{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Børns sjove udsagn/kommentarer/fortællinger. :-D {{forumTopicSubject}}

Hej igen Hg.
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele denne sjove fortælling med Jer smiley og håber I også har nogle gode fortællinger fra da I var barn/jeres barn smiley
Kom igang og lad os få nogle gode grin smiley

Min datter på 10 år kom ud i stalden, hun var tosset på sin storebror da han skulle hjælpe hende og veninden med at filme et "show" de lavet. Imens de varmet op, tog han en masse fjolle billeder af sig selv. Noget han vidst gør hver gang han står med en tlf der ikke er hans.. Anyway.. Midt i det hele siger hun så: "Så mor, du skal altså plukke en høne med Jonathan" smiley
Jeg har gået den sidste lille time og grint af denne smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børns sjove udsagn/kommentarer/fortællinger. :-D
  • #1   19. dec 2017 De er herlige.. smiley

Jeg hører også mange i forbindelse med mit job..
    Havde to piger der sad og så ridning, i den ene hal. Vi har en vallak (Jason) i elevskolen der siger den der trælse lyd vallakker nu en gang i mellem siger.. Vi har snakket om hvorfor de siger den lyd.

Den ene pige siger så til den anden, at hun i hvert fald aldrig skulle have en vallak ligesom Jason, hun ville have en vallak der ikke var ligeglad med at lyde så irriterende smiley der kunne ridelæreren ikke lige holde smilet tilbage :'D

• #2   19. dec 2017 Har haft en sjov en på arbejdet. . en dreng havde startet en konflikt og jeg går så hen og snakker med ham. køligt kigger han så på mig og siger "du skal ikke bestemme over mig, for min far betaler topskat"
    må indrømme at det var svært at holde masken og konfrontere ham med konflikten ????

• #3   19. dec 2017 Barløse:
    Så ved man bare at den far ofte har brugt den undskyldning,, -_-*

• #4   19. dec 2017 åhhhh - de der fædre. De skulle bare vide... smiley

Jeg arbejdede engang i en børnehave. En dreng og en pige legede sammen i dukkekrogen.
    Drengen skulle åbenbart tisse, for pludseligt forlod han dukkekrogen, og på vej ud vendte han sig mod pigen og sagde:

"Jeg går lige på toilettet, så kan du tage opvasken imens!"

• #5   19. dec 2017 Jeg arbejdede i en vuggestue , da jeg ventede mit første barn. De var naturligvis nysgerrige efter, hvorfor min mave blev så stor. en dag en dreng spurgte og jeg sagde 'det er fordi der er en baby derinde bkev hans øjne kæmpe store og han udbrød " har du spist en baby?" smiley

• #7   19. dec 2017 Du spammer bare smiley

Mvh TT

• #8   19. dec 2017 Har en mere - denne gang min egen datter. Jeg har taget en af hendes gamle madkasser og brugt til hesteguffere. da hun så det udbrød hun meget dramatisk : den hest overtager mit liv!

• #10   19. dec 2017 Jeg har mange. Jeg kunne skrive en hel bog, med familiens børns små kommentarer.

Forleden fik jeg vinterhjul på bilen.interiøret inde i bilen er orange, så jeg har fine sommer alufælge i orange. Og de blev skiftet ud til helt almindelige, med plastik dims. Min datter siger helt dramatisk, at jeg ikke måtte gå ind bilen, for det var bare ikke vores. Nej silke, det er vores. Hun sætter sig på hug, kigger på hjulet. Og udbryder '' alså mor, de er jo ikke orange, og du kan ikke bare tage en andens bil.

Min mands niece ville lege feer med min svigermor(hun er mormor), niecen deler roller ud.
    Mormor, jeg er den smukke fe, og du er en lille fed fe. Javist er hun en smule overvægtig, men ja, en sød øjenåbner.

En dag sidder min datter og jeg og ser smølfer.
    Silke fortæller mig om hvem der er hvad, og udbryder : og mor, gargaMÆLK er ham den farlige.

Forleden fik hun lavet ballade, og fik derfor skæld ud. ''Jeg siger til far at du er en sur mokke, og så må du bare gå i seng''
    Er du glad nu, eller skal du ind i seng? ''Rynker med bryn, og peger finger''

Den ældste skældte mig ud, i lørdags fordi han absolut mente, at jeg overhovedet ikke havde styr på dagene. Han sagde at, det jo var den 19. Og jeg fortalte og forklarede at det det jo altså var den 16. Han blev lidt mut, og synes ikke at jeg var særlig klog. Da vi så søndag morgen, opdager at alle julekalendere på væggen er åbnet til d. 19, så der var lige røget lidt ekstra mundgodt.

smiley

• #11   19. dec 2017 Hov, mht til skælud, var det hende der ville sladre til far, om at jeg var en sur mokke. smiley

• #13   19. dec 2017 TT: måske forstår jeg den bare ikke, men hvad er der sjovt ved at hun siger "have en høne at plukke med"? Det er et helt almindeligt ordsprog, der betyder man bebrejder en anden noget og der skal "afregnes". Jeg er nok bare kedelig smiley smiley

• #14   19. dec 2017 Camilla - man siger: " Jeg har en høne at plukke med dig/du har en høne at plukke med Jonathan" og ikke "Du skal plukke en høne" smiley smiley
    Derfor blev den så sjov smiley

Mvh TT

• #15   20. dec 2017 Var engang ude og køre med en eks-kærestes niece, der ikke var særlig gammel. På et tidspunkt udbryder hun så: Orv!!!
    Spørger ind til det, hvor til hun svarer “Jeg så lige en udsigt” smiley

Min egen søn er først lige begyndt at snakke, og nu svarer han stortset nej til alt ;P

• #16   20. dec 2017 Min niece kaldte Joey Moe for Johnny Måge ??

• #17   20. dec 2017 Min niece på 5 år har lært at tælle til 10 på engelsk, hvilket hun stolt demonstrerer. Bagefter lærer jeg hende at tælle til 10 på tysk, og da vi har gjort det et par gange, kigger hun eftertænksomt på mig og siger: "Ej, det lyder altså lidt for mærkeligt!"
    Min tyske mand på den anden side af bordet skulle lige finde en grimasse, der ku' passe smiley

Kommentér på:
Børns sjove udsagn/kommentarer/fortællinger. :-D

Annonce