{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Jeg får konstant mail fra bazoom. {{forumTopicSubject}}

Jeg har afmeldt mig alle mail lister her inde, alligevel modtager jeg i hverfald en gang om uden et nyhedsbrev. Jeg forsøge at skrive til support men uden held. Jeg får også mails fra nogle af de andre gallerier hvor jeg ikke kan huske mit login til.. Så der kan jeg ikke trykke afmeld mail list.. Nogen der har gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg får konstant mail fra bazoom.
  • #1   6. jan 2018 Du er ikke den eneste - jeg har fået mail fra boliggalleri om nye hændelser (både notifikationer og pb'er skulle der ligge til mig derinde). Problemet er bare, at jeg aldrig har haft en bruger på boliggalleri. Men for at skrive til supporten, vil jeg jo blive nødt til at oprette mig derinde.
    - kan forstå der er kommet ny ejer af bazoom... i så fald må de sgu lige spænde hjelmen, det kan da ikke passe, at fordi man har en bruger på et eller to gallerier, så skal man spammes med falske nyheder fra andre gallerier.

• #2   7. jan 2018 Hg har heller ikke været opdateret flere måneder og det har deres facebook side heller ikke. Ret dårligt

• #3   7. jan 2018 På nogle mails fra den slags, er det muligt at afmelde nederst i mailen. Unsubskribe.... Eller hvordan det nu staves.
    Det plejer at virke

• #4   7. jan 2018 Sunshine - det kan man kun ved at logge ind. I hvert fald på de mails jeg har fået, der linker unsubscribe til den side på sitet, hvor man kan vælge/fravælge emails om hændelser.

• #5   7. jan 2018 Æv æv... Men så må du genskabe dit login og password og så afmelde

• #6   7. jan 2018 Olympia - det tænker jeg også er TS's eneste mulighed.

For mit vedkommende krævedet, at jeg oprettede mig på Boliggalleri (har aldrig haft bruger der). Det gjorde jeg så, for at kunne skrive til supporten at de venligst bedes stoppe deres spam af folk der ikke er brugere siden - nu kan jeg så ikke slette profilen igen... så det er da en nem måde at få flere brugere på...

Kommentér på:
Jeg får konstant mail fra bazoom.

Annonce