Børns sjove udsagn/kommentarer/fortællinger. :-D {{forumTopicSubject}}
Hej igen Hg.
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele denne sjove fortælling med Jer
og håber I også har nogle gode fortællinger fra da I var barn/jeres barn
Kom igang og lad os få nogle gode grin
Min datter på 10 år kom ud i stalden, hun var tosset på sin storebror da han skulle hjælpe hende og veninden med at filme et "show" de lavet. Imens de varmet op, tog han en masse fjolle billeder af sig selv. Noget han vidst gør hver gang han står med en tlf der ikke er hans.. Anyway.. Midt i det hele siger hun så: "Så mor, du skal altså plukke en høne med Jonathan"
Jeg har gået den sidste lille time og grint af denne
Mvh TT
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Jeg hører også mange i forbindelse med mit job..
Havde to piger der sad og så ridning, i den ene hal. Vi har en vallak (Jason) i elevskolen der siger den der trælse lyd vallakker nu en gang i mellem siger.. Vi har snakket om hvorfor de siger den lyd.
Den ene pige siger så til den anden, at hun i hvert fald aldrig skulle have en vallak ligesom Jason, hun ville have en vallak der ikke var ligeglad med at lyde så irriterende
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
må indrømme at det var svært at holde masken og konfrontere ham med konflikten ????
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Så ved man bare at den far ofte har brugt den undskyldning,, -_-*
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 168
Jeg arbejdede engang i en børnehave. En dreng og en pige legede sammen i dukkekrogen.
Drengen skulle åbenbart tisse, for pludseligt forlod han dukkekrogen, og på vej ud vendte han sig mod pigen og sagde:
"Jeg går lige på toilettet, så kan du tage opvasken imens!"
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
maj 2013
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
Forleden fik jeg vinterhjul på bilen.interiøret inde i bilen er orange, så jeg har fine sommer alufælge i orange. Og de blev skiftet ud til helt almindelige, med plastik dims. Min datter siger helt dramatisk, at jeg ikke måtte gå ind bilen, for det var bare ikke vores. Nej silke, det er vores. Hun sætter sig på hug, kigger på hjulet. Og udbryder '' alså mor, de er jo ikke orange, og du kan ikke bare tage en andens bil.
Min mands niece ville lege feer med min svigermor(hun er mormor), niecen deler roller ud.
Mormor, jeg er den smukke fe, og du er en lille fed fe. Javist er hun en smule overvægtig, men ja, en sød øjenåbner.
En dag sidder min datter og jeg og ser smølfer.
Silke fortæller mig om hvem der er hvad, og udbryder : og mor, gargaMÆLK er ham den farlige.
Forleden fik hun lavet ballade, og fik derfor skæld ud. ''Jeg siger til far at du er en sur mokke, og så må du bare gå i seng''
Er du glad nu, eller skal du ind i seng? ''Rynker med bryn, og peger finger''
Den ældste skældte mig ud, i lørdags fordi han absolut mente, at jeg overhovedet ikke havde styr på dagene. Han sagde at, det jo var den 19. Og jeg fortalte og forklarede at det det jo altså var den 16. Han blev lidt mut, og synes ikke at jeg var særlig klog. Da vi så søndag morgen, opdager at alle julekalendere på væggen er åbnet til d. 19, så der var lige røget lidt ekstra mundgodt.
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Derfor blev den så sjov
Mvh TT
sep 2011
Følger: 99 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 627
Spørger ind til det, hvor til hun svarer “Jeg så lige en udsigt”
Min egen søn er først lige begyndt at snakke, og nu svarer han stortset nej til alt ;P
maj 2013
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 372
Min tyske mand på den anden side af bordet skulle lige finde en grimasse, der ku' passe
Børns sjove udsagn/kommentarer/fortællinger. :-D