{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

hvorfor ingen begrundelse.. ??? {{forumTopicSubject}}

.. når folk gir middel, så vil jeg gerneh vade de fortæller hvorfor, ikke fordi jeg har noget imod middel men blir barelidt irritererd(?), når der står man har fået middel, men ikke hvorfor ? ..

Altså jeg syns det er fair , men vil gerne havde en beggrundelse ..

Andre end mig der ahr det sådan ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor ingen begrundelse.. ???
  • #1   8. maj 2007 har det også selv sådan. jeg giver altid en begrundelse når jeg giver middel.. synes jo kun er fair

• #2   8. maj 2007 der er faktisk mange der ikke gir en begrundelse
    jeg spurte en hvorfor hun havde givet middel det ville hun ikke svare på men jeg fik at vide at jeg opførte mig som et barn ja retter sagt jeg fik så hatten passede
    så man tør næsten ikke at spørge mere

• #3   8. maj 2007 Jah jeg vil gerne have en begrundelse for både lav og middel .. Men har jeg ikke rigtig fået de gange det er sket :S

• #4   8. maj 2007 Hvis jeg får middel til fx Viksen så er det okay, for jeg ved godt at hun ikke er verdens smukkeste hest.
    Og Pølse er en fjordhest og dem er der mange der ikke kan li', så der spørger jeg heller ikke altid om begrundelse for middel.

Men hvis det fx er mit føl der får middel, så spørger jeg, for hun er virkelig sød og flot, og har masser af fine billeder. Men synes også tit at folk bare blir sure over det smiley

• #5   8. maj 2007 Vil også ha begrundelse for lav/middel ved mine heste.
    Men så får man altid at vide at man ikke skal spørge fordi middel ikke er en dårlig karakter osv.

Synes egentlig heller ikk middel er dårligt, men vil gerne vide hvorfor jeg ikk får høj i stedet.
    Men det er tit folk blir sure eller ikke svare når man spør.

• #6   8. maj 2007 jeg blev engang frosset for at spørger, fordi der stod i personenes profil tekst at hun ikke begrundte det, så meldte hun mig til en hg også blev jeg frosset!!!!!!!!!! det er SQ latterligt

• #7   8. maj 2007 vil rigtig gerne have en begrundelse for lav... middel er jeg lidt ligeglad med, men hvis det er April's Nar der får middel, vil jeg rigtig gerne vide hvorfor, for hun har kun fået 1 eneste middel karakter ud af nogle hundrede... og 6 ekstra høje...

• #8   8. maj 2007 har ikke noget imod folk ikke skriver hvorfor når de giver karakteren, men når de derimod ikke gider begrunde når man skriver til dem og spørg er mega flabet :!!

Kommentér på:
hvorfor ingen begrundelse.. ???

Annonce