{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør hud på fødder og hænder?
  • #2   1. dec 2017 Camferine creme, det lugter af mynte/menthol, og så virker det bare.
    Har meget tørre og sprukne hænder hver vinter, og uanset hvad jeg prøver, ja så er camferine en sikker vinder.
    Ellers matas har/eller har haft en lanolin creme, den er også god, men holder ikke så længe som camferine. smiley

profilbillede
  • #3   2. dec 2017 Helo Creme fra Faaborg Pharma har jeg gode erfaringer med, da jeg også lige pludselig døjede med så tørre hænder, at min hud fik små revner/sår.

• #4   2. dec 2017 Locobase er den med højest fedtindhold.
    Tag den smiley
    Hvis du tager andet, så sikrer dig at den er mærket med astma og allergi forbundets mærke.
    Dels fordi du ikke gider at få allergi.
    Dels fordi har du en snert af børneeksem er huden på det mikroskopiske plan utæt, parfume mm siver lettere ned så du kan blive allergisk. Og er du allerede en smule allergisk vil det irritere huden og "tørheden" kan forveksles med irriteret hud.

Huden bliver udtørret af lange bade og varmt badevand.
    Hvis du vil bekæmpe vinterkulde med varme bade, så brug baby olie i stedet for sæbe i vandet.

Klø dig evt i nakken, og stil spørgsmålet. (æh, spørger du herinde, fordi du har prøvet at fugte huden uden succes?) Er det naturlig tør hud eller har du børneeksem ligesom mange andre? Så kan du nemlig få det til ro med medicinske cremer, men de er ikke i håndkøb

• #5   2. dec 2017 Den eneste creme der virker for mig er camferine, uanset hvor tørheden sidder

• #6   2. dec 2017 Kokos smør(fed creme) fra bodyshoppen, og det skal være den med kokos.

• #7   2. dec 2017 Decubal 70 % fedtcreme, hvis det er meget tør hud. Og ellers har både Avené og La roche possay også nogle virkelig gode håndcremer til tør og skadet hud. Kan købes på apoteket, hvor du også kan få rådgivning smiley

• #8   2. dec 2017 Propolis fra Forever Living.
    Det er en Aloe Vera creme og jeg bruger den til hele kroppen.
    Syntes den hjælper, men er heller ikke den billigste creme og skal findes hos en forhandler.

Men man kommer langt med bare en lille smule creme, så den er det værd smiley

• #9   2. dec 2017 bruger atrac-tain fra coloplast.

• #10   2. dec 2017 Helt klart Aloe Vera Heat Lotion og Propolis creme. Jeg kunne ikke leve uden, og så er de ikke super dyrer smiley
    - hvis du har lyst til at høre mere så sig endelig til.

Kommentér på:
Tør hud på fødder og hænder?

Annonce