (dirtylooks.dk).
Men det er bare så vigtigt for mig, at jeg kan få det til at se naturligt ud. Det betyder så meget for mig, ellers vil jeg slet ikke bruge dem heller. Jeg er i forvejen ret naturlig, jeg bruger ikke for meget sminke, og jeg har ingen tatoveringer eller sådan noget. Det er ikke min stil.

Nå, men jeg er interesseret i at høre, om der er nogle af jer herinde, der nogensinde har været nødt til at gå den vej - men haft det ligesom jeg med valget?
Og jeg vil også gerne høre fra dem, der bare har/har haft extensions (både permanent sat i men også clip in), om I fik det til at se naturligt ud? smiley Jeg har købt "triple weft" i 40-45 cm.

Undskyld jeg fylder forum med så off topic et emne, men jeg har sådan behov for lidt opmuntring!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår extensions
  • #1   14. aug 2017 Har en veninde som også bruger det med clips og hun får det til at se naturligt ud smiley
    hun farver sit så det matcher hendes hårfarve og jeg Sys det ser meget naturligt ud smiley du skal bare huske at få det inden under så man ikke ser clipsene og så evt kam du pjuske det list så der kommer lidt fylde rundt om smiley

• #2   14. aug 2017 Årh, det er jeg glad for at høre, så er der måske håb endnu! smiley Ja, det har jeg også set i en video på YouTube, og så har jeg set, at netop de her extensions har clips med samme farve som håret, hvorimod nogle har metalclips, og de skulle vist skinne igennem.. smiley

• #3   14. aug 2017 Jeg stod i samme situation som dig, for et par år siden.
    Købte også klips, farvede mit hår så det matchede. Jeg har desværre ikke et billede af det. Men jeg gik til frisør, og fik det klippet, så det passede sammen, i etager. Jeg gjorde et, at jeg lavede en lige linje (1,5-2 cm oppe over øret, satte mit hår op, og satte clipsene i ved linjen. Bagerst, satte jeg en i, lige ud for øret, og en lige ovenover. Det gav lidt spil og lignede etager. Så tog jeg ca en cm, af håret øverst, og touperede det en lille smule , sprøjtede med hårlak, og sørgede for, at det dækkede over clipsene. Resten af håret blev løsnet og redt udover, og herefter glattede jeg det. Ingen så. Mine clips, og det så naturligt ud.
    Lidt svært at forklare uden et billede, men håber du kan se metoden for dig smiley

• #4   14. aug 2017 Det er nemmest at få dine extensions til at se naturlige ud, hvis du får det klippet til, til dit hår smiley Og så er farven selvfølgelig vigtig, man kan evt. farve det i samme farve.

• #5   14. aug 2017 Jeg har ikke selv (haft) extensions, men håber det er i orden jeg kommenterer alligevel.

Du føler selvfølgelig det du føler, men jeg ser INGEN grund til at gå og være ked af et valg om noget så harmløst som extensions! smiley
    Det er da ikke anderledes end at få permanentet håret, farve det eller lignende. Det kan jeg overhovedet ikke se skulle være noget nederlag. Det er dit hår og du må lave præcis hvad du vil med det.

Jeg synes det er en rigtig god idé at gå på youtube og se diverse videoer, hvis du gerne vil gøre det selv (altså klippe det til og sådan). De fleste gange får man netop det mest naturlige resultat hvis du sætter dem i håret og klipper lidt til - så er det ikke bare hængende totter men flyder med dit rigtige hår.

Men det kan sagtens se naturligt ud, det tror jeg slet ikke du skal være bekymret for. Du skal jo have påsat forskellige længder forskellige steder i håret, og klippe det til alt efter hvor det sidder, men fanger du den metode og får lidt øvelse i at sætte dem i og style det, så er der ingen der vil mistænke du har extensions med mindre du fortæller det.

• #6   14. aug 2017 Du kan altid se youtube videoer med det smiley

• #8   14. aug 2017 jeg blev klippet korthåret, og fortrød ret hurtigt. det var ikke langt nok til at kunne sættes men langt nok til at irritere, og så var det bare ikke pænt.. jeg overtog nogle extension af en veninde (jeg kan finde et billede med naturlige farve om lidt) jeg har så efter det haft farvet den sorte da jeg selv farver mit eget hår sort. Det sorte kan ses her under

profilbillede
  • #9   14. aug 2017 havde desværre ikke bedre billede. Her er de i naturlig, og med min naturlige hårfarve. Jeg bruger dem stadig til fester og til dressurstævner men ellers bruger jeg dem ikke rigtig mere, da mit eget hår endelig er ved at være langt nok smiley

profilbillede
  • #10   14. aug 2017 Jeg har clips extensions. (Bruger dem dog ikke så ofte, efter at mit eget hår er vokset til bagdelen smiley ) men er rimelig god til at sætte dem på, så det ser naturligt ud. Så hvis du vil have en par fif, så skriver du bare smiley

• #11   14. aug 2017 Therese F
    Jeg kan godt forestille mig, hvad du mener. smiley Dejligt at det lykkedes for dig at få det til at se naturligt ud. Syntes du, at det var svært at sætte i? smiley
    Jeg har købt et sted, hvor de havde mange toner af min hårfarve, så forhåbentlig er det lykkedes mig at vælge nogle, som passer til min hårfarve, uden at jeg skal farve dem. God ide at få det klippet, så det passer sammen... Det må jeg vist også hellere. smiley

• #12   14. aug 2017 Cille Andreasen
    Ja, det lyder som en god ide. Det tror jeg, at jeg vil få gjort. smiley Jeg har købt et sted, hvor de havde en del farver at vælge i mellem, og jeg håber, at jeg har valgt den rigtige farve. Ellers sender jeg retur og prøver en anden farve i stedet. smiley

• #13   14. aug 2017 Fünke
    Tak, det er faktisk en rigtig sød kommentar. Den er jeg glad for. smiley
    Jeg har allerede set en del youtube-videoer, men du ved... de har jo sikkert gjort det en million gange før - og det er også rigtig kønne piger i forvejen, så det er som om, at jeg ikke helt tør tro på, at jeg kan få det til at se naturligt ud også.
    Kan man også klippe det til selv? Det var jeg ikke klar over. Måske jeg skal prøve at finde videoer af det også.. smiley

• #14   14. aug 2017 Chinaza N
    Det har jeg faktisk gjort rigtig meget, men dem der laver de videoer er sikkert enormt dygtige til det, og så er det jo svært at vurderer, om man selv kan gøre det lige så flot smiley

• #15   14. aug 2017 Rosa.
    Jeg har brugt 900 kroner på extensions, så jeg håber virkelig, at de ser ægte ud! smiley

• #16   14. aug 2017 Lunse & Samse
    Tak for billeder! smiley Hvor lange er dine extensions, og hvor har din veninde købt dem? smiley

• #17   14. aug 2017 Mille
    Jeg vil supergerne have nogle fif, så du må virkelig endelig gerne skrive dem til mig! smiley

• #18   14. aug 2017 jeg gætter på omkring 45 cm smiley jeg aner det desværre ikke, og da hun ikke er til at få fat i kan jeg nok ikke spørge smiley

• #19   14. aug 2017 Det går også nok så smiley Okay, det var også det, jeg håbede, for det er netop den længde, jeg håber på! smiley

• #20   15. aug 2017 Jeg har både haft eazy weft, hot fusion og clips. Clips har jeg egentlig kun fordi jeg ikke har råd til hot fusion hele tiden smiley

Det kan sagtens se naturligt ud med clips. Mine er fra Avezu og jeg er godt tilfreds med kvaliteten.

profilbillede
  • #21   15. aug 2017 Melanie Divine
    Ødelægger du ikke dit hår ved hot fusion? smiley

• #22   15. aug 2017 Altså, der falder jo noget af når det tages ud, men det er primært det hår man naturligt vil tabe, som jo ikke kan falde af, når det sidder fast. Der kan godt danne sig lidt sammenfiltret hår, men jeg går ofte mit hår igennem og skiller det ad så godt jeg kan.. Det handler mest om at passe det ordenligt, men det er en smule hårdt for håret.

Jeg er så, så forfængelig at jeg ikke tænker voldsomt meget over mit eget hår, men mere hvordan det ser ud, når jeg smider extensions i :b

• #24   15. aug 2017 Melanie
    Jeg valgte jo egentlig hot fusion fra, selvom det egentlig var den metode, jeg hældte mest til. Men jeg tror det et fint nok med clips til mig, eftersom jeg så har mulighed for at tage dem ud som jeg vil smiley Jeg er i øvrigt også rigtig dårlig til at style mit hår, så det vil klart være nemmere for mig at krølle det, når det ikke sidder i håret.. Jeg har nemlig ikke glat hår, og har købt nogle, som ikke er permanentet. Er dine permanent eller krøller du dem for hver gang? smiley

• #25   15. aug 2017 Rosa.
    Haha, det vidste jeg ikke engang at man kunne få smiley Nej, som sagt er det meget vigtigt for mig, at jeg får nogle, som for det første matcher min hårfarve 100%, men også at det er (og ligner) ægte hår. Håbet er jo, at folk ikke vil tænke: "Hun har da extensions!!" men i stedet ligesom jeg selv gør, når jeg ser folk med langt hår. smiley

• #26   15. aug 2017 Jeg har super fint og fladt hår, så det er stylet og kvalt i hårspray smiley Mine extensions er også glatte, men får samme tur som mit eget hår.

• #28   16. aug 2017 Jeg har både haft cold fusion, hot fusion og ezy left.

Jeg synes sjældent clips bliver pænt, og oftest kan man se det "skille" fra ens eget hår + mange ikke sætter det korrekt i.

De sidste par gange har jeg haft ezy weft i, og det har jeg været SÅ glad ved smiley

• #29   26. okt 2017 Nå, jeg kan vist godt komme med en lille opdatering. smiley

Farven jeg modtog matchede ikke 100%, så jeg farvede det selv, og fik dem til at matche pænt. Jeg fik dem klippet til hos en frisør, og blev meget glad for det. Har svært ved at "blende" det sammen med mit eget, når jeg har krøller, men synes det fungerer fint i glat hår.
    Har brugt det en del, men mit eget hår blev pludselig for mørkt, for mine extensions var farvet til mit "lyse" sommerhår. Nu er det hele farvet brunt i stedet, men det har jeg ikke lige noget godt billede af. smiley

profilbillede
  • #30   26. okt 2017 Så må du jo enten købe lyse extensions til sommeren igen, eller have striber smiley men helt ærligt! Så synes jeg du var ligeså sød med dit korte hår smiley men er rigtig glad for at du nu har det godt med dig selv smiley

Mvh TT

• #31   26. okt 2017 Hvor er du sød, Karita! smiley Det er jeg glad for! smiley
    Haha, ja men nu er det helt mørkt brunt i stedet, så nu må vi se, hvor længe jeg gider have mørkt hår... :b

• #32   26. okt 2017 Ja jeg skiftede også hårfarver ret tit da jeg var ung smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Hår extensions

Annonce