{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Akut Smede Fyn?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo så "international" jo at jeg jo ikke har en smed (eller sadelmager) på Fyn smiley så jeg burde jo have en nødsituation smed, som kan komme når man ringer ved akutte tilfælde selvom det ikke har været nødvendigt.. (7/9/13, bank bank)
Så hvem kan I anbefale på Fyn der kan komme feks kl 20 om aftenen fordi den er fuldstændig gal..?

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut Smede Fyn??
  • #1   29. nov 2017 Altså min egen smed kommer gerne akut hvis jeg ringer, men det er også fordi jeg bruger ham en gang hver 8. uge, og han ved jeg betaler mine regninger. Jeg tror det bliver svært at få en fremmed smed til at komme kl. 20 når han egentlig ikke ved om han får sine penge (jeg ved godt du ikke snyder, men det er der jo desværre nogen der gør).
    Men må jeg spørge i hvilken situation man kunne forestille sig at skulle bruge en smed kl. 20, hvor det bare ikke kunne vente til næste dag? smiley


  • #2   29. nov 2017 Ved såleknusning.. Så skal både smed og dyrlæge ind over.. Smeden for at "rense" hoven og fjerne diverse, således at det kan heale hurtigt, og dyrlæge for at give antibiotika og den første sårpleje ..
    Det var i hvert fald det der blev gjort på stutteriet da den ene hoppe trampede på en spids sten i fuld galop, og der bare løb blod for hvert skridt hun tog.. smiley

    Mvh TT


  • #3   29. nov 2017 Jeg tror ikke du finder en sms udefra som vil være akut udrykning for en andens kunde.
    Men jeg tænker også at i alle tilfælde af skader på hovene, der kan man hjælpe sin hest selv helt enormt. Og jeg har endnu ikke mødt et tilfælde hvor jeg havde akut brug for min Smed, det har altid kunnet vente til næste dag. oftest er det jo dyrlægen der behandler med undtagelse af hovbylder.


  • #4   29. nov 2017 Vel min smed kommer ikke bare fordi jeg råber.. smiley men så må vi håbe jeg ikke får brug for en smiley

    Mvh TT


  • #5   29. nov 2017 Altså jeg har altid kunne vente til dagen efter. Men hvis smeden så ikke kan komme dagen efter kan jeg godt se problemet smiley
    Hvordan kan det være du ikke bruger en smed fra området?


  • #6   29. nov 2017
    Det er svært at finde en der vil rykke akut ud for en de ikke kender.

    Så når man har det problem, så starter man fra den ene ende af listen og ser om man kan finde en.


  • #7   29. nov 2017 En del dyrlæger samarbejder med en smed, så i det tænkte tilfælde kunne det måske være at dyrlægen kunne kontakte en for dig smiley men ellers er det nok rigtigt, at det er de færreste smede, der rykker akut ud ved andre en egne kunder. Måske Bergers?

  • #8   29. nov 2017 Ballonfisken - Fordi ingen er så dygtige på område som han er, og kan give mig de ting jeg ønsker smiley

    Mvh TT


  • #9   29. nov 2017 Okay fair nok smiley

Kommentér på:
Akut Smede Fyn??

Annonce